پیامک تبلیغاتی نوروز

بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی و تخفیف عید نوروز 1403

بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذرنگی… 

بهار نزدیک است و همه در تکاپوی سال جدیدند. شما چه ایده‌هایی در سر دارید؟ چگونه از این فرصت برای تحکیم ارتباط خود با مشتریانتان استفاده می‌کنید؟  پیشنهاد ما، ارسال کمپین پیامک تبلیغاتی نوروز است. چرا؟ چون هم راحت و مقرون‌به‌صرفه است، هم واقعا نتیجه می‌دهد. 

ما این مقاله را پر کردیم از ایده و نمونه متن‌های مختلف برای پیامک عید نوروز! پس تا انتها با ما همراه باشید و یادتان نرود که نظراتتان را برایمان ثبت کنید. (اگر تمایل به خرید پنل پیامکی دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های نجوا اطلاعات کسب و به آسانی به مشتریان خود پیامک ارسال کنید)

انواع پیامک تبلیغاتی نوروز

قبل از هر چیز، باید چند سوال مهم از خودتان بپرسید: می‌خواهید با ارسال این پیامک، به چه هدفی دست پیدا کنید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ و چه پیامی را می‌خواهید به آن‌ها برسانید؟ با پاسخ به این سوال‌ها، برنامه‌ریزی کمپین پیامکی نوروز برایتان راحت‌تر خواهد شد.

اما اگر نمی‌دانید باید با چه هدفی و چگونه برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، نگران نباشید! ما در ادامه، بهترین استراتژی‌ها و نمونه متن پیامک تبلیغاتی عید نوروز را برایتان آورده‌ایم تا ایده بگیرید. بیایید از پرکاربردترین نوع آن شروع کنیم. 

۱. پیامک ارسال کد تخفیف

دم عید، بهترین زمان برای ارسال پروموشن‌ و تخفیف‌های آخر سال به مشتریان است و به همین خاطر، خیلی از کسب‌وکارها در این موقع از سال، کمپین‌های تخفیفی ارسال می‌کنند. حالا میان اینهمه ازدحام تخفیف و پروموشن، چگونه خودمان را متمایز کنیم؟ پاسخ این سوال یک کلمه است: خلاقیت! 

در کنار متن خلاقانه و استراتژی متفاوتی که برای ارائه کد تخفیف به مشتریانتان در نظر می‌گیرید، به روز و زمان ارسال هم توجه کنید. برای اطمینان از زمان مناسب ارسال، می‌توانید گزارش سال ۱۴۰۰ نجوا را مطالعه کنید. مثال می‌خواهید؟ این شما و این هم ۴ نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی عید نوروز

حتما بخوانید: راه های ارسال پیامک کد تخفیف برای مشتریان

۲. پیامک تبریک سال نو

لازم نیست در همهٔ مناسبت‌ها چوب حراج به محصولاتتان بزنید. ارسال پیام تبریک هم می‌تواند نام برندتان را در ذهن مخاطب ماندگار کند. ساده و مختصر می‌توانید در یک الی نهایتاً دو جمله، پیام تبریک خود را بنویسید. مثلاً:

متن اس ام اس تبلیغاتی تبریک نوروز

۳. ارسال پیامک برای حفظ مشتریان فعلی

پیامک‌هایی که از کسب‌وکارهای مختلف در روز تولدتان دریافت می‌کنید را خاطرتان هست؟ این نوع پیامک‌های مناسبتی می‌توانند ارتباطی را که با مشتریانتان ساخته‌اید، مستحکم کنند. با شخصی‌سازی پیامک و قرار دادن نام مخاطب در ابتدای پیام، اثرگذاری آن را چندبرابر خواهید کرد. به این نمونه‌ها توجه کنید: 

نمونه متن اس ام اس عید نوروز

 

۴. ارسال پیامک با هدف جذب مشتری جدید

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید در سال جدید مشتریان زیادی به دست آورید. کافیست گروه مخاطبان خود را مشخص کنید، متن مناسبی آماده کنید و آن را در زمان درست ارسال کنید. توجه داشته باشید که ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی امکان‌پذیر نیست و باید از پنل پیامکی استفاده کنید. برای ارسال پیامک تبلیغاتی با هدف جذب مشتری جدید می‌توانید از نمونه‌های زیر ایده بگیرید:

نمونه متن پیامک تخفیف عید نوروز

حتما بخوانید: ۱۲ راه جذب مشتری برای افزایش فروش

نمونه متن اس ام اس عید نوروز برای کسب‌وکارهای مختلف

شاید دیدن نمونه‌های مختلفی از پیامک مربوط به عید نوروز، به شما ایده بدهد. اما زمانی که نوبت به نوشتن برای کسب‌وکار خودتان می‌رسد، همچنان نمی‌دانید چه بنویسید! از این رو، ما در ادامه برای شما ۵ کسب‌وکار مختلف را مثال می‌زنیم و نمونه متن‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهیم به‌راحتی تا بتوانید برای کسب‌وکار خودتان هم متن مناسبی بنویسید. 

رستوران

می‌توانید کد تخفیفی مختص خرید اول در نظر بگیرید. یا میزبان افرادی باشید که در تعطیلات عید، مسافرت نرفته‌اند و در خانه مانده‌اند، اما از تجربه‌ای جدید هم استقبال می‌کنند؛ تجربهٔ خوردن غذایی خوشمزه در رستوران زیبای شما! 

 

سال جدید رو کنار ما تحویل کن! لذت خوردن اولین غذای سال جدید در رستوران باغ آلبالو. 
با هر شامی که تو تعطیلات عید کنار ما باشی، یه دسر رایگان مهمونت می‌کنیم. کافیه این پیام رو موقع سفارش بهمون نشون بدی. رستوران دینا. 

فروشگاه پوشاک

از حراج جذاب آخر فصل که بگذریم، می‌توانید به مخاطبانتان بگویید به همراه سفارشاتی که تا پایان اسفندماه ثبت شوند، هدیهٔ کوچکی به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. 

 

سال نو لباس نو! کالکشن عیدانه با رنگ‌های جذاب و ترند جدید. [لینک سایت]
عیدی تو یادم نمیره! تا آخر اسفند با هر خرید یه هدیه بگیر. [لینک سایت]
حتما بخوانید: راهنمای کامل روش‌های افزایش فروش لباس و پوشاک

کسب‌وکارهای آموزشی

تعطیلات عید، بهترین فرصت برای آموزش دیدن و ارتقای مهارت است. از این موضوع برا تشویق مخاطب به خرید دوره‌های آموزشی و استفاده از بازهٔ طلایی عید استفاده کنید. 

 

می‌خوای تا بعد عید کل فتوشاپ تو مشتت باشه؟ کد تخفیف دوره فتوشاپ پیشرفته: EYD1402
فقط تو ۱۰ روز به اکسل مسلط شو! ۲۰٪ تخفیف نوروزی تا پایان اسفندماه.

مالی و سرمایه‌گذاری

چه کسی است که نخواهد سال جدید را با یک سرمایه‌گذاری خوب و پرسود شروع کند؟ مزیت‌های کسب‌وکارتان را به مخاطب یادآوری کنید و آن‌ها را تشویق کنید تا زودتر اقدام کنند. 

 

در سال جدید، پرسودتر باشید! فرصت ویژه سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مالی آسو.
کار امروز به فردا مگذار! بهترین سهم‌ها برای سرمایه‌گذاری امن در سال جدید: [لینک سایت]

فروشگاه کتاب

همهٔ ما دربارهٔ کتاب‌هایی که زندگی آدم‌ها را متحول می‌کند شنیده‌ایم. بهترین زمان برای خرید چنین کتاب‌هایی دقیقا دم سال نو است! با در نظر گرفتن‌ امتیازهایی مثل ارسال رایگان، تخفیف خرید بعدی و… می‌توانید به فروش خوبی دست پیدا کنید. 

 

۵ کتاب برتر توسعه فردی با ارسال رایگان و پرداخت در محل. فقط تا ۲ روز دیگر!
تا ۲۸ اسفند با خرید هر کتاب، روی کتاب بعدیت تخفیف بگیر. 
حتما بخوانید: بهترین ایده های کمپین تبلیغاتی عید نوروز برای افزایش فروش

نکات مهم ارسال پیامک تبلیغاتی نوروز

برای اینکه متن اس ام اس تبلیغاتی تبریک نوروز، بیشترین نتیجه‌دهی را داشته باشد، توصیه می‌کنیم به این نکات توجه کنید:

  • پیام خود را ساده و مختصر بنویسید. 
  • از شخصی‌سازی (مثل شروع متن با نام مخاطب و…) استفاده کنید تا میزان اثرگذاری پیام را بیشتر کنید. 
  • نام شرکت یا برند خود را حتماً ذکر کنید. 
  • مخاطبانتان را گروه‌بندی کنید و پیام متناسب با هر گروه را ارسال کنید. 
  • پیامک‌ها را در زمان مناسب ارسال کنید. 

با ارسال پیامک تبلیغاتی نوروز یک قدم به مشتریانتان نزدیک‌تر شوید!

در این مقاله شما را با انواع متن نمونه متن پیامک تبلیغاتی عید نوروز آشنا کردیم و استراتژی‌های مختلفی جلوی پایتان گذاشتیم. حالا نوبت شماست که بگویید:

  • آیا قصد دارید در عید نوروز 1403 برای مشتریانتان پیامک ارسال کنید؟ 
  • هدفتان از ارسال پیامک تبلیغاتی نوروز چیست؟ 

در بخش نظرات با ما از ایده‌هایتان صحبت کنید و اگر سوالی دارید، حتماً بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم. 

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *