روش تبلیغ لوازم آرایشی

بهترین روش ها و متن تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه تقاضای محصولات آرایشی و بهداشتی همواره در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی زیبایی تا سال 2024 به 750 میلیارد دلار افزایش یابد. بدون شک این رشد صعودی مدیون فروش آنلاین بوده است و استقبال مصرف‌کننده‌های لوازم آرایشی و بهداشتی از خرید آنلاین، کسب‌وکارهای این حوزه را ارتقا داده‌اند. البته همچنان بازار آفلاین و فروشگاه‌های فیزیکی لوازم آرایشی و بهداشتی هم مورد استقبال قرارمی‌گیرد.

با توجه به زیاد شدن تعداد کسب‌وکارهای لوازم آرایشی، میزان رقابت بین آن‌ها بالا رفته و داشتن فروش بیشتر، دغدغهٔ اصلی همه آن‌ها شده است. در این مقاله، فوت‌و‌فن‌های تبلیغات در جهت جذب مشتری و فروش بیشتر را به‌ صورت کامل بررسی کردیم و بهترین ایده‌ها را با شما در میان گذاشتیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. 

۱۰ روش تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی برای فروش بیشتر

برای افزایش فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به‌ صورت آنلاین، فوت‌وفن‌های متعددی وجود دارد که موجب رشد کسب‌وکار شما خواهد شد. یکی از راه‌ها، تبلیغات در کانال‌های مناسب است. در ادامه به بهترین روش‌های تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازیم.

بهترین روش های تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی

۱. راه‌اندازی سایت فروشگاهی و تبلیغ از طریق سایت

طراحی سایت فروشگاهی با اسم برند، روشی پربازده برای افزایش فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. یک روش ساده و کم‌هزینه برای طراحی سایت، استفاده از قالب‌های رایگان است که باعث می‌شود به‌راحتی و با کمترین دانش فنی بتوانید سایت فروشگاه لوازم آرایشی خود را راه‌اندازی کنید. 

راه‌های تبلیغات آنلاین برای افزایش ترافیک وب‌سایت، گسترده هستند. برای ایجاد ترافیک ارگانیک و افزایش تبلیغ لوازم آرایشی بهتر است منبع اصلی ترافیک، وب‌سایت خودتان باشد. برای این کار می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. مثلاً تبلیغات بنری، همسان، ریتارگتینگ و…
در تصویر زیر، نمونه‌ای از بنر تبلیغاتی برای فروشگاه لوازم آرایشی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند در سایت‌های پذیرندهٔ تبلیغ قرار بگیرد و به عنوان یک تبلیغ بنری، برای مخاطبان هدف خود نمایش داده شود:

نمونه تبلیغ آرایشی به صورت بنری

حتما بخوانید: اتوماسیون بازاریابی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

۲. تبلیغات پیامکی

بیشتر افراد، پیامک را به محض دریافت می خوانند. اس ام اس یک راه ارتباطی بسیار موثر و مستقیم با مشتری‌هایتان است و پیامک‌های تبلیغاتی، در واقع متن‌هایی هستند که برای افزایش فروش، تبلیغ یک محصول یا ایجاد آگاهی از برند برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید.

تبلیغات پیامکی

 به‌عنوان مثال می‌خواهید به مشتریان فعلی خود اطلاع دهید که در ساعتی مشخص، می‌توانند یک محصول آرایشی را قبل از عموم مردم خریداری کنند. پیام متنی بهترین راه برای انتقال سریع این اطلاعات است. در ادامه نمونه‌ای از متن پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی را قرار داده‌ایم. (چنانچه می‌خواهید درباره بازاریابی پیامکی برای فروشگاه اینترنتی بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

تبلیغات پیامکی فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

۳. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

وقتی صحبت از استراتژی‌های بازاریابی برای فروش آنلاین به میان می‌آید، داشتن صدای قوی و ثابت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام، ضروری است. در شبکه‌های اجتماعی طیف وسیعی از روش‌ها برای ارائه و فروش لوازم آرایشی وجود دارد. با تولید محتوای ویدیویی و تصویری و انتشار آن‌ در این کانال‌ها می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری از محصولات خود را به‌ نمایش بگذارید. همچنین امکان تعامل و پاسخ‌دهی به مشتریان در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود با مشتری ارتباط قوی‌تری داشته باشید و ذهنیت معتبری از برندتان در ذهن افراد به‌ وجود آورید.

در کنار این‌ها، تولید محتوای مناسب در پیج‌ خودتان هم اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه پستی از برند لارا را با هم می‌بینیم که به طور خلاصه از ویدیو، تصویر گرافیکی مرتبط و متن چالش برانگیز برای درگیر کردن مخاطب استفاده کرده‌اند و محصولات خود را معرفی و ارائه کرده‌اند. نوشتن کپشن‌های تعاملی و امکان برقراری ارتباط با مخاطبان، جلوهٔ بهتری از برند شما به مشتریان نشان می‌دهد که در این پست به‌درستی رعایت شده است.

تبلیغ فروشگاه لوازم آرایشی در شبکه های اجتماعی

۴. اینفلوئنسر مارکتینگ

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که اینفلوئنسرها در حال تغییر چهرهٔ صنعت زیبایی هستند و طرفداران بسیاری را در رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام و یوتیوب جذب کرده‌اند. اینفلوئنسرهای لوازم آرایشی و بهداشتی با تهیهٔ محتوای جذاب تصویری و ویدیویی توجه افراد را جلب می‌کنند و به‌ خاطر اعتباری که میان کاربران فضای مجازی دارند، حجم گسترده‌ای از طرفداران را برای خرید تشویق می‌کنند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، هزینه‌های جهانی برای اینفلوئنسر مارکتینگ در سال‌های اخیر به‌ شدت افزایش یافته است و از حدود ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ به حدود ۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ رسیده است. همچنین براساس یک پیش‌بینی، انتظار می‌رود هزینه‌های اینفلوئنسر مارکتینگ تا سال ۲۰۲۲ به ۱۵ میلیارد دلار افزایش یابد. به عنوان نمونه، غول زیبایی Estée Lauder طی یک هفته، ۷۵ درصد از بودجهٔ بازاریابی خود را صرف اینفلوئنسرها کرده است.
در مثال زیر، برند میکوآ و فروشگاه خانومی تبلیغ اینفلوئنسر مارکتینگ انجام داده‌اند. این تبلیغ، باعث آگاهی‌بخشی و در نهایت زیاد شدن مشتریان بالقوه و فروش بیشتر برند می‌گردد.

اینفلوئنسر مارکتینگ برای فروشگاه لوازم آرایشی

۵. تبلیغات ویدیویی

طبق بررسی‌ها، بین انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی، محتوای ویدیویی برای محصولات آرایشی و بهداشتی طرفداران بسیاری را جذب خود می‌کنند. محتوای ویدیوها معمولاً شامل آموزش آرایش کردن با محصولات برند خاصی هستند که پیام تبلیغاتی خود را از این طریق به مخاطب اعلام می‌کنند. 

مثلاً استفاده از استراتژی «قبل و بعد» در محتوای ویدیویی تاثیر بسیاری روی مخاطبان دارد؛ اگر مخاطبان اثر استفاده از محصول را قبل و بعد از استفاده ببینند، اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.

به عنوان یکی از نمونه‌های بسیار خوب در زمینهٔ تبلیغات ویدیویی، می‌توانیم به برند محبوب Dove و ویدیوی Courage is Beautiful اشاره کنیم. این ویدیوی خلاقانه که با موضوع «شجاعت زیباست» منتشر شد، بیش از ۲ میلیارد ایمپرشن در سطح جهانی پیدا کرد و ۳۶۰ هزار هشتگ در توئیتر فقط طی ۱ روز برای آن زده شد.

۶. تشویق مشتریان فعلی به خرید مجدد (ریتنشن مارکتینگ)

جملهٔ «حفظ مشتریان فعلی برای کسب‌وکارها بسیار مهم‌تر از دستیابی به مشتریان جدید است» را شنیده‌اید؟ جذب مشتری لوازم آرایشی و اعتمادسازی راهی دشوار است، می‌توانید با ارائه پیشنهاد‌های جذاب به مشتریان قدیمی و تشویق آن‌ها به خرید مجدد، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی کسب‌وکارتان را افزایش دهید. این روش بهترین ایده تبلیغ لوازم آرایشی محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال پیشنهادات و کمپین‌های تخفیفی خود از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • ایمیل مارکتینگ

از بازاریابی ایمیلی برای ساخت ارتباطی طولانی‌مدت و ارزشمند با مخاطبان، افزایش فروش و ایجاد یک جامعه پیرامون برند لوازم آرایشی خود استفاده کنید. برای اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ، بهتر است از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. کمپین‌های ایمیلی برای تبلیغ پیشنهادات ویژه، اطلاع‌رسانی محصولات جدید و در کل برای بهتر دیده شدن برند شما استفاده می‌شود. برای مثال، ایمیلی از برند خانومی را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

ایمیل مارکتینگ برای برندهای لوازم آرایشی

  • پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن پیامی است که از طریق وب‌سایت شما به مخاطبان هدفی که اجازهٔ دریافت آن را به وب‌سایتتان داده‌اند، ارسال می‌شود. استفاده از پوش نوتیفیکیشن روشی سریع و دقیق برای ارسال پیشنهادات و تخفیفات است و برای بالابردن بازدهی آن پیشنهاد می‌کنیم از سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا استفاده کنید. نمونه‌ای از پوش نوتیفیکیشن برای برند آرایشی را در ادامه می‌بینید:

پوش نوتیفیکیشن برای تبلیغ لوازم آرایشی

می‌توانید از تجربیات کسب‌وکارهایی که در این راه موفق بوده‌اند هم استفاده کنید. برای نمونه، «میثم عطر» توانست از دو کانال ایمیل و پوش نوتیفیکیشن به بهترین شیوه استفاده کند و فروش بالایی از این طریق به دست آورد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً داستان موفقیت این برند محبوب را بخوانید:

کیس استادی میثم عطر

  • اس ام اس مارکتینگ

یکی از بزرگترین چالش هایی که فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی با آن مواجه هستند، توانایی نگهداری مشتریان است. در حالی که افزایش مشتریان جدید ادامه‌دار است؛ اما مشتریان قبلی به برند وفادار نمی‌مانند. تنها راه وفادار کردن مشتریان قدیمی، حفظ ارتباط با آن‌هاست. (با استفاده از پنل اس ام اس نجوا می‌توانید به آسانی پنل خود را به صورت رایگان بسازید و به مخاطبان خود پیامک هدفمند ارسال کنید)

اینجاست که ریتنشن مارکتینگ به کمک شما می‌آید. به کمک راهکارهای ریتنشن مارکتینگ، ارتباطی ارزشمند و قوی با مشتریان خود ایجاد می‌کنید و جریان درآمدی پایداری را در کسب‌وکارتان به وجود می‌آورید. نجوا همواره در کنار شماست تا بهترین نتیجه را در این مسیر دریافت کنید. بیایید دو مثال از پیامک ریتنشن مارکتینگ را با هم ببینیم:

نمونه متن پیامک برای فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

حتما بخوانید: بازاریابی بازگشتی چیست و چه مزایایی دارد؟

۷. تبلیغ لوازم آرایشی با گوگل ادز

تبلیغ لوازم آرایشی در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای رشد کسب‌وکار خود بگیرید. در تبلیغ لوازم آرایشی از طریق گوگل ادز، شما کلمهٔ کلیدی مدنظرتان را انتخاب می‌کنید و وقتی کاربر آن کلمه را سرچ کند، سایتتان در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود.

تبلیغ در گوگل ادز، پرداخت به ازای کلیک است. شما مبلغی را متناسب با بودجهٔ خود پرداخت می‌کنید و به ازای هر یک نفری که روی تبلیغ شما کلیک کند، هزینه‌ای از حساب شما کسر می‌گردد. 

نکته: زمانی که شما از سرویس ادز استفاده می‌کنید، نتایج شما در زبان فارسی با کلمهٔ «آگهی» و در زبان انگلیسی با کلمهٔ «ad» از بقیهٔ نتایج جستجو تفکیک می‌شود. 

برای نمونه ما کلمهٔ «خرید کرم ضدآفتاب بدون رنگ» را سرچ کردیم و در صفحه اول گوگل، دو سایت زیر، از تبلیغات گوگل ادز برای این کلمه کلیدی استفاده کرده‌اند:

تبلیغ گوگل ادز برای برند آرایشی

۸. همکاری با سایر برندها (پارتنرشیپ)

برای بازاریابی لوازم آرایشی و افزایش فروش پیشنهاد می‌کنیم با سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر و مرتبط با صنعت آرایشی همکاری کنید. تبلیغات از طریق همکاری جزو تکنیک‌های ساده ولی هوشمندانه برای رشد تعداد مشتریان است. بسیاری از شرکت‌های غیرانتفاعی و هتل‌ها تمایل دارند با شما همکاری کنند. ایجاد تخفیف‌های مخصوص و برگزاری رویداد برای شرکت‌ها به دیده شدن برند شما کمک می‌کند. این روش علاوه‌ بر اینکه باعث افزایش اعتماد به برند شما می‌شود، کانال توزیع گسترده‌ای برای فروش ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی اوریفلیم عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است و محصولات خود را از طریق همکاری با شرکت‌ها و مشاوران فروش عرضه می‌کند.

 

۹. برگزاری ایونت‌

یکی از راه‌های تبلیغ لوازم آرایشی که می‌تواند برای شما سودآور باشد، برگزاری ایونت است. برگزاری ایونت هم مانند کارهای دیگر قلق خاص خودش را دارد. به یاد داشته باشید از لحظه‌ای که ایدهٔ میزبانی یک ایونت را در ذهنتان تصور می‌کنید تا روز برگزاری آن، نیاز به استراتژی‌های بازاریابی دارید. آیا دوست دارید نکات برگزاری یک ایونت موفق را بدانید؟ در ادامه مهم‌ترین نکات آن را آورده‌ایم:

  • ابتدا هدف رویداد و سپس مخاطبان هدفی را که با رویداد شما مطابقت دارند مشخص کنید. 
  • رویداد خود را با رسانه‌ها به اشتراک بگذارید.
  • با افراد مختلف معاشرت کنید و قدرت بازاریابی دهان به دهان را دست کم نگیرید.
  • برای تبلیغ رویداد خود یک لایو در اینستاگرام برگزار کنید. 
  • یک فرم پاپ آپ یا صفحه فرود برای برگزاری رویداد در سایت خود ایجاد کنید.
  • ترس از دست دادن در مخاطب ایجاد کنید. ( به آن‌ها هشدار بدهید که اگر در رویداد شرکت نکنند چه محتوای ارزشمندی از دست خواهند داد.)
  • یک تیزر بسازید و با اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف باعث ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب شوید.

۱۰. حضور در نمایشگاه‌های مربوطه و رزرو غرفه

هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تجاری، به‌روز ماندن افراد از آخرین محصولات و روندهای صنعت لوازم آرایشی است. شما با حضور در نمایشگاه، فرصت ارتباط حضوری با خریداران و برندهای زیبایی و شبکه‌سازی با آن‌ها را خواهید داشت. برای شرکت در نمایشگاه با رزرو یک غرفه و تهیه پوسترها و کاتالوگ‌های برندتان اقدام کنید.

 تبلیغات خلاقانه لوازم آرایشی و نوشتن متن جذاب روی کاتالوگ و بروشور را دست کم نگیرید. رنگ و طراحی غرفه، رونمایی از محصولات جدید، مشاور پوست و مو، پذیرایی از بازدیدکنندگان، تستر لوازم آرایشی و… از نکات ضروری برای تبلیغ لوازم آرایشی در نمایشگاه است.

مثال: عکس زیر متعلق به شرکت تولید کننده محصولات گریم و آرایش آریانا در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ است:

حضور در نمایشگاه برای برندهای آرایشی

 

همچنین، تصویری از غرفهٔ نمایشگاهی برند سی‌گل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

حضور در نمایشگاه برای برندهای آرایشی

۱۳ نمونه متن برای تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه متن تبلیغ لوازم آرایشی را متناسب شبکه‌های اجتماعی یا سایت بنویسید. ما برای اینکه در این مسیر، رفیق نیمه راه نباشیم، تصمیم گرفتیم برای هرکدام مثال‌هایی بزنیم تا شما با این روند بیشتر آشنا شوید. 

متن تبلیغ لوازم آرایشی برای پیامک تبلیغاتی

متن تبلیغ لوازم آرایشی در پیامک باید تا حد امکان کوتاه و دلربا باشد تا مخاطب را ترغیب کند روی سایت شما کلیک کند و با برند شما درگیر شود. ۳ نمونه متن جذب مشتری لوازم آرایشی زیر برای شما تهیه شده تا از آن برای خلق پیامک‌های جذاب و اختصاصی برای برندتان ایده بگیرید:

با عطر مو  CHANCE کاپریول زلف‌هاتو خوش عطر و بو کن. جهت دریافت مشاوره و خرید با شماره (شماره تلفن) تماس بگیرید. (فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو)

برندهای اصل رو با قیمت مناسب بخر! امکان خرید آنلاین با ارسال رایگان. اطلاعات بیشتر در link.com (فروشگاه اینترنتی روژا)

با خرید رژ لب، لبخندت رو ماندگارتر کن. خرید رژ‌های مدادی برند ویولت 12 عددی را در حراج آخر فصل فروشگاه فرین بیوتی با ۳۰٪ تخفیف. برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید. 

حتما بخوانید: چگونه مشتری جذب کنیم

متن تبلیغ لوازم آرایشی در اینستاگرام

برای نوشتن متن‌های تبلیغاتی در اینستاگرام لازم است چند نکته را رعایت کنید، تا بتوانید نظر مخاطب را بهتر جلب کنید:

  • علائم نگارشی را هنگام نوشتن کپشن در نظر بگیرید.
  • برای روح دادن به متن از ایموجی استفاده کنید.
  • از هشتگ‌های پرطرفدار و مرتبط با موضوع استفاده کنید.
  • در انتهای کپشن از مخاطب سوال بپرسید تا با شما تعامل داشته باشد.
  • متن برای تبلیغ لوازم آرایشی بهداشتی باید کاربردی و کوتاه باشد و سوالات ذهن مخاطب را کامل در آن پاسخ دهد.  

برای تبلیغ در اینستاگرام و نوشتن متن تبلیغاتی لوازم آرایشی چند راه مختلف پیشِ‌رویتان وجود دارد:

  • به یک اینفلوئنسر تبلیغات را بسپارید.
  • در یک پیچ پربازدید تبلیغ کنید.
  • در پیچ کاری خودتان با هشتگ پرمخاطب پست و استوری بگذارید.
  • با پیچ‌های همکار تعامل کنید و پست‌های یک‌دیگر را نشر دهید. 

در ادامه برای دست گرمی و آشنا شدن با این نوع پست ۳ نمونه متن تبلیغ لوازم آرایشی در کپشن اینستاگرام را برای شما آورده‌ایم تا از آن‌ها الگو بگیرید:

نمونهٔ اول:

پوست نازک و حساس دور چشم نیاز به مراقبت و توجه ویژه با استفاده از محصولات تخصصی داره! پس چی بهتر از کرم‌های دور چشم پرطرفدار بایومارین که هر کدوم رو با در نظر گرفتن نیاز و سن پوستی دور چشمت می‌تونی انتخاب کنی!

تازه هر ۲ این کرم‌ها، دارای گوی ماساژور هم هستن که استفاده ازشون باعث افزایش خون‌رسانی به ناحیه دور چشم و کاهش پف و تیرگی میشه. پست رو ورق بزن تا بیشتر با این محصولات فوق‌العاده آشنا بشی. 

قیمت‌ها با ۱۰٪ تخفیف:

کرم دور چشم حاوی کلاژن: ۲۴۰۰۰۰ تومان

کرم دور چشم حاوی عصاره جلبک دریایی: ۳۱۸۰۰۰ تومان

برای خرید این محصولات از وبسایت لارا، مسیر زیر رو دنبال کن: 

www.link.com 

#دورچشم#کرم_ژل # عصاره_جلبک #جوانسازی پوست #ماساژصورت #چروک_صورت

نمونهٔ دوم:

یه شروع پر از تخفیف در جشنواره آخر فصل خانومی! 

امروز روز اول جشنواره بزرگ آخر فصل خانومیه تو این جشنواره می‌تونی یه خرید پر از تخفیف داشته باشی. چون همه محصولات سایت تا ۷۰ درصد تخفیف دارند. 

جشنواره تا ۳۱ شهریور ادامه داره. بهت پیشنهاد می‌کنم تخفیف‌هارو از دست ندی.

اما هنوز تموم نشده! خانومی برات یه سورپرایز ویژه هم داره. پیچ خانومی رو فالو کن تا در قرعه‌کشی ۲ سفر دبی و ۵ سفر کیش شرکت داده بشی.

همین حالا خانومی رو به دوستات معرفی کن تا اونا هم با خبر بشن. برای خرید از لینک بیو یا استوری‌ها وارد سایت شو. Link.com 

#حراج #تخفیف #حراج_آخرفصل #تابسنان #خانومی_شاپ 

نمونهٔ سوم:

اینم از ریمل کلادیو! 

این ریمل حجم‌دهندگی فوق‌العاده‌ای داره که کاملا توی کلیپ مشخصه. حتماً به ابتدای کلیپ دقت کنید و ببینید که مژه‌ها کاملا کوتاه و کم حجم هستند و بعد از استفاده چقدر تغییر چشم‌گیری می‌کنه. این ریمل خورده مژه داره و به همین خاطر حجم فوق‌العاده‌ای به مژه‌هاتون میده و تا حد زیادی مژه‌هارو بلند می‌کنه.

  • ریزش نداره و ضدآب نیست.
  • ساخت آلمان و اورجینال است.
  • ضد حساسیت است. 

قیمت: فقط ۲۴۹۰۰۰. جهت سفارش و اطلاعات بیشتر به دایرکت مراجعه کنید.

#ریمل_کلادیو #ریمل_حجم_دهنده #ریمل

 

متن تبلیغ لوازم آرایشی در تلگرام

تلگرام پک پیام‌رسان مناسب برای تبلیغ در ایران است و بر اساس مقدار بودجهٔ خود می‌توانید روی تبلیغ در آن حساب باز کنید. اگر بخواهیم تبلیغات در این پیام‌رسان را دسته بندی کنیم، می‌توانیم به 3 دسته تبلیغات کلیکی، ساعتی و بازدیدی اشاره کنیم.

تبلیغات بازدیدی: تلگرام تعداد بازدیدکنندگان از پست را نشان می‌دهد. شما می‌توانید براساس بودجه تعیین کنید مثلا بعد از بازدید ۱۰۰۰۰ نفر، تبلیغ از کانال حذف شود. 

تبلیغات ساعتی: در این نوع تبلیغات شما درساعت‌های پربازدید و به مدت مثلاً ۵ ساعت یک تبلیغ به کانال تلگرامی مورد نظرتان پرداخت می‌کنید که برای مثال ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب تبلیغ شما را به اشتراک بگذارد. 

تبلیغات کلیکی: در این نوع تبلیغات شما می‌توانید یک متن برای تبلیغ لوازم آرایشی بهداشتی همراه با عکس یا فیلم برای کانال مورد نظرتان ارسال کنید و یک CTA یا کال تو اکشن در متن تبلیغ لحاظ کنید و به ازای هر نفر که روی لینک کلیک می‌کند، هزینه پرداخت کنید.

مثال۱: غوغای تخفیفات یلدای سین دخت همچنان ادامه دارد. یکی بخر دوتا ببر!

بزرگترین فروشگاه آرایشی بهداشتی در کشور 

@ChannelLink  

همین حالا سفارش بده درب منزل تحویل بگیر. 

مثال۲: معرفی بهترین کانال عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی

فروش و پخش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت پوستی با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت

  • خرید مستقیم و بدون واسطه  از وارد کننده
  • واردات از چین و دبی و ترکیه
  • فروش به صورت عمده و تکی
  • ارسال به سراسر ایران با پست پیشتاز، تیپاکس و باربری
  • ثبت سفارش و خرید امن در وب‌سایت فروشگاهی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)

لینک عضویت در کانال دوشیزه :

@ChannelLink 

متن تبلیغ لوازم آرایشی برای گوگل ادز

و اما گوگل ادز که در ابتدای مقاله به آن پرداختیم! همان‌طور که گفتیم باید برای تبلیغات گوگل ادز، کلمات کلیدی تعیین کنید. تیتر اصلی که در صفحه اول گوگل دیده می‌شود، همان متن تبلیغ اصلی است و محدودیت حدود ۶۰ کاراکتر دارد. به ۲ نمونه از این تیترها توجه کنید:

۱. خرید شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مخصوص موهای چرب

۲. خرید ضدآفتاب اصل از بهترین برندهای دنیا

متن تبلیغ لوازم آرایشی برای بنر تبلیغاتی در سایت‌ها

متن تبلیغ لوازم آرایشی در سایت‌ها باید ظاهر فریبنده‌ای داشته باشه و البته یک کپی‌رایتر خوب زحمت نوشتن یک جمله کوتاه و مخاطب پسند را بکشد. 

۳ نمونه متن برای تبلیغ بنری را در ادامه آورده‌ایم:

۱. نمیدونی کدوم تبلیغ برات مناسبه؟ از روژا مشاوره تخصصی رایگان بگیر 

۲. ۴۹٪ تخفیف

هم مسیر روشنی پوست تو 

پرفروش‌ترین محصولات دارای ویتامین سی.

۳. زیبایی رو به روز کن! ترند رنگ موی ۲۰۲۳

 

حتما بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغ برای ارایشگاه زنانه

بخش بعدی مقاله را فراموش نکنید. چون قرار است نکات مهم در تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی را یاد بگیرید تا بدون کم و کسری یک تبلیغ درخور برای برندتان بتوانید تهیه کنید.

نکات مهم در تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی

مواد آرایشی هر روز با پوست صورت در ارتباط هستند. بنابراین افراد برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی سخت‌گیری بیشتری به خرج می‌دهند و اگر چند نکته مهم را رعایت نکنید، فروش لوازم آرایشی برای کسب‌وکارتان سخت و حتی غیرممکن می‌شود.

نکات مهم در تبلیغ لوازم آرایشی و بهداشتی

  • مخاطب را به‌خوبی بشناسید

مخاطبین اصلی لوازم آرایشی و بهداشتی خانم‌ها هستند اما آقایان نیز در موارد خاص می‌توانند جزو مخاطبین خرید این محصولات قرار بگیرند. به‌عنوان مثال در مناسبت‌های خاص مانند روز زن، روز مادر و ولنتاین، آقایان نیز جزو خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی خواهند بود.

  • محصولات متنوعی ارائه دهید

امروزه به‌دلیل استقبال طیف وسیعی از خانم‌ها از لوازم آرایشی، برندهای متعددی اقدام به طراحی و تولید محصولاتی متنوع کرده‌اند. معمولا وجود محصولات متنوع آرایشی در سبد محصولات فروشگاه شما، تصمیم‌گیری را برای مشتری ساده‌تر می‌کند و مشتری برای پیدا کردن لوازم آرایشی مورد نیاز خود، احتیاجی به رفتن به دیگ فروشگاه‌ها نخواهد داشت.

  • پشتیبانی فروش قوی داشته باشید

تقریبا بیشتر کسب‌وکارها خدمات و پشتیبانی مشتری دارند. برخی از مشتریان بعد از خرید محصول و هنگام استفاده از آن ممکن است دچار مشکل شوند. حضور پشتیبانی فروش قوی برای حل مسائل مشتریان و ارائه خدمات، بهترین روش برای حفظ مشتری است که باعث می‌شود اعتماد بیشتری بین شما شکل بگیرد. بهبود تجربه مشتری از خرید روش‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی مشتری محسوب می‌شود. 

نکات مهم در فروش لوازم آرایشی

ارائه پشتیبانی قوی به مشتریان به این معنی است که آن‌ها می‌توانند از طریق هر کانالی که برایشان مناسب‌تر است با شما ارتباط برقرار کنند. به‌عنوان مثال اگر فروشگاه‌ لوازم آرایشی شما در اینستاگرام است، مشتری می‌تواند از طریق دایرکت اینستاگرام، کامنت‌ها، ایمیل و شماره تماس موجود در صفحه اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کند.

  • اطلاعات دقیق از محصول به مشتریان بدهید

بیشتر افراد و مخصوصا خانم‌ها تمایل دارند قبل از خرید لوازم آرایشی، مشخصات و  محصول را بدانند. هرچه اطلاعات بیشتری از محصولات به کاربران ارائه کنید، احتمال فروش آن را افزایش خواهید داد. بنابراین از آنجایی که فروش محصولات، آنلاین هستند، بهتر است اطلاعات دقیقی از محصول به مشتریان بدهید.

  • از بسته‌بندی جذابی استفاده کنید

داشتن خلاقیت در بسته‌بندی محصولات آرایشی، برند شما را منحصربه‌فرد می‌کند. بسته‌بندی اولین چیزی است که در قفسه‌های فروشگاه‌ها به‌چشم می‌خورد. در حالت کلی رنگ‌ و نحوه بسته‌بندی محصول نشان‌دهنده نام تجاری محصول است و باید خلاقانه باشد. در رابطه با بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی باید با روند تغییرات مدرن همراه باشید و از طرح‌های جذاب برای جلب توجه مخاطبان استفاده کنید.

با سرویس‌های ریتنشن مارکتینگ نجوا، فروش لوازم آرایشی را افزایش دهید

خوشبختانه در دنیای امروز روش‌های مختلفِ فروش آنلاین، بسیاری از کسب‌وکارها را گسترش داده است. بیشتر کسب‌وکارهایی که در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند به‌دنبال راه‌هایی برای افزایش فروش هستند. استفاده از اینترنت و فروش آنلاین یکی از بهترین روش‌های افزایش فروش لوازم آرایشی است که می‌توانید از کانال‌های بازاریابی مانند اس ام اس مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ، پوش نوتیفیکیشن و اتومیشن استفاده کنید.

این روش‌ها امروزه طرفداران بسیاری از سمت صاحبین کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف پیدا کرده اند. به‌همین دلیل افراد بی‌شماری خدمات آنلاین را در حوزه‌هایی مثل آرایشی و بهداشتی ارائه می‌دهند. نجوا به‌عنوان بزرگترین سرویس ریتنشن مارکتینگ ایرانی در زمینه اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و پوش نوتیفیکیشن فعالیت می‌کند. اگر افزایش فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دغدغه اصلی کسب‌وکارتان است و قصد استفاده از روش‌های آنلاین را دارید، نجوا گزینه مناسبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات این سرویس با شمارهٔ ۴۵۱۹۵۰۰۰ تماس بگیرید. 

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *