ارسال پیامک بر اساس پترن

ارسال پیامک بر اساس پترن یا الگو (کاربردها و مزایا)

اگر در جستجوی کانال بازاریابی مطمئن هستید و می‌خواهید در هر لحظه به یک مشتری جدید دست پیدا کنید ارسال پیامک بر اساس الگو راه‌حل مناسبی برای شما خواهد بود. ارسال اس ام اس از طریق الگو یکی از هدفمندترین روش‌های بازاریابی پیامکی برای بیشتر کسب‌وکارها محسوب می‌شود. اما شاید برای شما سوال پیش آید که از کجا شروع کنید و روش ارسال پیامک بر اساس پترن به چه صورت است؟ پاسخ شما اینجاست، نجوا به شما کمک می‌کند در زمینه ارسال پیامک متنی نسبت به سایر رقبای خود برتری داشته باشید. در این مقاله با روش ارسال پیامک از الگو و فهرستی از موثرترین الگوهای بازاریابی پیامک متنی آشنا خواهید شد که برای ایجاد سرنخ و افزایش فروش در کسب‌وکارتان گردآوری شده‌اند. (چنانچه قصد استفاده از پنل ارسال پیامک را دارید، می‌توانید از تعرفه و شرایط نجوا اطلاع کسب کنید)

ارسال پیامک بر اساس الگو چیست؟

بدون شک همه شما بعد از ورود یا ثبت‌نام در وبسایت‌ها، پیامکی شبیه «علی بابا، رمز موقت: 65984» را دریافت کرده‌اید. آیا تصور می‌کنید این نمونه اس ام اس‌ها به‌صورت دستی نوشته شده و برای شما ارسال می‌شوند؟ جواب این سوال قطعا خیر است و برای پاسخ به آن باید با روش‌های مهم ارسال پیامک از طریق وب سرویس‌ آشنا شوید.

حتما بخوانید: راهنمای اجرای sms مارکتینگ برای کسب و کارهای مختلف

تعریف ارسال پیامک بر اساس الگو

روش‌های ارسال پیامک از طریق پترن

به طور کلی سه روش برای ارسال اس ام اس وجود دارد؛ ارسال پیامک از طریق URL، ارسال پیامک از طریق پترن و ارسال پیامک با کد دسترسی یا API.

ارسال اس ام اس با وب سرویس URL و API به گونه‌ای است که شما محتوای پیامک را تولید کرده و به سرور پنل پیامکی طرف قرارداد خود ارسال می‌کنید. به‌عنوان مثال در نجوا کارشناسان متن اس ام اس ارسالی شما را بررسی می‌کنند و بعد از تایید به گیرنده ارسال خواهند شد. اما این روش بسیار زمان‌بر است زیرا به‌دلیل بررسی پیامک از سمت واحد فنی پنل پیامکی با تاخیر چند دقیقه‌ای ارسال می‌شود. بنابراین برای ارسال پیامک‌هایی مانند رمز ورود و ثبت سفارش اصلا مناسب نیستند.

با وجود این وب سرویس ارسال پیامک طبق پترن چاره‌ساز خواهد بود. در این روش پیامک‌های شما بدون بررسی و به‌صورت مستقیم ارسال می‌شوند. به‌علاوه سرعت بالای این روش اعتبار شما را در بین مشتریان و مخاطبان کسب‌وکارتان ارتقا خواهد داد. اما در ابتدا بهتر است 0 تا 100 استفاده از این روش آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله با شیوه ارسال پیامک بر اساس پترن آشنا خواهید شد و از طریق بازاریابی پیامکی از سد محکم رقبایتان خواهید گذشت.

حتما بخوانید: نوتیفیکیشن چیست و چه مزایایی دارد؟

روش های ارسال پیامک از طریق پترن

کاربردهای ارسال پیامک بر اساس پترن

امروزه بسیاری از وبسایت‌ها برای ارتباط با مشتریان نیازمند کانال ارتباطی مطمئن و راحت هستند. برای عضویت و دریافت کد ورود، پیگیری لحظه‌ای سفارش، فراموشی رمز و کلیه تعاملات این چنینی باید سراغ راه حل مناسبی برویم. برای حل این مسئله نیازمند ابزاری هستیم که به طور خودکار با مخاطبین کسب‌وکار شما در ارتباط باشد و این ارتباط در کمترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. به عنوان مثال هنگامی که مشتری سفارش خریدی از شما دارد، می‌توانید به‌طور خودکار به‌روزرسانی و یادآوری‌های لحظه‌ای را برای دریافت سفارش به آن‌ها ارسال کنید.

کاربردهای ارسال پیامک بر اساس پترن

پیام‌هایی که بر اساس الگو طراحی می‌شوند از هدر رفتن زمان و انجام کارهای اضافی باز می‌دارند همچنین بازاریابی مشتریان را سازماندهی می‌کنند. دقت کنید هدف اصلی از بازاریابی مشتری مداری و کسب رضایت آن‌ها است و یکی از بهترین راه‌ها ارسال پیامک‌هایی مانند کد ورود، ثبت سفارش، کد تایید، وضعیت ثبت سفارش و زمان تحویل مرسوله است. بنابراین با ارسال سریع این نوع اس ام اس به مشتریان اعتماد افراد را به کسب‌وکار خود افزایش خواهید داد.

از آن‌جایی که تعداد رقبای بسیاری از کسب‌وکارها افزایش پیدا کرده و ما در بازاری هستیم که تعداد فروشنده‌ها بیشتر از مشتری‌ها شده است. پس بهتر است در جستجوی روش‌هایی مانند ارسال پیام کوتاه از پترن باشید. (چنانچه می‌خواهید درباره بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بدانید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید)

 

مزایای ارسال پیامک بر اساس الگو

سرعت ارسال پیامک از طریق پترن بسیار زیاد است و در کمتر از چند ثانیه به دست مخاطب می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای جلب توجه مشتریان و آسوده کردن خیال آن‌ها از بابت خرید از ابزارهای ارسال پیامک سرویس‌هایی مانند نجوا کمک بگیرید و از گردونه رقابت کسب‌وکارهای خارج نشوید. علاوه‌بر مزیت مهم زمان ارسال کوتاه، مزایای دیگری هم برای ارسال پیامک از پترن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مزایای ارسال پیامک بر اساس الگو

1- ارسال پیامک الگو به لیست سیاه مخابرات از طریق پنل ارسال پیامک

بهتر است بدانید امکان ارسال پیامک به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را لغو کرده‌اند وجود ندارد، بنابراین برای ارتباط با مشتریان از طریق اس ام اس باید دنبال راه‌حل باشیم. با استفاده از پنل ارسال پیامک نجوا و گرفتن یک خط خدماتی می‌توانید از طریق الگویی خاص به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. زیرا با ارسال پیامک از طریق خط خدماتی می‌توانید از بلک لیست مخابرات عبور کنید و به‌راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

 

2- قابلیت اطمینان ارسال اس ام اس طبق پترن

آیا می‌دانید 98 درصد از پیام‌هایی که از طریق پیامک ارسال می‌شوند در کمتر از 5 دقیقه باز می‌شوند؟ با این تفاوت که در شرایطی که منتظر اطلاعاتی دقیق باشیم انتظار داریم پیامکی بدون نقص و قابل درک دریافت کنیم. پیامک‌هایی که از طریق پنل پیامکی ارسال می‌شوند و از الگوی مشخصی پیروی می‌کنند باید بسیار دقیق و صحیح باشند. همچنین سرویس‌های ریتنشن مارکتینگی مانند نجوا همه تلاش خود را می‌کند که با سالم رساندن پیامک به دست مشتریان از بروز هرگونه اختلال و مشکل جلوگیری کند.

حتما بخوانید: نحوه اجرای نظرسنجی پیامکی

نمونه ارسال اس ام اس از طریق پترن

افزونه‌های سازگار با ارسال پیامک بر اساس پترن

از آنجایی که بسیاری از وبسایت‌ها با انواع سیستم مدیریت محتوا از جمله وردپرس و جوملا طراحی یا حتی از طریق سایت سازها تولید شده‌اند، افزونه‌های بی‌شماری برای آن‌ها وجود دارد. با استفاده از افزونه ورود با شماره موبایل و اتصال آن به پنل پیامکی می‌توانید شماره افراد را هنگام عضویت در خبرنامه‌های خود را دریافت کنید. با تایید دومرحله‌ای امنیت وبسایت را افزایش دهید این افرونه‌ها سرعت بالایی دارند و کار با آن‌ها بسیار ساده است. بهتر است بدانید برای استفاده از افزونه‌ها نیازی به حضور برنامه نویس و صرف هزینه بالایی نیست بلکه به‌سادگی قابل نصب و استفاده هستند. در ادامه برخی از افزونه‌هایی که مطابق با ارسال پیامک براساس پترن هستند را معرفی می‌کنیم.

افزونه های سازگار با ارسال پیامک بر اساس پترن

این افزونه‌ها به شما قابلیت ارسال اس ام اس به مخاطبان خود را می‌دهند و از ارسال تعداد بالای پیامک پشتیبانی می‌کنند.

  • افزونه پیامک دیجیتس (Digits)
  •  افزونه پیامک نظرسنجی خودکار ووکامرس (WooCommerce)
  • افزونه ارسال پیامک وردپرس (Wp-SMS)
  • افزونه پیامک گرویتی فرم  (Gravity Forms)
  • افزونه تایید شماره تلفن همراه (Whmcs)
  • افزونه ارسال پیامک دروپال (Drupal)
  • افزونه پیامک اپن کارت (Open cart)
حتما بخوانید: بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای افزایش فروش

ارسال اس ام اس از طریق پترن؛ روشی پربازده برای کسب و کارها

یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها، انجام روشی پربازده برای افزایش فروش محصولات و تعامل بهتر با کاربر است. روش‌های بسیاری برای ارسال پیامک و ارتقا کسب‌وکارها وجود دارد که ارسال پیامک بر اساس الگو یکی از بهترین راه‌ها محسوب می‌شود. برای ارسال اس ام اس براساس پترن استفاده از یک سرویس پیام کوتاه اولین قدم است و به شما کمک می‌کند که کجا و چگونه پیامک ارسال کنید و حتی چگونه لیست مشتریان خود را افزایش دهید. علاوه بر این روش که در مقاله به طور مفصل بررسی کردیم روش‌های بیشتری برای افزایش نرخ مشتریان از طریق بازاریابی پیامکی وجود دارد که در وبلاگ نجوا مورد بررسی قرار گرفته‌اند. بنابراین قبل از شروع به کار پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ها را بررسی کنید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره ۰۲۱۴۵۱۹۵۰۰۰ تماس بگیرید. کارشناسان نجوا آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *