تبلیغ آتلیه عکاسی

بهترین روش‌ها و متن زیبا برای تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری

  • پخش تراکت بهتر است یا اینفلوئنسر مارکتینگ؟
  • تبلیغات پیامکی به درد آتلیه عکاسی می‌خورد؟
  • در تبلیغات به چه چیزی اشاره کنم؟
  • چگونه افرادی را جذب کنم که در نزدیکی آتلیه عکاسی من زندگی می‌کنند؟

اگر صاحب آتلیه عکاسی هستید، احتمالا بارها با این سوال‌ها و پرسش‌هایی از همین جنس سروکله زده‌اید. اگر می‌خواهید بدانید که برای تبلیغ آتلیه عکاسی باید از کجا شروع کنید و چه روش‌هایی را انتخاب کنید، جای درستی آمده‌اید! قرار است در این مقاله، بهترین روش‌های تبلیغ عکاسی را بررسی کنیم و پس از آن، ۲۴ نمونه متن تبلیغ برای استفاده در اینستاگرام و پیامک به شما پیشنهاد می‌دهیم. آماده‌اید؟ بیایید با بررسی روش‌ها شروع کنیم! (چنانچه تمایل به استفاده از پنل پیامکی نجوا دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه آن اطلاعات کسب کنید)

۳ قدم اولیه قبل از شروع!

قبول دارید که اگر بستر و مقدمات تبلیغات محیا نباشد، نتیجهٔ خوبی به دست نمی‌آید؟ پس بیایید قبل از اینکه دربارهٔ روش‌های تبلیغ صحبت کنیم، ابتدا اطمینان پیدا کنیم که بستر آن فراهم است. چگونه؟ به ۳ نکته‌ای که در ادامه می‌گوییم توجه کنید: 

۱. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

اشتباه بزرگی که در شروع کسب‌وکارتان می‌توانید مرتکب آن شوید این است که بخواهید خدمات عکاسی و فیلمبرداری خود را به همهٔ‌ آدم‌ها ارائه دهید! طبیعتاً همه نمی‌توانند مخاطب هدف شما باشند. بهتر است حداقل در ابتدای کار، حوزه‌ای را انتخاب کنید و به‌صورت تخصصی در آن فعالیت کنید. مثلا عکاسی عروس، آتلیه کودک و…

۲. یک سایت داشته باشید

اگر دارید دودوتا چهارتا می‌کنید و به این فکر می‌کنید که آیا داشتن سایت به دردتان می‌خورد یا نه، ما کار را برای شما راحت کرده‌ایم و می‌خواهیم مزایای وب‌سایت را برایتان بشماریم:

  • با داشتن سایت، اعتماد مخاطب به شما بیشتر می‌شود. 
  • نمونه کارهایتان به افراد بیشتری نمایش داده می‌شود.
  • مشتریانتان راحت‌تر با شما ارتباط خواهند گرفت. 
  • و دریچه‌های جدیدی از تبلیغات و در نتیجه فروش و کسب درآمد برایتان باز خواهد شد. 

دربارهٔ مورد آخر، در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم. 

۳. مزیت رقابتی خود را مشخص کنید

داشتن مزیت رقابتی، برگ برندهٔ هر کسب‌وکاری است. شما باید ویژگی منحصر‌به‌فردی داشته باشید که مخاطب هنگام مقایسه‌تان با رقبا، در نهایت شما را انتخاب کند. به این فکر کنید که چه چیزی دارید که بقیه ندارند؟ مثلاً قیمت خدماتتان از بقیه پایین‌تر است، یا چیدمان خاصی در محل عکاسی دارید یا…

حالا وقت آن است که به اصل مطلب بپردازیم و روش‌های تبلیغات را معرفی کنیم.

بهترین روش‌های تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری

انتخاب بهترین تبلیغات برای عکاسی شاید سخت به نظر برسد. واقعیت این است که همهٔ روش‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارتان مناسب نیستند. شما می‌خواهید روش‌هایی را به کار ببرید که بیشترین بازدهی را برایتان داشته باشند و به افزایش فروشتان کمک کنند. به همین خاطر، ما تصمیم داریم بهترین روش‌های تبلیغات عکاسی را به‌ترتیب اولویت به شما معرفی کنیم و دربارهٔ هر کدام توضیح دهیم. 

بهترین روش‌های تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری

۱. فعالیت در اینستاگرام

حتماً بارها شنیده‌اید که اینستاگرام یک پلتفرم «تصویری» است. این یعنی بهترین فرصت برای نمایش نمونه کارهای شما! 

بهترین کار این است که از تولید محتوای کانال خودتان شروع کنید و به کمک هشتگ‌ها،‌ ریلز و امکاناتی که اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد، در جهت جذب مخاطب جدید استفاده کنید. مثلاً می‌توانید چند تصویر و یک آهنگ خوب را با هم ترکیب کنید و ویدیوهای جذابی بسازید. 

در کنار این‌ها، انتشار محتوای آموزشی هم می‌تواند کمک زیادی به دیده‌شدن پیج شما کند. مثلاً می‌توانید دربارهٔ نحوهٔ ژست‌گرفتن برای عکاسی، ترفندهای نورپردازی، روش‌های ادیت عکس و… محتوا تولید کنید و در این پست‌ها از هشتگ‌های مناسبی استفاده کنید تا کاربران جدیدی را وارد پیج خود کنید. 

تبلیغ آتلیه عکاسی در اینستاگرام

۲. تبلیغات پیامکی

اگر تا به‌حال از تبلیغات پیامکی برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز شروع کنید! اکثر پیامک‌ها خوانده می‌شوند و بازدهی این روش به نسبت قیمتی که دارد، بسیار به‌صرفه است. نکتهٔ مهم این است که متن پیامک شما باید مناسب و جذاب باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند. همچنین توصیه می‌کنیم در پیامک تبلیغاتی برای آتلیه عکاسی، تا حد امکان کوتاه و مختصر بنویسید و سریع به سراغ اصل مطلب بروید. به عنوان نمونه به ۲ پیامک زیر توجه کنید: 

نمونه متن پیامک تبلیغات عکاسی و فیلمبرداری

اگر مثال‌های بیشتری می‌خواهید، نگران نباشید! نمونه‌های بیشتری را در انتهای همین مقاله برایتان آورده‌ایم. 

علاوه بر تبلیغات، شما می‌توانید از پیامک برای رزرو وقت آتلیه یا اطلاع‌رسانی در مورد تخفیف‌ها و پروموشن‌هایی که به مناسب‌های مختلف در نظر می‌گیرید، استفاده کنید. مثلاً برای شب یلدا، در آتلیهٔ خود دکوراسیون یلدایی بچینید و به مخاطبان خود اطلاع بدهید که تعداد رزرو عکاسی با تم یلدایی محدود است. در انتها لینک صفحهٔ رزرو در سایت خود را قرار دهید تا آن را باز کنند و اطلاعات خود را وارد کنند.

۳. تبلیغات گوگل ادز

پیش‌تر دربارهٔ مزایای داشتن سایت صحبت کردیم. یکی از روش‌های تبلیغات پربازده‌ای که با داشتن سایت به آن دست پیدا می‌کنید، گوگل ادز است. در این روش، وقتی کاربر، کلمه کلیدی مرتبط با آتلیه عکاسی را جست‌وجو می‌کند، سایت شما را در صفحهٔ اول گوگل خواهد دید. بهتر است در مورد اینکه کاربران چه نوع کلماتی را بیشتر جست‌وجو می‌کند، تحقیقاتی داشته باشید تا بتوانید پرجست‌وجوترین کلمه را انتخاب کنید و مخاطبان بیشتری را وارد سایت خود کنید. 

در تصویر زیر، لینک‌هایی که توسط گوگل ادز به تبلیغات پرداخته‌اند را مشخص کردیم:

 

تبلیغ آتلیه عکاسی با گوگل ادز

۴. اینفلوئنسر مارکتینگ

احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده که بر اساس توصیهٔ یک فرد مشهور، اقدام به خرید محصولی کنید. اینفلوئنسر‌ها معمولاً بر اساس قدرت تاثیر‌گذاری خود این امکان را دارند که افراد را به انجام کاری ترغیب کنند. شما می‌توانید از این قابلیت آن‌ها برای معرفی کسب‌وکار خودتان استفاده کنید. 

بالاتر دربارهٔ اهمیت داشتن پیج اینستاگرام توضیح دادیم. حالا اگر نمونه‌کارهای خود را در پیج خود قرار دادید، در قسمت بیوی پیج، به‌خوبی خودتان را معرفی کردید و امکان فعالیت مستمر در اینستاگرام را دارید، پیج شما آمادهٔ تبلیغات است. 

معیارهای اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری

بعد از اینفلوئنسر مارکتینگ، مخاطبانی را که وارد پیجتان می‌شوند، رها نکنید. حتی توصیه می‌کنیم در روزی که قرار است تبلیغ پیج آتلیهٔ شما منتشر شود، میزان تولید محتوای خود را بیشتر کنید تا مخاطبان جدید با شما آشنایی بهتری پیدا کنند.

۵. استفاده از پوش نوتیفیکیشن

اعلان یا پوش نوتیفیکیشن، پیامی است که توسط مرورگر به کامپیوتر یا موبایل افراد ارسال می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم پوش‌نوتیفیکیشن این است که قابلیت استفاده از تصاویر را دارد. شما با قرار دادن تصاویر باکیفیت و حتی نمونه‌کارهایتان در پوش‌هایی که ارسال می‌کنید، می‌توانید پیام تاثیرگذارتری ارسال کنید و افراد بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برای آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

نجوا در سرویس پوش نوتیفیکیشن خود، امکان دسته‌بندی کاربران بر اساس رفتاری که روی سایت شما داشتند را در اختیارتان قرار می‌دهد. مثلاً می‌توانید فقط به آن‌هایی که از صفحهٔ نمونه‌کارهایتان بازدید کردند، پوش ارسال کنید. مطمئن نیستید که پوش نوتیفیکیشن برای شما کارآمد خواهد بود یا نه؟ از پنل رایگان نجوا شروع کنید!

۶. همکاری با برندهای دیگر (پارتنرشیپ)

تبلیغات از طریق پارتنرشیپ یا همکاری با برندهای دیگر، یکی از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغاتی به حساب می‌آید. استفاده از این روش، یک نتیجهٔ برد-برد برای هر دو برند خواهد داشت و به بیشتر دیده شدن آن‌ها کمک می‌کند. 

مثلاً می‌توانید با یک برند لباس همکاری کنید، به این صورت که از محصولات آن‌ها عکاسی کنید و تصاویر نهایی را برای تبلیغات استفاده کنید. با این کار، هم محصول مربوطه و هم شما به عنوان عکاس، به مخاطبان معرفی می‌شوید. 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که به عنوان یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،‌ با چه نوع کسب‌وکارهایی می‌توانید همکاری کنید. ما برخی از آن‌ها را برایتان لیست کرده‌ایم:

  • پوشاک
  • لوازم آرایشی
  • کالا و ابزار دیجیتال
  • خوراک و نوشیدنی
  • غذا و رستوران

۷. برگزاری نمایشگاه عکس (حضوری یا مجازی)

بسته به اینکه در کدام حوزه از عکاسی و فیلمبرداری فعالیت می‌کنید، می‌توانید برای مخاطبان خود نمایشگاه عکس برگزار کنید و آن‌ها را به دیدن نمونه کارهایتان دعوت کنید. هدف از این نمایشگاه‌ها این است که در بین مخاطبان بیشتری شناخته شوید و آگاهی از برندتان را بالا ببرید. 

تبلیغ آتلیه عکاسی با نمایشگاه عکس

۸. ثبت موقعیت مکانی در گوگل

با ثبت لوکیشن آتلیه عکاسی خود در گوگل، پیدا کردن شما برای مخاطبانتان راحت‌تر خواهد شد؛ همچنین می‌توانید نمونه‌کارهایتان را در آن‌جا قرار دهید تا توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنید. 

مورد مهمی که کاربران در این قسمت به آن توجه می‌کنند، امتیاز و نظرات دیگران روی پروفایل گوگل شماست. می‌توانید از مشتریان قبلی خود بخواهید که نظرات خود را در این قسمت درج کنند و امتیاز بدهند تا افرادی که تا به‌حال از خدمات شما استفاده نکردند با شما بیشتر آشنا شوند. 

نمونه‌ای از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری با ثبت موقعیت مکانی در گوگل

۹. تبلیغات بیلبوردی

مطمئنم حداقل برای یک بار هم که شده، یکی از بیلبوردهای سطح شهر توجه شما را به خود جلب کرده است. تبلیغات بیلبوردی، اگر با طراحی و کپی‌رایتینگ خلاقانه‌ای اجرا شود، کاری می‌کند که آدم‌های زیادی با شما آشنا شوند و دربارهٔ برندتان صحبت کنند. این یعنی جذب مشتری جدید و افزایش فروش شما! 

نکته: این نوع تبلیغ، هزینهٔ بیشتری به نسبت روش‌های دیگر دارد. 

تبلیغ عکاسی با بیلبورد

۱۰. پخش تراکت

در سطح شهر تراکت‌های بسیاری پخش می‌شوند؛ اما قطعاً شما نمی‌خواهید تراکتی پخش کنید که در نهایت دور انداخته شود. پس به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از طراحی تراکت، مخاطب خود را خوب بشناسید؛ چون تا شناخت خوبی از مخاطبتان نداشته باشید، نمی‌توانید تراکتی مطابق با نیاز و علایق او طراحی کنید. مثلاً اگر برای مخاطب شما، «قیمت» فاکتور خیلی مهمی به شمار می‌آید، می‌توانید روی تراکت بنویسید که با نشان‌دادن این برگه، از تخفیف ۱۰ درصدی بهره‌مند شوید!
  • تیتر مناسبی برای تراکت انتخاب کنید. در تیترنویسی، کلماتی مثل «رایگان»، «تخفیف»، «ویژه»، «شگفت‌انگیز»، «مدت محدود»، تاثیرگذاری بالایی دارند. 
  • از فونت‌های خوانا استفاده کنید.
  • رنگ‌ها را بشناسید و از آن‌ها به درستی استفاده کنید. 

نمونه‌ای از تراکت تبلیغاتی برای آتلیه عکاسی را در ادامه ببینید:

۲۴ نمونه متن تبلیغات عکاسی و فیلمبرداری

قبل از نوشتن متن تبلیغاتی، ابتدا به این فکر کنید که کسب‌وکار شما چه تفاوتی با رقبایتان دارد؟ چه ویژگی‌هایی دارید که برای مخاطبتان اهمیت زیادی دارد؟ در متن‌های تبلیغاتی خود، به این ویژگی‌ها تاکید کنید و به‌طور مشخص بیان کنید که چه مشکلاتی از مخاطب خود را حل می‌کنید. در ادامه، چند نمونه متن زیبا برای تبلیغ عکاسی را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

متن تبلیغ عکاسی در پیامک

در تبلیغات پیامکی، باید با جملاتی کوتاه، حداکثر تاثیر را روی مخاطب بگذارید.

  • دنبال آتلیه‌ای هستی که کارتو زود تحویل بده؟ می‌خوای عکسات با سرعت و کیفیت بالایی آماده بشن؟ به آتلیه سروش سر بزن! 
  • عکس کودک ۹۹ هزارتومان به‌جای ۱۹۹ هزارتومان! فقط تا آخر امروز
  • ایده‌های آتلیه‌ها برات تکراری شدن؟‌ ما برات ایده‌های جدید داریم
  • تا الان از ۱۲۰۰ محصول عکاسی کردیم، عکاسی محصولت با ما! 
  • دقت کردین یه سری عکساتون هستن که انقدر دوسشون دارید، همه‌جا ازشون استفاده می‌کنید؟ ما از اون عکسا براتون می‌گیریم.
  • با آتلیه سینا، کودکی فرزندت رو فراموش نمی‌کنی!

متن برای تبلیغ پیج عکاسی در اینستاگرام

برای تبلیغات در اینستاگرام بهتر است از تصاویر گیرا و جذاب استفاده کنید؛ همچنین استفاده از هشتگ‌ها، ایموجی و لحن صمیمی می‌تواند کمک زیادی کند.

  • ۲۰ درصد تخفیف عکاسی تصویر پروفایل برای دنبال کنندگان پیج اینستاگرام! فقط تا پایان امروز.
  • ثبت بهترین لحظاتتون با ما! به پیجمون سر بزنید و نمونه‌کار‌هامون رو ببینید.
  • خاص‌ترین لوکیشن‌ها با آتلیه عکاسی سروش! 
  • کیفیت کارمون رو از ۵ هزار مشتری قبلی‌مون بپرسید! «عکاسی و فیلمبرداری درسا»

متن تبلیغ عکاسی در بنرهای تبلیغاتی سایت

در بنرهای تبلیغاتی، علاوه بر متن کوتاه و جذاب، سعی کنید از رنگ‌های مناسبی استفاده کنید که مخاطب با دیدن آن اذیت نشود. 

  • خیالت از عکس و فیلم عروسیت راحت!‌ استودیو نگاه. 
  • با سفارش ۱۰ عکس، ۱۵ عکس تحویل بگیر! آتلیه عکس و فیلم درسا.
  • عکاسخانهٔ درسا با تم نوستالژی برای عکس‌های خاص و قدیمی‌طور.
  • تخفیف ویژه عکس‌های پاییزی! آتلیه روژا 
  • عکاسی از محصولات شما به‌صورت تخصصی. گروه عکاسان صنعتی میرا.

متن تبلیغ عکاسی فضای باز

  • ثبت لحظاتی رویایی در فضای باز با استودیو عکاسی نگاه! 
  • عکاسی در لوکیشن اختصاصی در باغ با مدرن‌ترین تجهیزات
  • از عکاسی در فضای داخلی خسته شدی؟ تجربهٔ جدیدی از عکاسی در فضای باز رو بسپر به ما!
  • خاص‌ترین عکس‌ها در فضای باز، برای آن‌ها که به تفاوت می‌اندیشند.
  • عکاسی و فیلمبرداری مدرن در لوکیشن انتخابی شما! ادیت ویژه برای فضای باز.

متن تبلیغ عکاسی در تراکت

در متن تراکت، شما فرصت بیشتری برای گفت‌وگو با مخاطب دارید؛ علاوه بر متن جذاب تبلیغاتی، می‌توانید راه‌های ارتباطی و حتی نمونه‌کار‌هایتان را هم در آن قرار دهید. 

  • عکس‌های خاص و متفاوت برای شما!
    با عکاس‌های حرفه‌ای ما، بهترین عکس‌ها را خواهید داشت. 
  • آتلیه عکس تخصصی کودک
    با فضای اختصاصی و قیمت‌های باورنکردنی!
    همین حالا تماس بگیرید و رزرو کنید.
  • حس خوب ثبت یک لحظه!
    آتلیه عکس و فیلم نگاه با ۲۰ سال سابقهٔ حرفه‌ای 
  • آتلیه ویژه عروس و داماد
    با کادر حرفه‌ای و میکس متفاوت
    «عکاسی و فیلمبرداری نگاه» 
حتما بخوانید: بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای انواع کسب و کار

چگونه بهترین روش تبلیغ عکاسی را انتخاب کنیم؟

با روش‌های تبلیغاتی و نمونه متن‌های آن آشنا شدید. حالا دارید به این فکر می‌کنید که کدام روش را انتخاب کنید؟ بیایید کوتاه و مختصر به نکات انتخاب روش مناسب بپردازیم. قبل از هر چیز، این سوال‌ها را از خودتان بپرسید:

  • مخاطبان کسب‌وکار من چه کسانی هستند؟
  • این افراد بیشتر در کدام کانال‌ها فعالیت می‌کنند؟ 
  • بودجهٔ تبلیغاتی ما چقدر است؟ 

پس از مشخص شدن این موارد، راحت‌تر می‌توانید روش مناسب را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا چند روش را در مقیاس کوچک امتحان کنید. سپس بر اساس نتایجی که به دست می‌آورید، می‌توانید بهترین روشی را که برای کسب‌وکار شما مناسب است انتخاب کنید.

نکاتی برای رشد بیشتر کسب و کارهای عکاسی و فیلمبرداری

تصور کنید تعداد مشتریانتان، ۲ برابر مشتریان فعلی‌تان شوند، حتی ۵ برابر، شاید ۱۰ برابر! طوری که تا چند ماه آینده هم رزرو وقت عکاسی و فیلمبرداری از کسب‌وکارتان پر شده است… فکر می‌کنید شدنی نیست؟ ما به شما اطمینان می‌دهیم که همهٔ این‌ها امکان‌پذیر است. می‌پرسید چگونه؟ در ادامه برایتان نکاتی را لیست کرده‌ایم که به رشد بیشتر کسب‌وکارتان کمک می‌کند. این راهکارها را به‌کار بگیرید تا عرصه‌ٔ رقابت را بر رقبایتان تنگ کنید.

  1. بخش بلاگ سایتتان را راه‌اندازی کنید و مقالات مفیدی به‌طور منظم در آن قرار دهید. 
  2. روی سئوی سایتتان کار کنید تا در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید. 
  3. سوشال مدیا را دست کم نگیرید. تولید محتوای کاربردی و باکیفیت در این کانال‌ها می‌تواند به جذب مشتریان بیشتری منجر شود. 
  4. در صورت امکان، ورکشاپ‌های آموزشی برگزار کنید. مشتریانتان وقتی ببینند در آموزش هم خوب عمل می‌کنید، اعتماد بیشتری به شما پیدا می‌کنند. 
  5. اطلاعات مشتریانتان (مثل شماره تماس و آدرس ایمیل) را جمع‌آوری کنید و برایشان خبرنامهٔ ایمیلی و پیامکی ارسال کنید. (اگر در این مورد راهنمایی می‌خواهید، روی کمک نجوا حساب کنید)
  6. پای صحبت با مشتریانتان بنشینید و با دغدغه‌های آن‌ها آشنا شوید تا راهکار جلوی پایشان بگذارید و در حل مشکلاتشان به آن‌ها کمک کنید.
  7. در سوشال مدیا، علاوه بر تبلیغات، به راه‌اندازی مسابقه و چالش بپردازید. 
  8. در مناسبت‌های مهم مثل روز تولد مشتری، شب یلدا، نوروز و… برای مشتریان خود پیشنهادات خاص و شگفت‌انگیزی ارسال کنید. 
  9. از مشتریان راضی خود تستیمونیال (پیام رضایت) دریافت کنید و آن‌ها را در سایت، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگرتان منتشر کنید.
  10. با ارائه محتوای مفید، تخصص خود را نشان دهید. 
  11. روی برندینگ و هویت بصری برند خود کار کنید.
  12. به ازای معرفی کردن شما به دیگران، برای مشتریانتان پیشنهادات جذابی داشته باشید. 
  13. آلبومی از بهترین نمونه کارهایتان آماده نگه دارید. 
  14. با بلاگرها همکاری کنید و از آن‌ها بخواهید که در ازای عکاسی رایگان، شما را به مخاطبانشان معرفی کنند.
  15. برای ارائه آلبوم‌های چاپی و قاب‌های عکس به مشتریانتان، از بسته‌بندی خاص و جذابی استفاده کنید.

جذب مشتری به شیرینی صدای شاتر

با تبلیغات، خصوصا در فضای آنلاین، می‌توانید صدای خود را به گوش افراد زیادی برسانید و مشتریان جدیدی جذب کنید. در این کار عجله نداشته باشید و این را بدانید که بهترین نتیجه‌ها در بلندمدت به دست می‌آیند. در این مقاله، سعی کردیم برای تبلیغات عکاسی شما را راهنمایی کنیم، بهترین روش‌ها را معرفی کردیم و بیش از ۲۰ نمونه متن تبلیغ عکاسی برایتان قرار دادیم. مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهاداتتان هستیم.

منابع:

Jamesmaherphotography | Bplans

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *