راهنمای ارسال پیامک با نام تجاری (مزایا و معایب)

راهنمای ارسال پیامک با نام تجاری (مزایا و معایب)

حتماً تابه‌حال با پیامک‌های تبلیغاتی مواجه شده‌اید که از طرف یک هایپرمارکت یا یک ارگان دولتی برای شما ارسال شده و قرار گرفتن نام آن فروشگاه یا شرکت به جای شماره تلفن توجهتان را جلب کرده است. اگر همین پیامک را با یک شماره ناشناس دریافت می‌کردید، قطعاً در نگاه اول نظر شما را جلب نمی‌کرد که ببینید از سمت کجا و چه کسی است. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی این امکان برای صاحبان کسب‌و‌کارها فراهم شده است که بتوانند هر پیام تبلیغاتی را با تعداد انبوه آن هم با همان نام دلخواه خودشان به دیگران ارسال کنند.

زمانی که کسب‌و‌کاری داشته باشید و بخواهید روی برندسازی آن سرمایه‌گذاری کنید، یکی از بهترین کارها ارسال پیامک با نام تجاری یا همان عنوان برند شماست. اما مراحل انجام این کار به چه صورت است و برای اینکه بتوانید پیامک‌های انبوهی را با نام تجاری خودتان به دیگران ارسال کنید، باید به کجا رجوع کنید؟ در ادامه با ما باشید تا پاسخ تمامی این سؤالات را دریابید.

ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک با نام تجاری یک شیوه تبلیغاتی است که به شما اجازه می‌دهد به جای اینکه با یک شماره پیامکی پیغام خود را برای دیگران ارسال کنید، از یک نام تجاری استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود در میان انبوه اس ام اس‌های تبلیغاتی منحصر به فرد جلوه کنید و از دیگر پیام‌های تبلیغاتی متمایز شوید و همین تمایز، توجه مخاطب را به پیام تبلیغاتی شما بیشتر جلب ‌‌می‌کند.

راهنمای ارسال پیامک با نام تجاری

لازم می‌دانیم خیال شما را از بابت قانونی بودن این کار راحت کنیم. ارسال پیام آن هم با نام دلخواه شما از طریق پنلی که پس از ثبت‌نام دریافت می‌کنید، به راحتی صورت می‌گیرد. هم برای اپراتورهای همراه اول و هم برای اپراتورهای ایرانسل این کار قابل انجام است. به این صورت که به جای شماره، عنوان یا همان برند تجاری شما نمایش داده می‌شود. نام تجاری استفاده‌شده می‌تواند هر چیزی مثل نام محصول، نام فروشگاه، نام اپلیکیشن و … باشد. نام تجاری به نوعی نشان‌دهنده هویت کسب‌و‌کار شماست و باید به درستی انتخاب شود.

حتما بخوانید: جامع‌ترین آموزش بازاریابی پیامکی به صورت گام به گام

مزایای ارسال پیامک با نام تجاری

مزایایی که در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با نام دلخواه وجود دارد آنقدر زیاد است که هر مدیر کسب‌و‌کاری را مجاب به استفاده از این سرویس خواهد کرد. به طور کلی مزایای ارسال پیام انبوه با نام تجاری شامل موارد زیر است:

1- متمایز ‌شدن از سایر پیام‌های تبلیغاتی

ارسال پیامک با نام تجاری به لحاظ بصری برای مخاطب جذاب‌تر است و همین موضوع باعث می‌شود برند یا نام تجاری شما در ذهن مشتری ماندگار شود. علاوه بر این معمولاً اگر افراد در نگاه اول متوجه فرستنده پیام شوند، با احتمال بیشتری محتوای آن را مشاهده می‌کنند.

 

2- جذب اعتماد مخاطب

چنین پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر مورد اعتماد مخاطب واقع می‌شود. زیرا مخاطبین می‌دانند که از سمت یک اپراتور مطمئن و معتبر، ارسال شده است. بنابراین باید امیدوار باشید که شانس خواندن پیام شما با وجود نام تجاری، بیشتر می‌شود. البته باید متن جذابی هم برای پیامکتان بنویسید تا روی مخاطب تأثیر بگذارد.

 

3- ایجاد اعتبار برای برند

یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک با نام تجاری، شناخته شدن و برندسازی در بین مخاطبان است که باعث افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت افزایش فروش کالا و خدمات شما خواهد شد. زمانی که افراد پیام‌هایی با برند شما دریافت کنند، به سرعت به یک برند شناخته‌شده تبدیل می‌شوید.

 

مزایای ارسال پیامک با نام تجاری

 

حتما بخوانید: انواع اپراتورهای پیامکی و مزایا و معایب هرکدام

معایب ارسال پیامک با نام تجاری

این روش تبلیغاتی اگرچه مزایای زیادی دارد، اما معایب و مشکلاتی نیز دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. خط تجاری که پیام تبلیغاتی با استفاده از آن به مخاطبان ارسال می‌گردد، امکان دریافت پیامک از سمت مشتری را ندارد. همچنین فعال‌سازی خط، زمان‌بر است. چرا که می‌بایست نام تجاری شما توسط اپراتور موردنظر تائید شود و این کار چیزی حدود ۲۰ تا ۴۰ روز کاری، زمان نیاز دارد. از طرفی ارسال پیامک با نام تجاری هزینه‌بر است.

حتما بخوانید: چگونه فروش فست فود را بالا ببریم؟

تعرفه ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک با نام تجاری شیوه ارزانی برای بازاریابی پیامکی به شمار نمی‌رود. اما هزینه نسبتا بالای آن معمولا برای ارگان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ به‌صرفه است و بازگشت سرمایه مناسبی دارد. اگر تصمیم دارید برای ارسال پیامک، خط تجاری تهیه کنید، با شماره ۴۵۱۹۵۰۰۰ تماس بگیرید تا کارشناسان نجوا شما را راهنمایی کنند.

حتما بخوانید: تبلیغات پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

چگونه با نام تجاری خودتان پیامک ارسال کنید؟

با توجه به مزیت‌هایی که ارسال پیامک با نام تجاری به دنبال دارد، بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار ترغیب می‌شوند که این کار را در اسرع وقت انجام دهند. در اولین قدم باید یک خط اختصاصی تهیه کنید. می‌توانید برای خرید خط اختصاصی از پنل ارسال پیامک نجوا اقدام کنید یا با شماره ۰۲۱-۴۵۱۹۵۰۰۰ تماس بگیرید تا کارشناسان نجوا برای طی مراحل موردنیاز شما را راهنمایی کنند. پس از انتخاب سرشماره مورد نظرتان و خرید خط اختصاصی می‌توانید برای نام تجاری درخواست دهید. چنان‌که گفتیم پس از طی زمان لازم و تایید شماره انتخابی از سوی اپراتور، امکان ارسال پیامک از پنل نجوا با نام دلخواه شما فراهم می‌شود.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *