نکاتی برای تاثیرگذاری بیشتر پوش نوتیفیکیشن

نکاتی برای تاثیرگذاری بیشتر پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

هدف اصلی شما از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی یا وب نوتیفیکیشن تبلیغاتی، کمک به رشد کسب و کار خود و ایجاد ارتباطی عمیق‌تر با مشتریان‌تان است. اما همه‌ٔ پوش نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی، تاثیرگذاری یکسانی ندارند. نوتیفیکیشن‌هایی که می‌توانند ارتباط واقعی و افزایش تعامل با مشتریان را برایتان به ارمغان بیاورند، در این ۵ موضوع مشترک هستند:

۱.  در اهداف برند و اهداف کاربران فصل مشترک دارند

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

 تمام تلاش‏‌های شما در راستای ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، اعم از اینکه نوتیفیکیشن‏‌های خود را به کجا، چه موقع، با چه محتوایی و چگونه ارسال می‏‌کنید، یافتن فصل مشترک بین نیازهای کاربران و اهداف برندتان است. پس از رسیدن به این فصل مشترک، باید برای حفظ آن تلاش کنید. برای رسیدن به این هدف، روشن و واضح بودن استراتژی‌هایتان، به خصوص آن ارزش‌های پیشنهادی که در اپلیکیشن‌ یا وب‌سایت ارائه می‌کنید، کمک‌کننده هستند.

حتما بخوانید: رایج‌ترین سوالات درباره پوش نوتیفیکیشن وب و پاسخ آن‌ها

۲. واکنش نشان‏ دادن را برای کاربران آسان می‌کنند

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی (یا پیام‌های رد و بدل ‏شده در یک مرکز پیام‏‌رسانی) امری است که می‌‏تواند مشتریان شما را به هر جایی هدایت کند؛ از درون خود اپلیکیشن گرفته تا یک وب‌سایت خارجی.

از حالت پیش‌فرض اجتناب کنید: دریافت‌کننده پیام را به صفحه‌ی اصلی سایت یا خانه نفرستید. هر چه کاربر به محل انجام اقدام نهایی نزدیک‌تر باشد، احتمال تبدیل شدن او به مشتری، بیشتر می‌شود.

از «لینک‏‌های عمیق» استفاده کنید تا مطمئن شوید که هر پیام، مخاطبان شما را دقیقا به همان جایی هدایت می‌کند که خودشان می‌خواهند. این لینک‌ها همان آدرس دقیق محصول یا خدمت شما درون اپلیکیشن هستند.

از همان ابتدا و به طور واضح، اقدامی که خواستار انجامش از سوی کاربر هستید را مشخص کرده و مسیر او برای رسیدن به این هدف را هموار کنید. همچنین از لینک‌های عمیق و دقیق برای هدایت کاربر به صفحه‌ای که مورد انتظار اوست تا کار مشخصی را انجام بدهد، استفاده نمایید.

۳. نیاز کاربران را برطرف می‌کنند

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

اطمینان حاصل کنید که با ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی در تمام کانال‏‌های پیام‏‌رسانی خود، دچار زیاده‏‌روی نشده‌اید. به انتظارات کاربران‌تان فکر کنید: آیا این پوش نوتیفیکیشن چیزی است که آن‌ها درخواست کرده‌‏اند؟ آیا انتظار دریافت چنین پیام‌هایی را دارند؟ آیا پیام‌ها به قدر کافی مفید هستند؟ هر چند بار یک‌بار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بفرستیم؟

۴. مرتبط و کاربردی‌اند

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

قبل از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، از تمام ترفند‌هایی که در آستین دارید برای شناخت و استفاده از کانال‌های پیام‌رسانی‌تان استفاده کنید تا بدانید که هر کانال برای ارسال چه پیامی مناسب‌تر است.

۵. هدف‌گذاری شده هستند

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

روش‏‌های متعددی برای گروه‌بندی پیام‏‌ها وجود دارد: از گروه‌بندی‌های پیچیده‏‌ که نیازمند استفاده از تگ‌ها در بک‌اند اپلیکیشن‌هاست گرفته تا محرک‌های اتوماسیونی زمان-محور که به‌کارگیری آن‌ها به مراتب آسان‌تر است. قوانین مبتنی بر زمان می‌توانند ظاهر به شدت شخصی‌سازی شده‌ای به سرویس‌های ارسال پوش‌نوتیفیکیشن‌ تبلیغاتی بدهد؛ مثلا یک نوتیفیکیشن یادآور پرواز یا نوتیفیکیشن تأییدی که بلافاصله پس از خرید درون‌برنامه‌ای به کاربر ارسال می‌شود. به عنوان نمونه، می‌توانید برای کاربرانی که در وب‌سایت شما طی یک هفته گذشته به جستجوی قیمت بلیط هواپیمای مشهد پرداخته‌اند، یک پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید که برای فردا قیمت بلیط هواپیمای مشهد به حداقل خود رسیده است. در هر صورت رویکردتان هر چه که باشد، آمار و ارقام نشان می‌دهد که شخصی‌سازی در ارسال نوتیفیکیشن‌ تبلیغاتی می‌تواند تأثیر بزرگی بر افزایش نرخ مشارکت کاربران بگذارد.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *