میل چیمپ و آموزش کار با آن

سرویس‌های ایمیل مارکتینگ مختلفی در بین کسب‌ وکارهای سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله می‌خواهیم با یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ به نام میل چیمپ (Mailchimp) آشنا شویم.

ایمیل مارکتینگ هم‌چنان یکی از بهترین ابزارها برای اطلاع‌رسانی، برقراری ارتباط با مخاطبان، انتشار محتوا، انواع مدل‌های بازاریابی و خلق ارزش افزوده برای مشتریان است. از طرف دیگر در ازای هزینهٔ انجام شده، اثربخشی خوبی دارد و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در استراتژی‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

از این رو، شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا سرویس‌های مختلفی را برای ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی ارائه می‌کنند، که یکی از این سرویس‌دهندگان ایمیل مارکتینگ، میل چیمپ (MailChimp) است.

اگر قصد دارید از این سرویس استفاده کنید، بهتر است پیش از شروع هر کاری ابتدا با مزایا و معایب این سیستم برای کاربران ایرانی آشنا شوید و نحوه عملکرد آن را بدانید. (چنانچه تمایل به استفاده از سرویس ارسال ایمیل دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های نجوا اطلاعات کسب کنید)

میل چیمپ چیست؟

میل چیمپ

میل چیمپ در واقع یک سرویس و پلتفرم چندکاره برای اجرای یکپارچهٔ انواع برنامه‌های بازاریابی است که بیشتر آن را به عنوان سرویس ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی ایمیلی می‌شناسند. با اینکه کسب‌وکارهای مختلفی از این سامانه استفاده می‌کنند، ولی بیشتر مناسب شرکت‌های متوسط و کوچک است. میل چیمپ سال 2001 تاسیس شده است و دفتر اصلی آن در آتلانتای آمریکا قرار دارد.

به کمک میل چیمپ می‌توانید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی را ایجاد، اجرا و تحلیل کنید. این سرویس به شما اجازه می‌دهد که مشترکین خود را مدیریت کرده، گزارش تولید سرنخ‌ها را بگیرید، نرخ کلیک را مشاهده کرده، ایمیل‌ها را ردیابی کنید و مطمئن شوید کمپین شما کاملا به درستی انجام شده است.

حتما بخوانید: با بازاریابی ایمیلی چیست و چگونه باید آن را اجرا کنیم؟

لزوم استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ

همان‌طور که اشاره کردیم، شرکت‌های مختلف از ابزارهای متفاوتی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان استفاده می‌کنند، ولی کمتر کسب‌وکاری را پیدا می‌کنید که در استراتژی‌ها و برنامه‌های خود از ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل استفاده نکند.

بازاریابی ایمیلی و استفاده از سرویس‌هایی چون میل چیمپ یا میلرلایت یا نمونه‌های داخلی مانند سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا، مزایای بسیار زیادی دارد که نشان می‌دهد استفاده از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ در هر کسب‌وکاری لازم و ضروری است. در ادامه بیشتر به لزوم استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیلی می‌پردازیم.

  • هزینه مقرون‌به‌صرفه

در شرایط فعلی یکی از مهمترین اولویت‌های مدیران برای اجرای برنامه‌های بازاریابی، میزان هزینه‌ و بودجه‌ای است که باید خرج کنند. بدون‌شک آنها به دنبال بهترین نتیجه هستند، ولی بودجهٔ آنها نیز محدود است و باید بهترین ابزارها را انتخاب کنند. ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش‌هایی است که برای برقراری ارتباط دائمی با مخاطبان و مشتریان می‌توانید از آن استفاده کنید و نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر هزینه بسیار کمتری دارد.

  • اجرای آسان و راحت

اجرای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی به کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خیلی ساده‌تر شده است و حتی در صورت نداشتن تجربه کافی در این زمینه با کمی آموزش و انتخاب سرویس مناسب می‌توانید کارتان را انجام دهید. شما به‌راحتی می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید و خیلی به دانش فنی و کدنویسی نیاز ندارید.

  • اثربخشی زیادی و ROI خوب

ابزارهای ایمیل مارکتینگ کمک می‌کنند تا میزان اثربخشی کمپین‌های شما دوچندان شده و در نهایت بازگشت سرمایه خوبی را تجربه کنید. قابلیت‌های مختلفی که در این ابزارها وجود دارد باعث جذاب‌تر شدن ایمیل‌های ارسالی می‌شود و از طرف دیگر نرخ کلیک و نرخ تبدیل را بهبود می‌بخشد. در نتیجه می‌توانید انتظار فروش بهتر را داشته باشید.

  • صرفه‌جویی در منابع

به کمک ابزارهای موردنظر می‌توانید بسیاری از کارها را خودکارسازی کنید و در نتیجه در استفاده از منابع مختلف مانند منابع انسانی، انرژی، زمان و… صرفه‌جویی کنید.

  • ارتباط سفارشی و شخصی‌سازی شده

یکی از بهترین ویژگی‌های ابزارهای ایمیل مارکتینگ این است که با استفاده از امکانات آن‌ها می‌توانید پیام و محتوای خود را به صورت سفارشی و شخصی‌سازی شده برای مخاطبان خود ارسال کنید. این کار کمک می‌کند تا میزان تعامل آن‌ها با شما بیشتر شده و منتظر ایمیل‌های شما باشند.

  • انتشار رایگان محتوا

به خوبی می‌توانید از ایمیل مارکتینگ و ابزارهای آن برای انتشار رایگان محتوای ارزشمند خود استفاده کرده یا مخاطبان را به سمت سایت خود هدایت کنید.

حتما بخوانید: با بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ سایت وردپرس آشنا شوید!

مزایای میل چیمپ

هرچند اکنون با توجه به وجود سرویس‌های ایمیل مارکتینگ مختلف در سراسر دنیا، نمی‌توان مزایای منحصربفردی برای هر کدام از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ به‌طور خاص درنظر گرفت ولی با این وجود به طور نسبی به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • اتوماسیون بازاریابی: این سرویس قابلیت‌هایی برای اتوماسیون بازاریابی، خودکارسازی فرایندها، سگمنتیشن مشتریان و اجرای کمپین‌های مختلف دارد.
  • سازگاری با پلتفرم‌های مختلف: سرویس‌ها و سیستم‌های مدیریت مختلف زیادی چون وردپرس، ووکامرس، جوملا، مجنتو، پرستاشاپ، سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتری CRM و… در سراسر دنیا وجود دارند و یکی از مزایای خوب دیگر میل چیمپ سازگاری با این سرویس‌هاست.
  • تولید فرم‌های مختلف: شما می‌توانید به کمک این ابزار، فرم‌های مختلفی چون فرم ثبت نام را به صورت یکپارچه در سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی خود داشته باشید. ضمن اینکه به اطلاعات به دست آمده در تمام سیستم‌ها قابلیت دسترسی دارید.
  • اجرای تست A/B: یکی دیگر از مزایای سرویس‌های ایمیل مارکتینگ که در میل چیمپ نیز به خوبی پیاده‌سازی شده است، امکان اجرای تست‌های A/B است. باید این امکان در اختیار شما باشد که بتوانید تست‌های مختلف را انجام دهید و ببینید کدام تصمیم بهترین نتیجه را دارد.

محدودیت‌های میل چیمپ

این سرویس مانند تمام ابزارهای دیگر، معایب و محدودیت‌های خودش را دارد که البته این محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی پررنگ‌تر است. به جز معایبی که کارشناسان در مورد میل چیمپ مطرح کرده‌اند، از آنجایی که ما در ایران هستیم، برای استفاده از سرویس‌های خارجی محدودیت‌های مختلفی داریم که کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. در ادامه به این محدودیت‌ها می‌پردازیم:

  • هزینه‌های ارزی زیاد: استفاده از میل چیمپ و تمام ابزارهای آن نیازمند دریافت یکی از پلن‌های این سرویس است که با توجه به قیمت ارز، برای بسیاری از کسب‌وکارها توجیه‌پذیر نیست. به همین دلیل بهترین حالت برای ما پرداخت ریالی است.
  • محدودیت دسترسی از ایران: میل چیمپ نیز مانند بسیاری از دیگر سرویس‌های بین‌المللی دسترسی کاربران ایران و ipهای ما را مسدود کرده است و در نتیجه نه‌تنها نمی‌توان به این راحتی از این سرویس استفاده کرد، بلکه امکان حذف کمپین‌ها یا اسپم‌شدن آنها وجود دارد. گرچه برخی معتقدند این اتفاق به صورت مستقیم رخ نداده است، ولی بسیاری از کاربران دیگر نمی‌توانند به راحتی از این سرویس استفاده کنند.
  • نبود پشتیبانی مناسب: میل چیمپ در ایران نمایندگی ندارد و حتی اگر شما بتوانید از این سرویس استفاده کنید، در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، هیچ‌گونه پشتیبانی خاصی نمی‌توانید دریافت کنید.

همین محدودیت‌ها و چندین مورد دیگر باعث شده است تا کاربران ایرانی به فکر یک سرویس وطنی قدرتمند با امکانات مشابه باشند. سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا، به‌طور پیش‌فرض، ارسال 2000 ایمیل رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات این ابزار با نمونه‌های خارجی نظیر میل چیمپ تفاوتی ندارد و شما می‌توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • ارسال ایمیل انبوه به صورت زمان‌بندی شده
  • استفاده پنل کاربری و ارسال ایمیل بدون نیاز به دانش فنی
  • امکان استفاده از تست A/B
  • اتوماسیون بازاریابی
  • استفاده از قالب‌های پیش‌فرض
  • دسته‌بندی مخاطبان و کاربران (سگمنتیشن)
  • سیستم گزارش‌دهی حرفه‌ای و دقیق
  • و…

اما این تمام ماجرا نیست. هر زمانی به ارسال ایمیل بیشتر یا استفاده از امکانات حرفه‌ای نیاز داشته باشید، می‌توانید خیلی راحت پلن خود را ارتقا دهید و برخلاف میل چیمپ، هزینهٔ مورد نظر را به صورت ریالی بپردازید.

استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا در مقابل میل چیمپ، به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا همیشه بتوانند از پشتیبانی فنی و تخصصی و مشاوره‌های مارکتینگی این تیم بهره ببرند. پس نیازی نیست هر زمان به مشکل خوردید، نگران نداشتن پشتیبانی و تحریم باشید.

«اگر علاقه‌مند به استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا هستید، راهنمای پنل ایمیل مارکتینگ نجوا را حتما مطالعه کنید!»

اصطلاحات میل چیمپ

در ایمیل مارکتینگ، اصطلاحاتی وجود دارد که هنگام اجرای کمپین‌های خود باید با آن‌ها آشنا باشید. سیستم Mailchimp نیز از این قاعده مستثنی نیست و بهتر است اصطلاحات آن را بدانید. این موارد در قسمت زیر آورده شده است:

  • Opt-In: برای اینکه بتوانید کاربران را مجاب کنید که در لیست ایمیل و خبرنامهٔ شما ثبت نام کنند، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در واقع به این راهکارها Opt-in گفته می‌شود.
  • مشترکان (Subscribers): به افرادی که در لیست ایمیل شما ثبت نام می‌کنند و مشترک آن می‌شوند، سابسکرایبر گفته می‌شود.
  • گیرندگان (Recipients): ممکن است برخی از خریداران و مشتریان شما در لیست ایمیل‌تان ثبت نام نکرده باشند و فقط ایمیل‌های مربوط به تراکنش‌ها یا فعالیت‌های مرتبط به خرید برایشان ارسال شود. به این افراد، گیرنده گفته می‌شود.
  • لیست (List): برای اینکه بتوانید کمپین‌های درستی را اجرا کنید، نیاز به لیست ایمیل دارید که در آن، اطلاعات مربوط به مشترکان و گیرندگان نگهداری می‌شود.
  • کمپین (Campaign): در واقع همان ایمیل‌هایی که با اهداف مختلف با محتوای متنوع برای لیست مشترکان خود ارسال می‌کنید، کمپین شماست که به آن خبرنامه یا Newsletter هم گفته می‌شود.
  • قالب (Template): همان‌طور که گفتیم، برای جذاب‌شدن ایمیل‌های ارسالی می‌توانید از قالب‌های HTML استفاده کنید. در واقع به این قالب‌ها که یا به صورت آماده و پیش‌فرض هستند یا خود شما آنها را طراحی می‌کنید، تمپلیت گفته می‌شود.
  • گزارش‌ها (Reports): در پایان کار، نیاز به دریافت و بررسی گزارش‌های مربوط به کمپین خود دارید که به آنها Reports گفته می‌شود.

ساختن حساب کاربری در میل چیمپ

ایجاد اکانت در این سرویس مانند ابزارهای دیگر است و با وارد کردن مواردی چون نام، ایمیل و… می‌توانید خیلی سریع حساب کاربری خود را بسازید. بعد از دریافت ایمیل از سوی میل چیمپ و فعال کردن ایمیل خود می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید.

اکتیو کردن اکانت

در مرحله بعدی باید تایید کنید که ربات نیستید و ثبت‌نام خود را تایید نمایید.

تاییدیه حساب در میل چیمپ

پس از این مرحله وارد فرآیند تکمیل ثبت‌نام می‌شوید. اولین باری که وارد اکانت خود می‌شوید از شما سوالاتی پرسیده می‌شود. در این‌جا باید اطلاعاتی مانند نام، آدرس ایمیل، جزئیات مربوط به سازمانتان، نام سازمان، آدرس سایت و آدرس محل شرکت را پر کنید و با تایید قوانین سایت، وارد مرحلهٔ بعدی شوید.

در این مرحله باید آدرس سایت خود را با ایمیل مربوط به وب‌سایتتان تایید کنید. به همین منظور، از طرف میل چیمپ ایمیلی دریافت خواهید کرد که باید آن را تایید نمایید.

در نهایت اگر بخواهید دسترسی‌های متعدد به افراد مختلف بدهید، امکان انجام این عمل در این سرویس ایمیل مارکتینگ امکان‌پذیر است.

ساختن لیست ایمیل

برای اینکه بتوانید کمپین‌های خوبی با اثربخشی بالا داشته باشید، باید به درستی لیست‌های ایمیل مختلفی را بسازید و مشتریان را بخش‌بندی کنید. البته بهتر است لیست‌های زیادی نداشته باشید و یک یا چند لیست ایمیل کفایت می‌کند.

برای اینکه بتوانید بهترین لیست ایمیل را بسازید، بهتر است مراحل زیر را به درستی انجام دهید:

  1. در داشبورد خود روی گزینه Audience کلیک کنید و گزینه  Audience dashboard را انتخاب کنید.داشبورد مخاطب در میل چیمپ
  2. روی Current Audience کلیک کنید و View Audience را انتخاب کنید.mailchimp-view audience
  3. سپس روی Create Audience کلیک کنید.
  4. سپس جزئیات خواسته شده در فیلدها را پر کنید.mailchimp-audience details
  5. اطلاعات مخاطبان خود برای این دسته از مخاطبان مرور کنید و در صورت نیاز آن را ویرایش نمایید.
  6. از طریق Form Settings روش Opt-in مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر تیک گزینه موجود را فعال کنید زمانی‌که کسی مشترک شما می‌شود، برایتان ایمیل تایید ارسال می‌شود.
  7. در این مرحله روی آدرس ایمیلی که می‌خواهید آپدیت‌های مخاطبانتان را دریافت کنید کلیک نمایید و تعداد دفعات دریافت ایمیل را نیز انتخاب کنید.نوتیفیکیشن در میل چیمپ
  8. زمانی‌که همه این مراحل را انجام دادید اطلاعات را ذخیره کنید.

برای ساماندهی مخاطبان جدید چند راه وجود دارد، این موارد را در ذهن داشته باشید تا در زمان افزودن مخاطبان، بهترین راه را برای مدیریت مخاطبان انتخاب کنید.

ابتدا با اصطلاحاتی باید آشنا شوید که با آن‌ها در مسیرتان برخواهید خورد.

مخاطبان یا Audience

مخاطبان یا Audience شما مجموعهٔ کلی از مخاطبانتان هستند. بنابراین باید یک مجموعه مخاطب داشته باشید. اگر می‌خواهید چندین مخاطب داشته باشید باید بدانید که هر گروه مستقل از هم عمل می‌کند و هیچ‌وقت اطلاعات یا داده‌هایشان با هم مشترک نیستند.

تگ‌ها یا Tags

تگ‌ها نشانه‌هایی برای مخاطبانتان هستند که می‌توانید برای ساماندهی از آن استفاده کنید. مخاطبان‌تان را بر اساس داده‌هایی که از آن‌ها دارید نشانه‌گذاری کنید.

دسته‌ها یا Segments

در دسته‌بندی‌ها می‌توانید فیلتری بر اساس داده‌های موجودتان بر روی مخاطبین ایجاد کنید. فیلترهایی مانند مکان، عضویت در گروه‌ها، فعالیت در کمپین‌ها و غیره دسته‌بندی کنید.

فیلد مخاطبان یا Audience fields

در این بخش می‌توانید تمام اطلاعات اولیهٔ مخاطبان خود را مشاهده کنید. در این قسمت سلول‌های مجزایی را برای هر مخاطب مشاهده می‌کنید که در آن ایمیل، نام، تاریخ تولد، ترجیحات گروهی، آدرس یا دیگر اطلاعات نشان داده شده است.

گروه یا  Groups

گروه‌ها، مخاطبان خاصی هستند که به فرم ثبت‌نامتان مربوط می‌شوند. در چنین مواردی می‌توانید از مخاطبتان بخواهید انتخاب کند که روحیاتش به چه شکل است و چگونه خود را توصیف می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید راحت‌تر مخاطبانتان را دسته‌بندی کنید.

اکنون که مخاطبان خود را ایجاد کردید و موارد پایه‌ای را متوجه شدید، وقت آن رسیده که مخاطبان را وارد لیست‌تان کنید. اگر مخاطبی ندارید، از طریق فرم ثبت‌نام یا تبلیغات شبکه‌های مجازی می‌توانید مخاطبان جدید پیدا کنید. در غیر این‌صورت باید مراحل وارد کردن مخاطبین را یاد بگیرید.

برای وارد کردن لیست مخاطبین باید کمی از پیش آماده شوید و این مراحل را طی کنید.

  1. در برگه‌ای جداگانه مانند اکسل یا گوگل شیت، ستونی برای آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی ایجاد کنید.ایجاد فایل اکسل
  2. سپس اطلاعات مخاطبانتان را وارد فرم خود کنید.
  3. فایل خود را با فرمت CSV ذخیره کنید. حالا آماده‌اید تا اطلاعاتتان را وارد میل چیمپ کنید.

برای وارد کردن اطلاعات مخاطبانتان به میل چیمپ این مراحل را طی کنید:

  1. روی گزینه Audience در منوی Audience dashboard کلیک کنید.بخش مخاطب در میل چیمپ
  2. اگر بیش از یک مخاطب دارید روی Current Audience کلیک کنید و دسته‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید. ‌در غیر این صورت روی import contact‌ بزنید.بخش ورود مخاطبین در میل چیمپ
  3. گزینهٔ CSV or tab-delimited text file را انتخاب کنید.چگونه دوست دارید مخاطبین را وارد کنید
  4. روی گزینه Continue کلیک کنید.ادامه فرآیند در میل چیمپ
  5. روی گزینه Browse کلیک کنید و فایل خود را آپلود کنید.
  6. روی گزینه Continue to Match بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید و اطلاعاتتان وارد میل چیمپ شود.
  7. فایل‌های موجود در فایل ورودی را با فایل‌های میل چیمپ همگام کنید.
  8. با انتخاب گزینهٔ Edit می‌توانید بخش‌های مختلف را انتخاب کنید.
  9. در این مرحله می‌توانید در صورت تمایل tags یا groups مخاطبان را مشخص کنید.
  10. در مرحلهٔ آخر نیز می‌توانید اطلاعاتتان را مرور کنید و سپس با فشردن دکمه Import  عملیات را نهایی کنید.

طراحی و آماده‌کردن فرم ثبت نام

ممکن است برخی از کاربران هنوز عضو لیست ایمیل یا خبرنامهٔ شما نشده باشند و برای جلوگیری از اسپم شدن پیام‌ها، بهتر است فرمی را به صورت یکپارچه طراحی کنید تا بتوانند خودشان ثبت نام را انجام دهند.

برای این مرحله باید گام‌های زیر را انجام دهید:

  1. دوباره به صفحه Audience بروید و از منوی کشویی کنار لیست موردنظر روی Signup Forms کلیک کنید.فرم ثبت نام
  2. در این قسمت روی Select‌ در کنار Form Builder‌ کلیک کنید.میل چیمپ- سازنده فرم
  3. اگر قصد سفارشی‌سازی فرم را دارید، می‌توانید روی Design Tab کلیک کنید و در نهایت روی Save and Choose بزنید.

راه‌اندازی و اجرای کمپین

می‌توانید با ورود به بخش Campaigns، کمیپن ایمیل مارکتینگ موردنظر خود را ایجاد کنید. اگر در طراحی مشکل داشتید، قالب‌های آماده‌ای برای شما درنظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هر کمپین، همان محتوایی است که قصد ارسال آن را برای مخاطبان دارید. برای اینکه بتوانید کمپین ایمیلی خود را طراحی و اجرا کنید، مراحل زیر را در نظر داشته باشید:

  1. به صفحه Campaigns بروید و روی Create Campaign بزنید.ایجاد کمپین
  2. سپس روی Create an Email کلیک کنید.ایجاد یک ایمیل
  3. از تب Regular Tab نام کمپین موردنظرتان را وارد کرده و لیست مشترکان را انتخاب کنید. در نهایت روی Begin بزنید.میل چیمپ- نام کمپین
  4. در مرحله بعدی که باید از Recipients، گیرندگان ایمیل را مشخص کنید، بعد از انتخاب لیست موردنظر از منوی کشویی روی Next بزنید.مشخص کردن گیرندگان ایمیل
  5. مرحله Setup نمایش داده می‌شود. در این قسمت عنوان، پیش‌نمایش محتوا، نام و آدرس ایمیل فرستنده را وارد کنید. ابزاری که می‌خواهید برای ارتباط شبکه‌های اجتماعی و ردیابی ایمیل استفاده کنید را انتخاب کرده و تنظیمات پیشرفته را انجام دهید. در آخر روی Next بزنید.
  6. در مرحلهٔ بعد از بین چهار قالب آماده یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  7. در مرحلهٔ Design نیز اگه قصد سفارشی و شخصی‌سازی دارید، می‌توانید جزئیات مورد نظر را اعمال کرده و روی Next کلیک کنید.
  8. در نهایت روی Confirm بزنید.

 

جمع‌بندی

میل چیمپ یکی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ و اتوماسیون بازاریابی ایمیلی است. در این مطلب به ویژگی‌های این ابزار و نحوهٔ کارکردن با آن پرداختیم. اما استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانی با محدودیت‌های مختلفی چون مسدود شدن IP، اسپم شدن ایمیل‌ها، نبود پشتیبانی، پرداخت ارزی و هزینه‌های بالا و… همراه است.

از این رو برای حل چنین مشکلاتی می‌توانید سراغ سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی نجوا بروید که با تحلیل دقیق نیازهای کاربران ایرانی و با الهام از نمونه‌های خارجی، امکانات کاملی چون موارد زیر را در اختیار شما می گذارد:

  • ارسال ایمیل انبوه به صورت زمان‌بندی شده
  • استفاده پنل کاربری و ارسال ایمیل بدون نیاز به دانش فنی
  • امکان استفاده از تست A/B
  • اتوماسیون بازاریابی
  • استفاده از قالب‌های پیش‌فرض
  • دسته‌بندی مخاطبان و کاربران (سگمنتیشن)
  • سیستم گزارش‌دهی حرفه‌ای و دقیق
  • و…

اما علاوه بر موارد فوق، سرویس نجوا در مقابل میل چیمپ مزایای مهم دیگری برای کاربران ایرانی دارد که نه تنها باعث می‌شود با خیال راحت این ابزار را انتخاب کنید، بلکه هیچ دغدغه‌ای نسبت به موارد زیر نداشته باشید:

  • سیستم قیمت‌گذاری منصفانه: در این روش شما هزینه‌های کمپین خود را براساس تعداد ایمیل ارسالی می پردازید.
  • پرداخت ریالی: با وضعیتی که برای قیمت دلار و دیگر پرداخت‌های ارزی شاهد هستیم، استفاده از سیستم‌های خارجی نظیر میل چیمپ، به هیچ عنوان برای کاربران ایرانی مقرون‌به‌صرفه نیست. اما در سرویس نجوا، تمام پرداختی‌های شما بصورت ریالی خواهد بود.
  • نداشتن نگرانی نسبت به تحریم‌ها و مسدودشدن IP: بسیاری از کاربران ایرانی هنگام استفاده کردن از سرویس‌های خارجی نظیر میل چیمپ و میلر لایت، به دلیل تحریم‌ها و مسدودشدن آی‌پی‌های ایران، به ناگهان از دسترسی به پنل خود محروم شده‌اند.
  • پشتیبانی فنی و تخصصی: وقتی از سرویس‌های خارجی استفاده می‌کنید، هنگام تقاضای پشتیبانی، با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهید شد. اما به کمک سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا همیشه یک تیم متخصص فارسی‌زبان برای کمک به شما آماده هستند.
3 نظرات
  1. مهسا
    مهسا گفته:

    سلام روز بخیر. ببخشید من برای import کردن فایل CSV مشکل دارم. ستون ها رو طبق آموزش چیدم و خروجی گرفتم اما موقع آپلود خطا میده Sorry, something went wrong
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  2. رایان دانشور
    رایان دانشور گفته:

    با سلام
    ایا شرکت شما تمام مراحل را برای مخاطب خود انجام می دهید و هزینه ان چقدر است

    پاسخ
    • یگانه رحیمی
      یگانه رحیمی گفته:

      سلام وقت شما بخیر.
      چیزی که مدنظر شماست در پلن اختصاصی سرویس‌های ایمیل و پوش نوتیفیکیشن انجام‌پذیر است.
      هزینه‌ها رو می‌تونید در بخش مالی از پنل نجوا مشاهده کنید.
      برای راهنمایی بیشتر می‌تونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید: ۰۲۱۴۵۱۹۵۰۰۰ داخلی ۴

      پاسخ

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *