گیف در ایمیل مارکتینگ

۱۰ ترفند استفاده از گیف GIF در ایمیل مارکتینگ

آیا می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی منحصر به فردی ایجاد کنید؟ کافی است یاد بگیرید چگونه از گیف در ایمیل استفاده کنید تا در نگاه اول، نظر مخاطب را به محتوای ایمیل خود جلب کنید! 

در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چطور در ایمیل‌های خود گیف قرار دهید و همچنین 10 ایده‌ٔ خلاقانه برای استفاده از گیف‌ را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا مشتری‌هایتان انگشت به دهان بمانند. پس برای اینکه بدانید چگونه می‌توانید به ایمیل‌‌هایتان گیف اضافه کنید، تا آخر این مقاله کنار ما بمانید.

چرا از گیف در ایمیل استفاده کنیم؟

استفاده از گیف‌های متحرک در ایمیل‌، یکی از مولتی‌ویتامین‌های لازم برای تزریق انرژی به خبرنامه‌ها و کمپین‌های ایمیل مارکتینگ است. بنابراین اگر می‌خواهید سبک جدیدی برای ایمیل‌هایتان طراحی کنید، از گیف‌ که ترند این روزهاست غافل نشوید. 

دلایل زیادی برای استفاده از گیف در ایمیل وجود دارد، که به مهم‌ترین آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • گیف‌ها باعث جذابیت و جلب نظر مخاطب می‌شود.
  • قرار نیست همیشه با «کلمه» مفهوم را برسانید، گاهی یک گیف، مؤثرتر از چندجمله عمل می‌کند و مفهوم پیام را بهتر به مخاطب منتقل می‌کند.
  • با گیف‌ها می‌توانید شخصیت برندتان را به شکلی که دوست دارید، برای مخاطبانتان به تصویر بکشید و با لحن مخصوص به خودشان با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. 
  • محصول جدید برای رونمایی دارید؟ تخفیف برای محصول خاصی در نظر گرفته‌اید؟ چه ایده‌ای بهتر از به تصویر کشیدن محصول با گیف؟ 

۱۰ ایده برای استفاده از گیف در ایمیل

تنها چیزی که در یک بازار پر رقابت، شما را از دیگران متمایز می‌کند، خلق ایده‌های جدید است. گیف، خود یکی از نمادهای خلاقیت برای ایمیل مارکتینگ محسوب می‌شود. اما دوست دارید بدانید با چه بهانه‌ای آن را کنار متن ایمیل جاسازی کنید تا بهتر کار کند و مخاطب شیفتهٔ برندتان شود؟

در ادامه می‌خواهیم ۱۰ ایده برای جاسازی گیف در ارسال ایمیل گروهی را به شما معرفی کنیم تا برای شروع این مسیر، دست خالی در میدان رقابت پرسه نزنید.

این ایده‌ها می‌تواند شروعی برای استفاده از گیف در ایمیل‌های کسب‌وکارتان باشد و به مرور زمان، قطعاً ایده‌های جدیدی برای استفاده و اجرای آن به ذهنتان خواهد رسید. 

📝 پیشنهاد می‌کنیم، قلم و کاغذ را کنار دستتان بگذارید تا در حین خواندن مقاله اگر ایده جدیدی به ذهنتان خطور کرد، آن را یادداشت کنید.

 سپس بعد از پایان مقاله در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از ایده‌های شما استفاده کنند.

۱. از گیف در جهت فروش بیشتر استفاده کنید

علی‌رغم رقابت شدید، همچنان ایمیل‌های بازاریابی، سرمایه‌گذاری پربازدهی است. براساس تحقیقات سندین بلو به ازای هر ۱ دلاری که برای ایمیل مارکتینگ سرمایه‌گذاری می‌کنید، سود ۳۶ دلاری کسب‌ می‌کنید. 

معمولاً صندوق ورودی ایمیل اکثر مخاطبان در طول سال مملو از ایمیل‌های پیشنهاد فروش است. به نظرتان در این رقابت چطور می‌توانید یک پله بالاتر از رقبایتان باشید؟

از یک GIF جذاب که حس کنجکاوی مخاطب را ترغیب می‌کند، استفاده کنید تا روی پیشنهاد شما کلیک کنند. 

مثال:

ژاکت باکس اخبار جدید دنیای وردپرس را به اشتراک می‌گذارد، افزونه‌ها و قالب‌های مختلفی دارد و همچنین دوره‌های آموزشی در زمینه وردپرس برگزار می‌کند. این مجموعه، در ایمیل‌های خود از این نمونه گیف‌ها استفاده می‌کنند:

نمونه گیف در ایمیل

نمونه گیف در ایمیل

۲. گیف اختصاصی خودتان را بسازید

ساخت گیف اختصاصی برای کسب‌وکارتان یکی از ایده‌های ویژه برای جلب نظر کاربران است. با ساخت گیف‌های اختصاصی، خبرهای جدید را در یک قالب یک تصویر متحرک به اطلاع کاربران می‌رسانید. 

مثال:

این نمونه ایمیل نیز از کسب‌وکار ژاکت باکس است که در آن گیف‌هایی به صورت اختصاصی برای ایمیل‌هایشان طراحی کرده‌اند و اخبار دنیای وردپرس را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند.

نمونه گیف در ایمیل

۳. راهنمای کار با محصول را به صورت گیف بسازید

انسان‌ها دوست ندارند یک کتابچه راهنمای دستورالعمل مطالعه کنند. اما تقریباً همه افراد عاشق خواندن یک راهنمای گام به گام هستند که با یک تصویر قابل خواندن است. اگر خواندن یک ایمیل بیش از دو دقیقه طول بکشد، احتمال پایینی وجود دارد که همه آن را به‌طور کامل مطالعه کنند.

مخاطب با یک GIF مختصر طی چند ثانیه ارتباط بیشتری برقرار می‌کند تا متن‌های طولانی.

مثال:

برند Winsor & Newton آموزش استفاده از شابلون استنسیل‌های جدیدش را به صورت گیف در ایمیل برای مشتریانش تهیه و ارسال کرده است. 

استفاده از گیف در ایمیل برای راهنمای کار با محصول

حتما بخوانید: چگونه از ایموجی در عنوان ایمیل استفاده کنیم؟

۴. به کمک گیف، محصول جدیدتان را معرفی کنید

تلفیق چند عکس یا فیلم محصول و تبدیل آن به GIF، هم باعث صرفه‌جویی در وقت مشتری می‌شود و هم اینکه با این روش خیلی سریع می‌توانید محصول جدیدتان و کارایی آن را برای مشتری به نمایش بگذارید. 

مثال:

Dropbox یک سرویس خدمات ابری است و در این گیف، ویژگی جدید محصولشان Dropbox Rewind را معرفی می‌کند. 

گیف‌ها برای به نمایش گذاشتن ویژگی‌های جدید سرویس‌های ابری بسیار مفید است، اما در هر زمینهٔ تجاری که در آن ویژگی یا محصول جدیدی برای معرفی وجود دارد، مؤثر عمل می‌کند. 

استفاده از گیف در ایمیل برای معرفی محصول جدید

۵. از نمودارهای متحرک استفاده کنید

شما برای اینکه بتوانید به مشتریان خود نشان دهید محصولتان چه مزایایی دارد یا چه میزان می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد، نیاز به نمودار‌ و ارائه اطلاعات دارید. 

یکی از راه‌های مطمئن برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل استفاده از نمودارهای متحرک به صورت گیف است.

مثال:

به عنوان مثال، Grammarly به مشتریان خود خود نشان می‌دهد که چه تعداد تصحیح گرامری در نمودار Grammarly insights خود انجام داده‌اند. 

استفاده از نمودارهای متحرک برای گیف در ایمیل

برای ساخت نمودارهای متحرک به صورت گیف می‌توانید روش‌های زیر را به کار ببرید:

۱. هر اسلاید پاورپوینت را می‌توانید به گیف‌های جداگانه تبدیل کنید.

۲. اگر ترجیح می‌دهید از پاورپوینت استفاده نکنید، با ابزارهایی مانند canva امکان ساخت نمودار متحرک و تبدیل آن به گیف وجود دارد. 

۶. اینفوگرافی‌ها را به شکل گیف به کار ببرید

استفاده از اینفوگرافی‌های متحرک باعث زنده شدن داستان در ذهن مخاطب می‌شود و حس کنجکاوی را در او فعال می‌کند. استفاده از محتوایی که صرفا به نشان دادن فرایند کمک کند، کافی نیست و شما باید تفاوت بزرگی در محتوا به کار بگیرید تا مخاطب بیشتر مشتاق دیدن آن شود.

در ادامه به 7 دلیل برای استفاده از گیف اینفوگرافیک می‌پردازیم:

 ۱. محتوا را برای مخاطب ساده و آسان می‌کند. 

۲. برای وب‌سایت شما ترافیک بیشتری ایجاد می‌کند و مخاطبان با سایت شما تعامل بهتری خواهند داشت.

۳. یک جایگزین کم هزینه و کم حجم به جای ویدیو در ایمیل است. 

۴. ضمن اطلاع‌رسانی، مخاطبان را سرگرم می‌کند.

۵. سیستم عامل‌های گسترده‌ای از اینفوگرافیک‌های متحرک پشتیبانی می‌کنند.

۶. با استفاده از آن می‌توانید توجه مخاطب را به محتوای مد نظرتان هدایت کنید. 

۷. با بودجهٔ کم، محتوای بیشتر و جذاب‌تری تولید کنید. 

مثال:

این یک اینفوگرافی آموزشی و کاربردی است. در این اینفوگرافی طرز استفادهٔ صحیح از دسته صندلی نوزاد به مخاطب آموزش داده شده است. این آموزش در عین جذاب بودن با رنگ، نوشته و حالت‌های متحرک، مخاطب را برای استفاده از این صندلی نوزاد آگاه می‌کند. 

استفاده از گیف به عنوان اینفوگرافی در ایمیل

حتما بخوانید: معرفی بهترین فونت ایمیل مارکتینگ فارسی و انگلیسی

۷. شخصیت برندتان را به کمک گیف نشان دهید

ارزش‌ها و اهداف شرکت و برند شما چیست؟ با انتخاب گیف مناسب، آن را برای مخاطبان به نمایش بگذارید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید نشان دهید که برند شما از سرگرمی و خلاقیت استقبال می‌کند، با یک گیف مرتبط، مخاطبان را خوشحال کنید. 

به علاوهٔ اینکه گیف‌های سفارشی برای نشان دادن هویت برندتان بسیار مؤثر عمل می‌کند.

در ادامه دو مثال برای شخصیت برند آورده‌ایم:

مثال اول

برند هافمن تولید کنندهٔ پنجره‌های دوجداره، در این گیف با تشویق کاربران برای دیدن فرمانده، آن‌ها را به شرکت در مسابقه دعوت می‌کند. 

استفاده از گیف برای نشان دادن شخصیت برند

مثال دوم 

برند اسپاتیفای این نمونه گیف را برای نمایش هویت برند خود در بازارهای متنوع و ارتباط با مخاطبان جدید طراحی کرده است.

استفاده از گیف برای نشان دادن شخصیت برند

۸. از گیف‌ها در جهت تعامل بیشتر با مخاطب استفاده کنید

ایمیل‌هایتان نباید زیاد هم خشک و رسمی باشد. هرچه شما از گیف‌های مرتبط و مناسب به موضوع ایمیل استفاده کنید، مخاطب تمایل بیشتری برای تعامل با شما پیدا می‌کند.

حالا در این موقعیت‌ها می‌توانید از گیف‌های بامزه برای شوخ طبعی استفاده کنید تا دل مشتریان قدیمی و جدید را راحت‌تر به دست آورید. 

فقط مراقب باشید که در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید و بسته به نوع مخاطب از آن‌ها استفاده کنید. 

مثال:

ما در ایمیل خوشامدگویی نجوا برای کاربرانی که عضو خبرنامهٔ ما می‌شوند، ایمیلی شامل گیف ارسال می‌کنیم که آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

ایمیل خوشامدگویی نجوا

همچنین در انتهای ایمیل‌های خبرنامهٔ یکتانت، در کنار معرفی مقاله‌ها معمولا یک گیف قرار داده شده که برای مخاطبان جذاب است. 

استفاده از گیف برای تعامل بیشتر با مخاطبان

حتما بخوانید: راهنمای ایمیل مارکتینگ b2b به همراه ۱۰ تکنیک اثربخش

۹. از گیف‌های مناسبتی استفاده کنید

گیف‌های مناسبتی یکی از دیگر ایده‌های استفاده از گیف در ایمیل است. می‌توانید برای فصل‌های مختلف از گیف‌های مرتبط با آن فصل استفاده کنید، برای شب یلدا از گیف‌های مرتبط با شب یلدا استفاده کنید. 

مثال:

در نمونهٔ زیر گیف‌ تبریک شب یلدا را مشاهده می‌کنید. 

استفاده از گیف مناسبتی در ایمیل

۱۰. گیف‌ها را به عنوان جایگزینی برای ویدیو در نظر بگیرید

گیف‌ها به دلیل اینکه کم حجم‌تر از ویدیو هستند می‌توانند یک جایگزین عالی به جای ویدیو در ایمیل باشند. ضمن اینکه بعضی از ارائه دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ ممکن است از قرار دادن ویدیو در ایمیل پشتیبانی نکنند، در این صورت بهترین تصمیم استفاده از گیف‌های کم حجم و خلاقانه است. 

مثال

در این مثال، فرمول ۱، ویدیوی مسابقه هیجان انگیز را به GIF تبدیل کرد و از آن به عنوان پس زمینهٔ ایمیل گزارش مسابقه استفاده کرده است.

استفاده از گیف به جای ویدیو در ایمیل

چگونه گیف‌ها را در ایمیل خود قرار دهیم؟

برای قرار دادن گیف در ایمیل‌های خود دو راه دارید. می‌توانید از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ که امکانات آماده دارند استفاده کنید یا اینکه از سرویس‌های ایمیل معمولی نظیر gmail و Outlook بهره ببرید. در ادامه قرار است توضیح دهیم که چطور گیف‌ها را در داخل ایمیل قرار دهید. 

راهنمای استفاده از گیف در پنل ایمیل مارکتینگ نجوا

یک ابزار حرفه‌ای مانند ایمیل مارکتینگ نجوا، زمان راه‌اندازی کمپین‌های شما را از ساعت به دقیقه کاهش می‌دهد. همچنین مخاطبین خود را می‌توانید در گروه‌های مختلف قرار دهید، لیست ایمیل بسازید و همچنین می‌توانید از سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا برای خدمات خود استفاده کنید.

ارسال گیف در نجوا طی سه مرحله به شرح زیر انجام می‌شود:

۱. قالب ایمیل خود را انتخاب کنید

می‌توانید از قالب‌های آمادهٔ رایگان نجوا برای طراحی ایمیل خود استفاده کنید یا در پنل ایمیل، خودتان قالب مدنظرتان را طراحی کنید. 

۲. بلوک تصویر قرار دهید

برای انتخاب گیف ابتدا از یک بلوک تصویر به عنوان مکان گیف استفاده کنید. برای تغییر اندازهٔ بلوک تصویر باید لبه‌های آن را بکشید و جا به جا کنید.

آموزش قرار دادن گیف در پنل ایمیل مارکتینگ نجوا

۳. گیف خود را آپلود کنید

اکنون روی کادر تصویری که به عنوان قالب انتخاب کرده بودید، کلیک کنید. سپس Add an Image را انتخاب و از داخل کامپیوتر شخصی خود، گیف مورد نظرتان را آپلود کنید. در آخر، گیف آپلود شده را به سمت کادر تصویر بکشید. 

آموزش قرار دادن گیف در پنل ایمیل مارکتینگ نجوا

 

و تمام! حالا می‌توانید ایمیل گیف‌دار خود را قبل از ارسال، سفارشی‌سازی کنید. 

آموزش قرار دادن گیف در پنل ایمیل مارکتینگ نجوا

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا ابزارهای دیگری نظیر a/b تست، گزارشات دقیق به همراه هیت مپ، قابلیت شخصی‌سازی و… را دارد که با توجه به بستهٔ انتخابی خود می‌توانید از امکانات مد نظرتان بهرهٔ کافی را ببرید.

استفاده از گیف در Gmail

آیا می‌دانید چگونه از گیف در gmail استفاده کنید؟ در ادامه با عکس و متن آن را در 4 قدم آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید. 

قدم اول: ایمیل خود را بنویسید و سپس مکان‌نما را در جایی که تمایل دارید گیف را قرار دهید، جا به جا کنید. 

قدم دوم: سپس روی گزینهٔ insert photo کلیک کنید. مانند تصویر زیر:

راهنمای استفاده از گیف در gmail

قدم سوم: یک گیف از کامپیوتر یا موبایل خود انتخاب کنید، یا این کار را به روش کشیدن و رها کردن از دکمهٔ آپلود انجام دهید. اگر گیف را از یک منبع آنلاین دانلود کرده‌اید، می‌توانید آن را از طریق آدرس وب در قالب یک آدرس URL جاسازی کنید. 

قدم چهارم: برای تغییر اندازهٔ گیف، می‌توانید روی آن کلیک راست کنید و اندازه‌های آن را تغییر دهید. سپس زمانی که پیام خود را کامل کردید، دکمهٔ ارسال را بزنید. 

استفاده از گیف در Outlook

برای استفاده از گیف در Microsoft Outlook باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. روی ایجاد پیام جدید کلیک کنید و ایمیل خود را بسازید. سپس مکان‌نما را براساس محل گیف تغییر دهید. 

۲. روی گزینهٔ Insert Images Inline کلیک کنید و GIF خود را از کامپیوتر انتخاب کنید. کپی کردن و چسباندن گیف نیز یکی دیگر از روش‌های درج گیف است.

استفاده از گیف در Outlook

۳. اگر می‌خواهید یک GIF خارجی اضافه کنید، به Get Add-Ins بروید و پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال: GFYCAT

استفاده از گیف در Outlook

۴. اگر می‌خواهید اندازهٔ گیف را تغییر دهید، روی آن کلیک راست کنید. سپس بعد از تنظیم اندازهٔ گیف، روی کلید ارسال کلیک کنید. 

نکته: چندین نسخه از Outlook 2007 به بعد وجود دارد، که GIF های متحرک را نمایش نمی دهند. بهتر است ایمیل را برای ارائه دهندگان خاصی آزمایش کنید تا از ایجاد یک تجربهٔ بد برای مشتریان خود جلوگیری کنید.

نکات مهمی که باید دربارهٔ استفاده از گیف در ایمیل بدانید

فقط به این دلیل که می‌توانید گیف را در ایمیل خود قرار دهید، به معنای این نیست که باید از آن استفاده کنید و فقط به این دلیل که امکان استفاده از گیف در ایمیل وجود دارد، به این معنا نیست که هر گیفی برای ارسال مناسب است. یک ضر‌ب‌المثل قدیمی در زبان فارسی داریم که می‌گوید: «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد»

حالا برای اینکه در استفاده از گیف در ایمیل، این قبیل مشکلات برای کسب‌وکارتان پیش نیاید، با دقت و تمرکز نکاتی را که بیان می‌کنیم، به خاطر بسپارید: 

مخاطبان خود را بشناسید


باید درک کنید که گیف برای همه‌جا کاربرد ندارد. شاید دوست صمیمی شما از دبیرستان فکر می‌کند این کار جذاب است، اما به این معنی نیست که رئیس کارکشته و با تجربهٔ 70 ساله شما آن را خواهد پذیرفت!

شاید کلیشه‌ای باشد، اما افراد جوان‌تر نسبت به افراد مسن از گیف استقبال بیشتری می‌کنند. بنابراین ردهٔ سنی مخاطبین خود را در نظر بگیرید. 

سعی کنید گیف متناسب با علاقهٔ مخاطبانتان را استفاده کنید.

حتی می‌توانید در ابتدا تست کنید ببینید مخاطبان شما چه نوع گیف‌هایی را بیشتر دوست دارند و به آن واکنش نشان می‌دهند تا از همان نوع در ایمیل‌هایتان استفاده کنید.

از یک CTA مرتبط با گیف استفاده کنید

برای چه مناسبتی ایمیل را ارسال می‌کنید؟ باید اقدام به فراخوان یا CTA شما با گیف مرتبط باشد. مثلاُ اگر برای تولد همکارتان  ایمیل ارسال می‌کنید، یک گیف مرتبط با جشن برای او بفرستید. به طور کلی در متن ایمیل، لحن ساده و مرتبط با گیف به کار ببرید. 

به حجم فایل توجه کنید

قبل از ارسال ایمیل، حجم فایل‌ گیف را چک کنید. بعضی از گیف‌ها حتی با وجود فشرده بودن حجم زیادی دارند!

اگر ایمیل شما بیش از حد بزرگ باشد، ارسال و بارگذاری آن طول می‌کشد و ممکن است باعث اسپم شدن ایمیل‌هایتان شود. 

هنگام فرستادن ایمیل توجه کنید که حجم آن بیش از 2 مگابایت نشود تا در لیست ایمیل‌های اسپم قرار نگیرد.

مطمئن شوید که فرمت درستی را به کار گرفته‌اید

فایل‌های گیف همیشه به درستی در ایمیل بارگذاری نمی‎شود. بنابراین وقت بگذارید و قالب‌بندی آن‌ها را چک کنید. همچنین مطمئن شوید که به درستی در کنار بقیهٔ مطالب قرار گرفته است.

بعضی از گیف‌ها متحرک هستند، اما چون داخل ایمیل درست قرار نمی‌گیرند، به صورت ثابت نمایش داده می‌شوند. قبل از ارسال، از متحرک بودن آن مطمئن شوید. 

قبل از ارسال به مخاطب، ایمیل تستی برای خودتان ارسال کنید

بهترین راه اطمینان از مرتب و منظم بودن ایمیل ارسالی، تست ارسال ایمیل برای خودتان است. با ارسال ایمیل برای خودتان، می‌توانید اشتباهات خود را دریابید و به مشکلات عدم نمایش گیف یا قرارگیری نادرست آن در محتوای ایمیل پی ببرید.

منابع دانلود و ساخت گیف

اگر بخواهید گیف‌های جدید پیدا کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد. مثلاً می‌توانید از سایت‌های دانلود گیف استفاده کنید یا اینکه به صورت آنلاین خودتان گیف بسازید. ما نمونه‌های برتر در هر دو تیتر را برای شما گلچین کرده‌ایم تا برای استفاده در دسترستان باشد. 

۷ سایت‌ دانلود گیف

پیدا کردن گیف مناسب، فرایند طولانی مدتی نیست! فقط باید بدانید کجا جستجو کنید. ما ۷ وب‌سایت عالی در ادامه برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند سریع‌تر گیف مورد نظرتان را بیابید. 

Dribbble

میلیون‌ها طراح از سراسر دنیا در سایت دریبل عضو می‌شوند و نمونه کارهای خود را برای به نمایش گذاشتن هنرشان و پیدا کردن شغل با دیگران به اشتراک می‌گذارند. همچنین در این سایت طرح‌های رایگان، نصاویر، گیف‌های متنوع و عناصر گرافیکی قابل دانلود وجود دارد. این سایت یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود گیف‌های حرفه‌ای است. 

لینک: dribbble

نمونه سایت دانلود گیف

Giphy

سایت giphy یکی از منبع‌های اصلی برای شکار گیف است. این سایت با عنوان موتور جستجوی GIF کار خود را شروع کرده است.

لینک: giphy

نمونه سایت دانلود گیف

Reddit

این سایت مادری برای دنیای گیف‌ها محسوب می‌شود که بیشتر گیف‌هایش به صورت واکنش نشان دادن هستند. گیف‌ها در دسته‌بندی و گزینه‌های مختلفی چیده شده است که جستجوی کاربران را آسان‌تر می‌کند.

لینک: reddit

نمونه سایت دانلود گیف

Gfycat 

سایت gfycat یک سایت با میلیون‌ها گیف گربه است. این سایت نه تنها یکی از محبوب‌ترین سایت‌های gif است، بلکه دارای یک ابزار ساده برای تبدیل ویدیو به گیف است. 

لینک: gfycat

نمونه سایت دانلود گیف

GIFbin

در این سایت، کاربران می‌توانند تصاویر متحرک را براساس «جدیدترین»، «برترین رتبه‌بندی» و «بیشترین بازدید» پیدا کنند. نکتهٔ جالب دربارهٔ این سایت این است که گیف‌ها، هم براساس نام و هم از نظر تعداد، دسته‌بندی می‌شوند. 

نام‌ عبارت‌های جستجوی سایت Gifbin استاندارد است. مانند حیوانات، ورزش‌ها، نوزادان و… این ویژگی، این امکان را فراهم می‌کند تا با جستجوی نام به یک معدن گیف در خصوص یک موضوع برسید. 

لینک: gifbin

نمونه سایت دانلود گیف

Tenor

اگر دنبال گیف‌های خنده‌دار می‌گردید، حتما به سایت Tenor سر بزنید. کافی است در صفحهٔ اول سایت، احساسات خود را در چندین کلمه تایپ کنید و گیف‌های متنوع برای ارسال در دسترستان قرار بگیرد.

لینک: tenor

نمونه سایت دانلود گیف

 Imgflip

یکی دیگر از منابع عمومی گیف در سطح اینترنت، سایت imgflip است. این سایت محتواها را به چند دستهٔ زیر تقسیم‌بندی کرده است:

  • جدیدترین تصاویر
  • تصاویر تصادفی
  • صفحات تگ شده (مانند گربه‌ها)
  • صفحه‌های میم 

راستی در این سایت شما می‌توانید در ساخت گیف با دیگران رقابت کنید و اگر به اندازه کافی رای مثبت بگیرید، در شاد کردن آدم‌های سراسر دنیا سهیم خواهید بود. 

لینک: imgflip

نمونه سایت دانلود گیف

سایت‌های ساخت و ادیت گیف

برای ساخت و ادیت گیف، سایت‌های آنلاین یکی از روش‌های راحت و در دسترس است. در ادامه ۲ سایت را معرفی می‌کنیم:

Ezgif

این سایت به شما این امکان را می‌دهد که با ترکیب عکس‌های مختلف به عنوان فریم، گیف مورد نظر خودتان را در زمان کم بسازید. امکان تغییر اندازه، بهینه‌سازی و برش تصویر در این سایت وجود دارد. همچنین از فایل‌های GIF، JPG، PNG، BMP، TIFF، HEIC، AVIF و انواع دیگر تصاویر و فایل‌های زیپ پشتیبانی می‌کند. خروجی گیف‌های این سایت بدون واترمارک است.

لینک: ezgif.com

Imgur

از بین صدها سایت، برای ساخت گیف، سایت imgur یکی از ساده‌ترین سایت‌ها برای ساخت گیف‌های حرفه‌ای است که بدون ساخت حساب‌ کاربری می‌توانید در آن گیف بسازید. 

لینک: imgur.com

به کمک گیف‌، ایمیل‌های خود را از دیگران متمایز کنید

در این مقالهٔ نجوا دربارهٔ چرایی استفاده از گیف در ایمیل، ۱۰ ایدهٔ ناب برای استفاده از گیف در ایمیل، نحوهٔ قرار دادن آن و نکات مهم دربارهٔ انتخاب گیف در ایمیل صحبت کردیم. اگر خاطرتان باشد در ابتدای مقاله پیشنهادی برای به اشتراک‌گذاری ایده‌هایتان برای استفاده از گیف در ایمیل مطرح کردیم. 

چنانچه حین خواندن مقاله ایده‌ای جدیدی دربارهٔ استفاده از گیف به ذهنتان رسیده است، لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر سؤالی دربارهٔ اجرای گیف در سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا دارید، از طریق کامنت‌های این مقاله با ما در ارتباط باشید. 

 

منابع:

Emailanalyticssendinbluemoosendhubspot

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *