7 نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک برای جذب مشتریان

7 نمونه متن پیامک تبلیغات املاک برای جذب مشتریان

آیا فکر می‌کنید مشاورین املاک باید هر روز صبح کلید مغازه را بچرخانند و تا شب در دفتر یا بنگاه خود، منتظر آمدن مشتری باشند؟ یا راه‌های دیگری هم برای جذب مشتری املاک وجود دارد؟

در دنیایی که افراد زمان کافی برای خرید حضوری ندارند و تمامی کارهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند، بازدید و بررسی اولیۀ ملک برای خرید یا اجاره هم به‌صورت اینترنتی و غیر‌حضوری انجام می‌شود. 

استفاده از مجموعه‏‌ای از ابزارهای قدیمی و جدید برای تعامل با خریداران و فروشندگان یا مالکان و مستاجران، روشی است که شما برای تبلیغات املاک خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

املاک و مستغلات حوزه‌ایست که بر پایۀ روابط و ارتباطات شکل می‌گیرد. یکی از بهترین کانال‌های ارتباطی برای ایجاد و تقویت این ارتباط، استفاده از پیام‌های متنی یا پیامک است. در این مطلب ضمن معرفی روش‌های مختلف برای تبلیغ‌، نمونه‌ تبلیغ‌های انجام‌شده و چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک را با هم بررسی خواهیم کرد.

بهترین راه های تبلیغ املاک برای جذب مشتری +متن تبلیغ

انتخاب هر راه و روشی در دنیای تبلیغات برای رسیدن به هدفی مشخص است. ممکن است هدف، جذب مشتری باشد یا افزایش آگاهی از برند. بعد از مشخص کردن هدف (که در این مقاله، جذب مشتری است) باید روش مناسب را انتخاب کرد.

در این بخش، ٧ روش برای جذب مشتری بیشتر را با شما در میان می‌گذاریم.

روش های تبلیغات برای مشاورین املاک

۱. تبلیغ املاک از طریق وب‌سایت

شما می‌توانید برای تبلیغات املاک خود یک وب‌سایت ایجاد کنید و از طریق آن با مشتریان در ارتباط باشید. داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکار مزایایی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی کاربر به اطلاعات وب‌سایت بدون محدودیت زمانی و مکانی؛
  • ارائه پشتیبانی شبانه‌روزی؛
  • تعامل راحت‌تر با مخاطب؛
  • افزایش تعداد مشتری؛
  • کسب اعتبار بیشتر؛
  • انجام تبلیغات آسان‌تر.

نیاز نیست از همان ابتدای کار، یک وب‌سایت کامل داشته باشید و صدها مقالهٔ جورواجور در آن قرار دهید. می‌توانید یک صفحه آماده کنید و خدمات، برند و کسب‌وکارتان را معرفی کنید. پس از آن با استفاده از روش‌های تبلیغ از طریق وب‌سایت، خدمات خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

تبلیغ املاک از طریق وب سایت

تبلیغ املاک از طریق وب سایت

این فقط دو نمونه از وب‌سایت‌هایی است که در زمینه املاک فعال هستند. کافیست در گوگل سرچ کنید و انواع مختلف آن را ببینید.

انواع روش تبلیغ از طریق وب‌سایت

  • تبلیغات بنری

این نوع تبلیغ در بالا، پایین یا اطراف وب‌سایت‌ها نمایش داده می‌شود. شما می‌تواند با این روش، تبلیغات املاک خود را به مشتریان نشان دهید.

  • تبلیغات کلیکی

این روش برای فروش بیشتر، افزایش ترافیک سایت و افزایش آگاهی از برند استفاده می‌شود. هزینهٔ این روش به‌ازای هر کلیک پرداخت می‌شود؛ ازاین‌رو مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

  • تبلیغات ریتارگتینگ

روش ریتارگتینگ برای کسانی نشان داده می‌شود که در چند روز گذشته، وب‌سایت شما را دیده‌اند. مثلاً صفحۀ یکی از خانه‌های اجاره‌ای را بررسی کرده و وب‌سایت را ترک کرده‌اند. با استفاده از این روش، تبلیغ شما در وب‌گردی‌های دیگر همان کاربر به او نشان داده می‌شود.

تبلیغات ریتارگتینگ برای املاک

اگر تصمیم داشتید از این روش‌ها استفاده کنید، یکتانت به کمکتان می‌آید.

تبلیغات از طریق پیامک

با ارسال پیامک، هم می‌توانید مشتری جدید پیدا کنید و هم مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید. این روش پوشش گسترده‌ای دارد و از جمله راه‌های کم‌هزینه است. تصور کنید می‌توانید در عرض چند دقیقه، یک متن زیبا برای مشاور املاک خود را به هزاران نفر ارسال کنید! عالی نیست؟

با ارسال اس‌ام‌اس می‌توانید فروش خود را چند برابر کنید یا برعکس، تأثیر مثبتی دریافت نکنید! برای اینکه نتیجۀ خوبی به‌دست آورید باید تأثیرگذار و مناسب پیامک بفرستید که در ادامه بیشتر راجع‌به این موضوع صحبت خواهیم کرد.

حتما بخوانید: تبلیغات پیامکی چیست و چه مزایایی دارد؟

تبلیغ گوگل ادز برای املاک

برای اینکه در گوگل بیشتر دیده شوید باید به نتایج اول برسید. رسیدن به نتایج اول گوگل به این راحتی نیست و حتی با استفاده از راهکارهای مناسب سئویی، زمان زیادی می‌برد تا به نتیجه رسید؛ اما با استفاده از گوگل ادز خیلی سریع‌تر از آنچه که فکر می‌کنید دیده خواهید شد. بیایید ببینیم این روش چگونه کار می‌کند.

یکی از کلماتی که در حوزۀ املاک سرچ زیاد دارد را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال کلمۀ «خرید خانه در تهران» را انتخاب کرده و می‌خواهیم ورودی زیادی به وب‌سایت هدایت کنیم.

برای این کار اکانت گوگل ادز را بسازید، کمپین خود را تعریف کنید و هزینه را پرداخت نمایید. حالا باید تبلیغ را راهی گوگل کنید.

همین حالا که این مقاله را می‌نویسیم، سایت دلتا در کلمه کلیدی «خرید خانه در شهرک غرب تهران» به کمک گوگل ادز در صفحه اول نتایج قرار دارد.

تبلیغ گوگل ادز برای املاک

تبلیغ املاک در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از راه‌های مناسب برای جذب مشتری و تبلیغ املاک است. در این فضا‌ها می‌توانید اطلاعات کامل به‌همراه عکس و ویدئو را در اختیار مخاطب قرار دهید. مشتری هم چون می‌تواند اطلاعات بهتری به‌دست بیاورد، حتماً پیج یا کانال شما را دنبال خواهد کرد.

تبلیغ در اینستاگرام

برای تبلیغ در اینستاگرام می‌توانید سه روش زیر را انتخاب کنید:

  • تبلیغ در صفحات پربازدید

در این روش محتوای دلخواه شما (محتوایی که خودتان آماده کرده‌اید) در پیج‌های پربازدید نشان داده می‌شود.

  • تبلیغ اینفلوئنسری

در این روش اینفلوئنسر، محتوایی برای بنگاه شما آماده و منتشر می‌کند.

نکتۀ مهم: قبل از تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، بهتر است محتوای پیج خود را بهبود دهید. به‌عنوان مثال یک نمونه تصویر به‌همراه متن تبلیغات املاک در اینستاگرام که یک بنگاه املاکی در پیج اینستاگرام خود قرار داده است را در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ در تلگرام

تلگرام،‌ فضایی است که روز به روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود. در تلگرام به دو روش زیر می‌توانید تبلیغ کنید:

  • تبلیغات تعرفه‌ای

در این روش طبق تعرفه‌ای که ادمین کانال مربوطه تعیین می‌کند، هزینه پرداخت می‌شود و در روز و ساعت مشخص بنر بنگاه شما در کانال منتشر می‌شود. کانال‌ انتخاب شده باید پربازدید و متناسب با حوزۀ کاری شما باشد.

  • تبلیغات بازدیدی

در این نوع تبلیغ، به‌ازای هر بازدید هزینه پرداخت خواهید کرد. این روش به‌صرفه است و می‌توانید میزان بازدید را با میزان افزایش مشتری مقایسه کنید.

نمونۀ تبلیغ این صنف در کانال تلگرامی پربازدید را در زیر مشاهده کنید:

تبلیغ املاک در تلگرام

تبلیغات از طریق اپلیکیشن دیوار

به احتمال زیاد تا به امروز چندین آگهی خرید و فروش ملک خود را در اپلیکیشن یا وب‌سایت دیوار منتشر کرده‌اید. اجازه بدهید یک خبر جدید به شما بدهیم. از این به بعد می‌توانید آگهی‌های ملکی خود را به‌عنوان مشاور املاک منتشر کنید!

دیوار در آپدیت جدید خود قسمتی برای مشاورین املاک اختصاص داده است تا کار را برای مشاورین و کاربران راحت‌تر کند.

تبلیغ املاک در اپلیکیشن دیوار

برای این کار از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن دیوار، عضو پنل شوید و اقدامات لازم را انجام دهید. می‌توانید هم به‌عنوان آژانس و هم به‌عنوان مشاور مستقل ثبت‌نام کنید؛ اما این روش چه مزایایی دارد؟

ویژگی‌های پنل املاک در وب‌سایت دیوار:

  • انتشار نامحدود آگهی در طول روز؛
  • افزایش تعداد مشتری؛
  • پشتیبانی اختصاصی؛
  • و بسیاری مزایای دیگر.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای معرفی و جذب بیشتر مشتری باشد. مکان مناسب برای نصب بیلبورد را انتخاب کنید و متن و طرح مناسبی برای آن تعیین کنید.

در تبلیغ محیطی شما فقط چند ثانیه زمان دارید تا مخاطب را جذب آگهی خود کنید. در این چند ثانیه بیننده با نگاه به بنر باید هم پیام شما را دریافت کند و هم متوجه راه ارتباطی که قرار داده‌اید شود. چیزی که در این روش نباید فراموش شود استفاده از CTA یا دعوت از مخاطب به عکس‌العمل است. حتما شمارۀ تماس، آدرس وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط بیشتر در بنر قرار داده شود.

دو نمونه تبلیغ بیلبوردی برای بنگاه را در ادامه قرار می‌دهیم:

تبلیغ بیلبوردی برای مشاورین املاک

پخش تراکت و آگهی چاپی

تبلیغ چاپی، پخش تراکت و تبلیغ در مجلات، از قدیمی‌ترین روش‌ها است که اثر خوبی برای شما خواهد داشت. با آماده کردن یک نمونه متن آگهی تبلیغاتی املاک که هم جذاب باشد و هم خلاقانه، در دستان مشتری لمس شوید.

نمونۀ تبلیغ تراکتی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

تبلیغ املاک از طریق تراکت چاپی

حتما بخوانید: ۲۰ نمونه متن پیامک افتتاحیه برای کسب‌وکارهای مختلف

نگاهی عمیق‌تر به تبلیغات پیامکی برای املاک

تبلیغ پیامکی برای بنگاه‌های املاکی نسبت به دیگر روش‌ها، پربازده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین دلیل در این بخش بیشتر راجع‌به این روش صحبت خواهیم کرد. و نمونه متن‌های مختلفی برای پیامک تبلیغات املاکی ارائه خواهیم داد.

معمولاً تبلیغات برای انتشار اطلاعات در مورد کسب‌وکار، محصول یا خدمات شما طراحی می‌شوند. اساساً این کار، آگاهی کاربران و مشتریان را در مورد پیشنهادات شما افزایش می‌دهد. در دنیای املاک و مستغلات، تبلیغات ابزار ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد خدماتی است که ارائه می‌دهید یا خانه‌هایی که می‌خواهید بفروشید یا اجاره دهید.

از آنجایی که حدود ۴۴ درصد خریداران خانه این فرآیند را با جست‌وجو در وب آغاز می‌کنند، تبلیغات آنلاین در حوزه املاک اهمیت بیشتری پیدا کرده است. تبلیغات املاک معمولا برای تبلیغ بنگاه‌ها و شرکت‎های معاملات ملکی استفاده می‌‎شود. این موارد می‌توانند در اشکال مختلف (مانند متن، تصویر، و ویدئو) باشند و همه آن‌ها یک هدف مشترک دارند: اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما.

تبلیغات در حوزه املاک باید:

  • مرتبط و ترجیحا بصری باشد
  • یک پیشنهاد ارزشمند به مخاطب ارائه دهد
  • یک فراخوان یا CTA واضح برای اقدام از سوی کاربر داشته باشد

به مشاوران املاک و فعالان در این حوزه توصیه می‌شود برای تبلیغات کسب‌وکارشان در فضای آنلاین یک سایت و یک وبلاگ بسازند، تورهای آنلاین برگزار کنند، تبلیغات ایمیلی و پیامکی را جدی بگیرند، عکس‌ها و ویدئوهای جذاب بسازند و اگر امکانش را دارند برای املاک و زمین‌های بزرگ از عکاسی پهبادی استفاده کنند، در شبکه‌های اجتماعی (مبتنی بر پرسونای مخاطبان و مشتریانتان) فعال باشید و در کنار این فعالیت‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین را هم فراموش نکنید.

 

یک تناقض بزرگ در بازاریابی آنلاین وجود دارد. پیش از این هرگز راه‌های دستیابی به مشتریان تا این حد فراوان نبود، با این حال دسترسی به آن‌ها هم هیچ وقت تا این اندازه دشوار نبوده است. تحقیقات بازاریابی نشان می‌دهد که نرخ پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی نیز به زیر ۶ درصد رسیده است. بنابراین نباید تعجب کنید که تبلیغات پیامکی با نرخ باز شدن ۹۸ درصدی به مشاوران املاک کمک می‏‌کند تا:

  • مشتریان خود را نگه دارند
  • نرخ پاسخ‌گویی را بهبود ببخشند
  • لیدهای بیشتری تولید کنند
  • راحت‌تر و به سرعت مشتریان جدید پیدا کنند

فرستادن اطلاعات فایل‌ها، مشخصات زمین، خانه یا ویلا، معرفی برند و … از جمله اطلاعاتی برای تبلیغات املاک است که می‌توانید از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال یا لیدها را به مشتری تبدیل کنید. بهتر است لیست شماره‌های مشتریان قبلی خود را نگه دارید. یکی از بهترین فواید استفاده از تبلیغات پیامکی، یادآوری کسب‌وکارتان به مشتریان قبلی و بازگرداندن آن‌هاست. سعی کنید این لیست کلی را به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید (خریداران، فروشندگان، مالکان، مستاجران و…) و بر این اساس، به هر گروه پیامکی بفرستید که متناسب با نیازهایشان باشد.

سرویس ارسال پیامک نجوا به شما این امکان را می‌دهد تا با ارسال سریع و گسترده پیامک، با مخاطبان‌تان در تعامل باشید. افزایش فروش از طریق پیامک‎های پیشنهادهای فروش ویژه، فروش محدود،‌ کد تخفیف اختصاصی، دسترسی به کاربران آفلاین، کاهش زمان بازگشت و هزینه مناسب و به‌صرفه از جمله مزایایی است که با استفاده از پنل اس ام اس نجوا از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

ویژگی‌های پیامک تبلیغاتی املاک تاثیرگذار

تاثیر اصلی پیامک تبلیغ روی رفتار مخاطب از طریق متن صورت می‌گیرد؛ شما امکان ارسال تصویر یا ویدئو را از طریق پیامک ندارید بنابراین در زمان شروع یک کمپین پیامکی باید پیش از هر چیز ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را بشناسید.

ویژگی های متن پیامک تبلیغاتی املاک

برای نوشتن محتوای خوب در پیامک تبلیغاتی، حاشیه نروید و درست همان چیزی را ذکر کنید که مشتری به آن نیاز دارد. سعی کنید متنی بنویسید که امضای برند شما را داشته باشد. در چنین شرایطی می‌توانید از رقبای‌تان پیشی بگیرید و توجه کاربران بیشتری را به کسب‌وکارتان جلب کنید.

حتما بخوانید: ۱۲ راهکار برای افزایش فروش با بازاریابی پیامکی

نمونه متن پیامک تبلیغات املاک

در ادامه چند نمونه متن تبلیغات مشاور املاک که برای پیامک مناسب است را با هم بررسی می‌کنیم که هر کدام برای هدف و منظور ویژه و جداگانه‌ای نوشته شده‌اند:

برای معرفی برند:

متن پیامک تبلیغاتی املاک برای معرفی برند

برای بازگرداندن مشتری قبلی:

متن پیامک تبلیغاتی املاک برای بازگرداندن مشتری قبلی

برای درخواست اطلاعات اولیه:

متن پیامک تبلیغاتی املاک برای درخواست اطلاعات اولیه

برای فروش ملک/ زمین:

متن پیامک تبلیغاتی املاک برای فروش زمین یا ملک

چنانچه قصد ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید!

برای تبلیغات:

متن پیامک تبلیغاتی املاک برای تبلیغات       متن پیامک تبلیغاتی املاک

برای جذب مشتریان قدیمی و سرمایه‌گذار:

متن پیامک تبلیغاتی املاک برای سرمایه گذاری

حتما بخوانید: آموزش ارسال پیامک از طریق اینترنت

 چگونه بهترین روش تبلیغ برای املاک را انتخاب کنیم؟

  • مشتری و مخاطب خود را بشناسید؛
  • سعی کنید با استفاده از دیتاهای در دسترس، نیاز مشتری را درک کنید؛
  • هدف مناسبی را تعیین کنید؛
  • کانال تبلیغ را بر اساس هدف و مخاطب انتخاب کنید؛
  • بودجه و هزینه‌ای را برای تبلیغ در نظر بگیرید؛
  • اقدامات لازم برای شروع را انجام دهید.

 نکتۀ مهم:
تبلیغ برای فروشندۀ ملک با تبلیغ برای مستأجری که به‌دنبال خانه است فرق دارد. بنابراین استراتژی خود را با در نظر گرفتن این موارد تنظیم کنید.

چگونه آگهی‌های تبلیغاتی جذابی برای املاک بنویسیم؟

نوشتن آگهی‌های جذاب برای املاک مشابه نوشتن آگهی برای هر صنعت دیگری است. تفاوت این است که شما در حال تبلیغ‌کردن یکی از بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین خریدهایی هستید که یک فرد در طول زندگی خود انجام می‌دهد. بنابراین متقاعدسازی او سخت‌تر است. 

کپی رایتینگ یا تبلیغ‌نویسی برای یک آگهی املاک کاملاً با نوشتن متن تبلیغ یک جفت کفش یا یک آبمیوه متفاوت است. شما زمان محدودی برای ایجاد اعتماد و برانگیختن علاقۀ یک خریدار دارید. پس چه کار باید کرد؟ در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم که بهتر است در نوشتن این نوع آگهی‌ها به یاد داشته باشید:

  • روی مزایای برند خود تمرکز کنید، نه ویژگی‌ها؛
  • برای نوشتن تیتر زمان کافی بگذارید؛
  • نیاز مشتری را در اولویت قرار دهید؛
  • از داستان‌گویی استفاده کنید.
حتما بخوانید: خبرنامه پیامکی چیست و چه مزایایی دارد؟

در بین مشاورین املاک متمایز باشید!

در این مقاله انواع روش برای تبلیغات املاک را معرفی کردیم و بهترین نمونه‌های متنی آن را برای استفاده در اختیار شما قرار دادیم. اگر در نظر دارید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و رونق کسب‌وکارتان بیش از پیش شود، توصیه می‌کنیم حتماً از این روش‌ها استفاده کنید.

فراموش نکنید که تبلیغات پیامکی یکی از روش‌های کم‌هزینه با ثمرۀ مفید برای بنگاه شما خواهد بود. اگر پیشنهاد یا سؤالی داشتید از بخش «ارسال نظر» با ما به اشتراک بگذارید تا در اولین فرصت به آن پاسخ دهیم.

 

منابع: 

jasper

1 نظر

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *