پوش نوتیفیکیشن رایگان نجوا و ایجاد ارتباط قوی تر با مشتریان

پوش نوتیفیکیشن رایگان نجوا و ایجاد ارتباط قوی تر با مشتریان

پوش نوتیفیکیشن رایگان نجوا، ابزار خوبی برای تقویت ارتباط با مشتریان شماست. میخواهید بدانید چگونه؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پوش نوتیفیکیشنهای تحت وب، که گاهی اوقات با عنوان «وب پوش» یا «وب نوتیفیکیشن» هم از آنها یاد میشود، فرصتی در اختیار بازاریاب‌ها میگذارند تا به یکی از بزرگترین جوامع آنلاین دسترسی پیدا کنند: بازدیدکنندگان از وب‌سایتها.

این که به بازدیدکنندگان وب‌سایت خود دسترسی داشته باشید، موضوعی حیاتی است. میپرسید چرا؟ به این خاطر که وب‌سایت معمولا اولین کانالی است که مشتری از طریق آن برای نخستین بار با برند شما آشنا میشود.

سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا برایتان امکانی فراهم میکند تا به بازدیدکنندگان از وب‌سایت خود، پوش نوتیفیکیشن‌ رایگان بفرستید؛ حتی در شرایطی که مشغول بازدید از سایت شما نباشند. در ادامه سه روش مؤثر برای تقویت ارتباط با مشتری از طریق ارسال پوش نوتیفیکیشنرا با هم مرور میکنیم.

حتما بخوانید: پوش نوتیفیکیشن چیست؟

اطلاعرسانی تراکنشها از طریق پوش نوتیفیکیشن؛ راهی برای ایجاد حس اعتماد و ارائه ارزش به مشتری

شاید شما هم دوست داشته باشید بعد از سفارش آنلاین یک محصول، دائما در جریان مراحل ثبت، بستهبندی و ارسال سفارش قرار بگیرید؛ خصوصا اینکه بدانید سفارش چه موقع به درب منزلتان میرسد.

پوش نوتیفیکیشن میتواند برای اطلاعرسانی این موضوع، عالی ظاهر شود. به عنوان مثال، یک نوتیفیکیشن شما را در جریان ثبت سفارش قرار می‌دهد و پیام‌های بعدی به شما می‌گویند که سفارش، ارسال شده و به زودی به دستتان میرسد. حتی پوش نوتیفیکیشنها این توانایی را هم دارند که در لحظه، کاربر را در جریان تراکنشهای مالی قرار دهند.

همچنین پوش نوتیفیکیشنها در User Onboarding نیز مؤثرند؛ یعنی زمانی که مخاطب برای اولین‌بار با یک سرویس آشنا میشود. برای استفاده هر چه بهتر از این فرصت، میتوانید اهمیت کارهایی مثل ثبتنام در سایت یا ساخت پروفایل را با ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربر نشان دهید.

به عنوان مثال، میتوانید در نوتیفیکیشن خود دکمهای تعبیه کنید تا کاربر با فشردن آن در صورت ثبتنام در سایت، بلافاصله از یک تخفیف استثنایی برخوردار شود، یا می‌توانید با در نظر گرفتن علایق مخاطب، او را به صفحه خاصی از وب‌سایت خود هدایت کنید.

درگیر کردن مشتری با پیشنهادات جدید از طریق ارسال پوش نوتیفیکیشن رایگان نجوا

تجربه ثابت کرده که با اطلاعرسانی رویدادهای مهم، معرفی محصولات تازه یا قابلیتهای جدید یک سرویس از طریق پوش نوتیفیکیشن، مخاطبین نه تنها همیشه نسبت به این تغییرات بهروز میمانند، بلکه تمایل بیشتری برای بازگشت به وب‌سایت شما نشان خواهند داد

به عنوان مثال، یک فروشگاه لباس میتواند آخرین پوشاک مد پاییزه خود را از طریق همین نوتیفیکیشنها به میلیونها نفر اطلاعرسانی کند. مثلا مشتری میتواند با کلیک بر روی یکی از این پیامها به صفحه خرید «پوشاک زنانه جدید» هدایت شود.

حتی می‌توانید از طریق تگهای مختلف (زنانه، مردانه، کودکانه و …) یا در نظر گرفتن تاریخچه جستجوی هر کاربر، پوش نوتیفیکیشنها را برای افراد مختلف شخصیسازی کنید.

پوش نوتیفیکیشنهای خبری هم میتوانند ایده جالبی باشند. به عنوان مثال، اخبار داغ روز، نتایج لحظهای مسابقات ورزشی یا اطلاعات حساس به زمان را میتوانید از همین طریق با میلیونها نفر به اشتراک بگذارید و مطمئن باشید که خوانده میشوند

تبدیل مشتری آنلاین به مشتری حضوری از طریق پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن رایگان تبلیغاتی میتواند ابزار خوبی باشد تا مشتریهای‌ آنلاین خود را به مشتریهای حضوری تبدیل کنید.

مثلا فرض کنید یک فروشگاه لباس بخواهد در یکی از شعبهها، جشنواره ویژهای برایفروش محصولات پاییزه برگزار کند. با ارسال پوش نوتیفیکیشنی که زمان و محل برگزاری این رویداد را اطلاعرسانی میکند، این احتمال هست که کاربر با خواندن این پیام، برای حضور فیزیکی در فروشگاه ترغیب شود که این منجر به ارتباط بهتر و قویتر با مشتری می‌شود.

از این خصوصیت پوش نوتیفیکیشنها میتوان بسیار استفاده‌ کرد. به عنوان مثال، میتوانید نوتیفیکیشنارسالی را به موقعیت جغرافیایی نزدیکترین فروشگاههای برگزاری رویداد به مشتری لینک کنید تا به راحتی روی نقشه آنها را پیدا کند

این پیامها باید در حکم یک بازی بُردبُرد برای شما و مشتریان‌تان باشد. بنابراین باید در ارسال آنها هوشمندانه عمل کنید. برای مثال، اینطور تعیین کنید که مشتری در صورت بازدید حضوری از فروشگاه، بتواند از تخفیف ویژهای برای خرید محصول برخوردار شود.

و در نهایت یک پیشنهاد: زمانی نوتیفیکیشن تبلیغاتی بفرستید که مشتری حداقل چندین بار به وب‌سایت شما سر زده و تا حدی با برندتان آشنا باشد

با پوش نوتیفیکیشن رایگان، ارتباط خود و مشتریان‌تان را مستحکم کنید

سرویس پوش نوتیفیکیشن رایگان نجوا با داشتن امکاناتی مثل شخصیسازی پوش نوتیفیکیشن، زمانبندی و ارسال پیام برای دستههای تفکیک شده از کاربران، میتواند ابزار خوبی برای مستحکم کردن این ارتباط باشد. توصیه میکنیم که حتما به نجوا سر بزنید و امکانات سرویس را به طور کاملا رایگان امتحان کنید.

 

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *