تبلیغات تالار پذیرایی و تشریفات

بهترین روش های تبلیغات تالار پذیرایی (5 نمونه متن تبلیغ)

از قدیم گفته‌اند: «مال خوب رو زمین نمی‌مونه!». به همین خاطر است که آدم‌ها وقتی ببینند برای رزرو یک تالار، باید از حداقل چند ماه قبل هماهنگ کنند، متوجه می‌شوند که تالار خوبی است و اشتیاق بیشتری برای استفاده از آن تالار برای مراسمات خود پیدا می‌کنند. خاطرم هست سریالی تماشا می‌کردم که در آن یک تالار در بین آدم‌ها به این معروف بود که تا ۵ سال آینده جای رزرو ندارد! و همه در حسرت این بودند که مراسم عروسی‌شان را در آن برگزار کنند. 

حالا که بحث پر بودن رزرو تالارها تا این حد اهمیت دارد، چه کسی است که دوست نداشته باشد تالار پذیرایی‌اش طرفداران زیادی داشته باشد و آدم‌ها آرزوی برگزاری مراسمات خود را در آن داشته باشند؟ می‌خواهید بدانید چگونه؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی را دربارهٔ تبلیغات تالار پذیرایی به شما بگوییم.

اهمیت تبلیغات تالار پذیرایی و تشریفات

تا به حال تجربه‌ٔ این را داشته‌اید که از محصولی بسیار راضی باشید، اما اسمش را جایی نشنیده باشید و خیلی اتفاقی آن را در قفسه‌های فروشگاه پیدا کرده باشید؟ در این‌جور مواقع می‌گوییم حیف از این محصول عالی که هیچ کجا نام و نشانی از آن نیست و کسی آن را نمی‌شناسد. در مورد تالار پذیرایی شما هم ممکن است اوضاع همین‌گونه باشد. 

شما تالاری دارید که هر کسی تا به حال از آن استفاده کرده، راضی بوده و شما را به دیگران هم معرفی کرده است. اما هم‌چنان به آن میزان که دلتان می‌خواهد، مشتری ندارید و دوست دارید بیشتر بین آدم‌ها شناخته شوید. چارهٔ این مسئله فقط یک چیز است: تبلیغات!

شما با استفاده از تبلیغات می‌توانید نام و آوازهٔ تالار خود را به گوش افرادی که می‌توانند مشتری‌تان باشند برسانید و نه تنها آن‌ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید، بلکه از آن‌ها طرفدارانی بسازید که تعریف و تمجید شما را پیش دوستان و آشنایان خود می‌کنند. این‌گونه است که تا چشم بر هم می‌زنید می‌بینید میزان رزرو تالار شما چندین برابر گذشته است. 

در روزگاری که تعداد تالارهای پذیرایی روز به روز افزایش پیدا می‌کنند و رقبای شما، همهٔ تلاش خود را می‌کنند تا دیده شوند، استفاده از تبلیغات درست و هدفمند می‌تواند برای شما برگ برنده‌ای باشد که خود را از دیگران متمایز کنید و به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. می‌پرسید چگونه؟ به مطالعهٔ مقاله ادامه دهید تا سیر تا پیاز مسئله را به شما بگوییم.

انواع روش‌های تبلیغات تالار پذیرایی

این روزها کمتر کسی است که قبل از استفاده از خدمات یک کسب‌وکار، ابتدا نام آن را در اینترنت جست‌وجو نکند. از طرفی صاحبان تالارهای پذیرایی بیشتر به تبلیغات میدانی می‌پردازند. بنابراین شما می‌توانید با تبلیغات در فضای آنلاین، به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید و در فضای مجازی اسم و رسمی به دست آورید. به این منظور، پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت شروع کنید. 

تبلیغات در وب‌سایت

با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای که مزیت‌های رقابتی شما را به خوبی نشان دهد، روش‌های زیادی برای تبلیغ کسب‌وکارتان در پیش دارید. شما می‌توانید بنر تبلیغاتی مرتبط با کسب‌وکارتان را در سایت‌های دیگر به نمایش بگذارید. یا بسته به هدف تبلیغات خود، از تبلیغات همسان و ریتارگتینگ استفاده کنید. در تصویر زیر، نمونه‌ای از تبلیغات ریتارگتینگ برای تالار پذیرایی را مشاهده می‌کنید.

تبلیغات ریتارگتینگ برای تالار پذیرایی

(این تصویر تزئینی بوده و چنین تبلیغی در واقع اتفاق نیفتاده است)

تبلیغات از طریق پوش نوتیفیکیشن

با ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربرانی که از قبل اجازهٔ ارسال را به شما داده‌اند، آن‌ها را به سایت خود برگردانید. در این راه هم نجوا به شما کمک می‌کند تا پوش نوتیفیکیشن‌های کارآمدی بسازید و ارسال کنید که کاربران روی آن کلیک کنند و با هزینهٔ پایینی، مشتریان خود را به صفحهٔ سایتتان برگردانید. در تصویر زیر،‌ پنل پوش نوتیفیکیشن نجوا را ملاحظه می‌کنید.

تبلیغات تالار پذیرایی از طریق پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات تالار پذیرایی از طریق پیامک

میزان بازدهی پیامک، خیلی بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید! با توجه به نرخ باز شدن بالای پیامک‌ها، فرصت بسیار خوبی در اختیار شماست تا خودتان را به دیگران معرفی کنید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. فقط سعی کنید پیام خود را کوتاه و مختصر بنویسید و زیاده‌گویی نکنید. برای تبلیغات پیامکی می‌توانید از نجوا کمک بگیرید. در پنل نجوا، علاوه بر امکانات پایه همچون دسته‌بندی کاربران، شخصی‌سازی، گزارشات کامل و…، قابلیت کوتاه‌کنندهٔ لینک و شمارندهٔ کلیک را هم در اختیار خواهید داشت. این قابلیت فقط مختص نجواست که به کمک آن می‌توانید افرادی را که روی لینک شما کلیک کردند، سگمنت کنید و آن‌ها را در دسته‌بندی جداگانه‌ای قرار بدهید.

نکته‌ای که در مورد این روش وجود دارد این است که شما لازم نیست حتما سایت داشته باشید تا از طریق پیامک، تبلیغات کنید. می‌توانید بدون داشتن سایت و به صورت آفلاین، پیام خود را به مخاطبان خود ارسال کنید.

حتما بخوانید: قوانین ارسال پیامک تبلیغاتی خوب

تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام

شبکه‌های اجتماعی به یکی از جدانشدنی‌ترین ابزارهای این روزها تبدیل شده‌اند. برای تبلیغات در این روش، اگر کمی خلاقیت هم چاشنی کارتان کنید،‌ محتوای مربوط به تالار شما به سرعت وایرال شده و در معرض دید افراد بسیاری قرار می‌گیرد. مثلا از تبلیغات اینفلوئنسری استفاده کنید. برای دیدن تعرفه‌ها و روش تبلیغات از این طریق، پلتفرم جریان به خوبی کمکتان می‌کند.

تبلیغات تالار پذیرایی در اینستاگرام

تبلیغات در صفحه اول گوگل

شما با تبلیغات گوگل ادز دقیقا در معرض دید افرادی قرار می‌گیرید که به دنبال خدماتتان هستند. چرا که این نوع تبلیغات در جایی ظاهر می‌شود که فردی در گوگل، عبارت کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما (مثلا کلیدواژهٔ تبلیغات تالار عروسی) را جست‌وجو کرده باشد. برای استفاده از این روش می‌توانید از خدمات فرست ادز کمک بگیرید.

استفاده از ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ برای تالار پذیرایی شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما شما  با یک استراتژی درست می‌توانید مشتریان فعلی خود را حفظ کنید و رابطه‌ای طولانی مدت با آن‌ها بسازید که برای مراسمات آینده‌شان هم نام شما را در ذهن داشته باشند.در این راستا، سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا با مزایایی هم‌چون مقرون به‌صرفه بودن، امکان سگمنت‌بندی مشتریان، امکان A/B تست، طراحی انعطاف‌پذیر، داشتن قالب‌های آمادهٔ ایمیل و با راه‌اندازی و اجرای آسان، این کار را برای شما راحت‌تر کرده است. 

تبلیغات از طریق بازاریابی محتوا

شاید این جمله را شنیده باشید که: «محتوا پادشاه است». یادتان باشد که با تبلیغات آنلاین، فقط افراد را به سمت کسب‌وکار خودتان جذب می‌کنید. اینکه آن‌ها مشتری شما می‌شوند یا نه به ۲ چیز بستگی دارد: یکی اینکه آن‌ها چه محتوایی از شما می‌بینند، دوم اینکه از چه روش‌هایی مشتریان فعلی خود را حفظ می‌کنید و رابطهٔ طولانی‌مدتی با آن‌ها می‌سازید.
در رابطه با مورد اول، شما باید روی محتوای صفحات سایت خود کار کنید و مطمئن شوید که تمامی اجزای صفحات اعم از متن، تصویر، ویدیو و… به‌‌خوبی کسب‌وکارتان را معرفی می‌کنند و نقطهٔ ابهامی به جا نمی‌گذارند. 

روش دیگری که در بازاریابی محتوا می‌تواند به کمک شما بیاید، تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی است. در این روش، یک مقاله در مورد کسب‌وکار شما (مثلا تبلیغات باغ تالار) در سایت دیگری منتشر می‌شود و از این طریق، افراد به واسطهٔ سایت‌های پربازدید، وارد سایت شما می‌شوند و با خدماتتان آشنا می‌شوند.

در رابطه با مورد دوم در ادامهٔ مقاله به تفصیل صحبت می‌کنیم.

ایده‌های تبلیغات تالار پذیرایی و تشریفات

کسب رضایت و حفظ مشتریان فعلی بیش از آنچه که فکر کنید اهمیت دارد. برای اینکه نتیجهٔ بهتری از تبلیغات تالار پذیرایی خود بگیرید، چند نکتهٔ مهم را در نظر داشته باشید:

۱. به نیازهای مخاطبان هدف خود توجه کنید

شما می‌خواهید افرادی را جذب کنید که به دنبال برگزاری مراسمات خود در تالار پذیرایی هستند. آن‌ها چه نیازهایی دارند؟ چه سوالاتی در ذهن دارند که ذهنشان را به شدت مشغول کرده است؟ از شما چه انتظاراتی دارند؟ مثلا یک نفر می‌خواهد منوی غذایی خاصی داشته باشد. یا فرد دیگری این سوال را دارد که آیا می‌تواند رنگ گل‌های سالن را خودش انتخاب کند یا نه. با فکر کردن به این سوالات می‌توانید مخاطبان خود را بیشتر درک کنید و پاسخ سوالاتشان را قبل از اینکه بپرسند، از طریق محتوای سایتتان به آن‌ها ارائه دهید.

۲. استفاده از محتوای ایجاد شده توسط کاربران (UGC)

حرف‌هایی که مخاطبان شما درباره‌تان می‌زنند، تاثیر بسیار زیادی روی افراد دیگر می‌گذارد. انتشار این نوع محتوا، به دیگران نشان می‌دهد که مشتریان قبلی شما از انتخابشان راضی بودند. 

۳. پروموشن‌ها و پیشنهاداتی با زمان محدود ارائه دهید

تخفیف‌های مدت‌دار باعث می‌شود که مخاطبان شما برای استفاده از خدماتتان زودتر اقدام به عمل کنند. مثلا قبل از روز معلم به مدارس آفر بدهید که مراسم خود را در تالار شما برگزار کنند. یا چند روز قبل از مراسمات مذهبی، به خیریه‌ها پیشنهاد بدهید که مراسم خود را با تخفیف در تالار شما برگزار کنند.

۴. صفحهٔ اینستاگرام فعالی داشته باشید

سعی کنید در پست‌ها و استوری‌هایتان، از زیبایی تالار خود تصاویر باکیفیتی بگذارید و مخاطبان خود را در جریان روند انجام مراسمات مختلف قرار دهید.

۵. روی عناصر بصری محتوای خود حساب ویژه‌ای باز کنید

تصویر و مخصوصا ویدیو، تاثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به متن دارد، خصوصا در مورد کسب‌وکار شما که محتوای بصری در آن اهمیت ویژه‌ای دارد. 

۶. تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها

با داشتن یک پیج اینستاگرام فعال و عناصر بصری حرفه‌ای و با کیفیت، وقت آن رسیده که از تبلیغات اینفلوئسری بهره‌مند شوید. یک پیشنهاد خوب برای تبلیغات تالار پذیرایی شما می‌تواند این باشد که فضای تالار را به رایگان در اختیار چند اینفلوئنسر مناسب (که قصد همکاری با آن‌ها را دارید) قرار دهید تا مراسم سالگرد ازدواج یا تولد فرزند خود را در آن‌جا برگزار کنند. در عوض اینفلوئنسر شما را به مخاطبان خود معرفی کند و در نهایت اسم برند شما بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

نمونه متن تبلیغاتی تالار پذیرایی و تشریفات

در میان انواع روش‌های تبلیغات، بازاریابی از طریق پیامک به علت مختصر و مفید بودن آن، اثرگذاری زیادی دارد. در این روش باید سعی کنید عبارات کلیدی اصلی را از طریق یک پیام متنی کوتاه و خلاقانه به مخاطبان خود ارائه دهید. به عنوان مثال می‌توانید از متن‌های زیر استفاده کنید:

  • صفر تا صد مراسمات خود را به ما بسپارید. 
  • برای برگزاری لاکچری‌ترین مراسم‌ها روی ما حساب کنید.
  • یک عروسی به یاد ماندنی در یک تالار خاطره‌انگیز!
  • باغ تالار درسا؛ برای برگزاری جشن‌های خاص و متفاوت…

برای تبلیغات پیامکی، نجوا امکان بخش‌بندی مخاطبان را به‌خوبی فراهم کرده و شما می‌توانید بر اساس علایق مخاطبانتان، تاریخ خریدشان، اینکه در چه مرحله‌ای از چرخهٔ فروش هستند، میزان تعامل، میزان وفاداری، مکان جغرافیایی و… آن‌ها را بخش‌بندی کنید و پیام متناسب با هر بخش را به‌صورت اختصاصی ارسال کنید تا نتیجهٔ بهتری بگیرید. 

حتما بخوانید: نمونه متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن برای جذب مشتری

تبلیغات تالار پذیرایی خود را از امروز شروع کنید

شاید فکر کنید که الان هم دیر است. اما می‌توانید از همین امروز شروع کنید تا فردا نتیجهٔ آن را ببینید. از وب‌سایت خود شروع کنید و کم کم وارد شبکه‌های اجتماعی شوید و تالار خود را به دیگران معرفی کنید. در محتوایی که ارائه می‌دهید، مزیت‌های رقابتی خود را به نمایش بگذارید. به آدم‌ها بگویید که چرا باید شما را انتخاب کنند و این را به روش‌های مختلفی بیان کنید؛ از طریق متن، تصویر و ویدیو. با یک استراتژی درست می‌توانید به کسب‌وکارتان رونق خوبی ببخشید و از پتانسیل‌های فضای آنلاین بهره‌مند شوید.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *