ده دلیل برای آنکه از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا استفاده کنید

استفاده از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن برای مقاصد تبلیغاتی و بازاریابی برای شما به عنوان وبمستر یا صاحب یک استارتاپ مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش نوتیفیکیشن‌ های تحت وب، پوش نوتیفیکیشن‌های مرورگر، نوتیفیکیشن‌ های کروم؛ تفاوتی نمی‌کند اسمشان را چه چیزی بگذارید. تجربه ثابت کرده پیام‌هایی که به شکل نوتیفیکیشن در مرورگر به دست کاربر می‌رسند، می‌توانند ابزار بسیار قدرتمندی برای بازاریابی وبسایت یا استارتاپ شما باشند.

ما در سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن «نجوا» تلاش کرده‌ایم که تا حد امکان این مزایا را برایتان به ارمغان بیاوریم. در ادامه ده دلیل برای استفاده از پوش نوتیفیکیشن‌ها و سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن ها را با هم مرور می‌کنیم:

ارسال پوش نوتیفیکیشن روی موبایل

به مخاطبین خود همیشه دسترسی دارید؛ چه مشغول بازدید از سایت شما باشند و چه نه

اولین و شاید مهم‌ترین دلیل برای آنکه عاشق سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن‌ ها شوید. بر خلاف سایر ابزارهای ارتباطی، پوش نوتیفیکیشن ها همیشه می‌توانند به دست مخاطبین‌تان برسند؛ حتی زمانی که مشغول بازدید از سایت شما نیستند.

بنابراین کاربر با دریافت پوش نوتیفیکیشن و کلیک روی آن، دوباره می‌تواند به وبسایت شما برگردد. از این بهتر هم می‌شود؟

هر کاربری که آنلاین است و دریافت پوش نوتیفیکیشن در مرورگر را غیر فعال نکرده، پیام شما را هنگام مرور وب دریافت می‌کند و این مزیتی است که در هیچ کدام از ابزارهای ارتباطی نمی‌بینید.

با سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن کاربر غیرحرفه‌ای و کاربران موبایل را به سرعت جذب خود می‌کنید

یقینا تمام مخاطبین شما افراد گیک و مسلط به اینترنت نیستند. بین آن‌ها کسانی‌ هم پیدا می‌شوند که خیلی در کار با وبسایت‌ها سررشته ندارند و از فعالیت در محیط آن‌ها گیج می‌شوند. سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن می‌تواند وسیله خوبی باشد که بتوانید پیشنهادات ویژه‌تان را بدون دردسر و فقط با یک کلیک ساده به این افراد ارائه کنید.

می‌توانید از کاربران در موبایل و دسکتاپ مجوز بگیرید که جدیدترین پیشنهادات خود مثل محصولات جدید، تخفیفات ویژه یا حتی اخبار داغ را مرتبا برایشان بفرستید تا ارتباط مستحکمی با مشتریان خود داشته باشید.

ساخت پوش نوتیفیکیشن از ارسال یک ایمیل هم سریع‌تر است

کار با سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن در سرویس نجوا مثل توییت کردن می‌ماند؛ ساده، سریع و بدون آنکه به زحمت زیادی بیفتید.

این دقیقا بر خلاف ارسال یک ایمیل است که معمولا در آن باید کلی مقدمه چینی کنید و لحن رسمی به کار ببندید، دست آخر هم امکان دارد که ایمیل شما از پوشه اسپم مخاطب‌تان سر در بیاورد.

پوش نوتیفیکیشن ها پیام‌های کوتاهی هستند که می‌توان عکس و لینک هم به آن‌ها ضمیمه کرد. بنابراین خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را بسازید، زمان‌بندی کنید و در نهایت به جامعه هدف خود بفرستید.

با سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن برای پیدا کردن جامعه هدف نیازی به آدرس ایمیل افراد ندارید

شاید پیش از استفاده از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن از خود بپرسید: چگونه می‌توانم بفهمم که چه کسانی از وبسایت من بازدید کرده‌اند؟ چطور می‌توانم به آن‌ها دسترسی داشته باشم؟

مزیت استفاده از سرویسی مثل نجوا این است که نیازی به ایمیل یا شماره تلفن بازدیدکنندگان خود ندارید. حتی اگر کسی یک بار هم از سایت شما بازدید کرده باشد، نجوا می‌تواند از طریق آدرس آی پی به او پوش نوتیفیکیشن بفرستد. بنابراین هرگز حتی یک نفر از مخاطبین خود را هم از دست نخواهید داد.

پوش نوتیفیکیشن ها می‌توانند از سرمایه‌ شما محافظت کرده و با هزینه کمتری برایتان مخاطب بسازند

اگر بانی یک وبسایت باشید، مطمئنا روش‌های زیادی برای جذب مخاطب به کار می‌گیرید؛ تقویت سئو، دادن آگهی در شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی و …

سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن‌ هم می‌تواند یکی دیگر از ابزار شما باشد، با این تفاوت که هزینه بسیار کم اما بازدهی بسیار بالایی دارند. با استفاده از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن‌ هم از سرمایه‌ای که برای سایت خود گذاشته‌اید محافظت خواهید کرد و هم با هزینه کمتری مخاطب به دست می‌آورید. البته همه چیز به جذابیت نوتیفیکیشن‌ها و تلاش خودتان بستگی دارد.

پوش نوتیفیکیشن ها می‌توانند مشتری را برای تعامل بیشتر با شما تشویق کنند

سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن می‌تواند ابزار خوبی برای ارائه پیشنهادات وسوسه‌انگیز باشد. به طور مثال، شاید بتوانید با ارسال یک تخفیف استثنایی در وبسایت‌تان برای یک گروه خاص از مشتریان، به سرعت برق و باد آن‌ها را به سمت خود بکشانید.

اگر پوش نوتیفیکیشنی که می‌سازید به قدر کافی تأثیرگذار باشد، احتمال وسوسه شدن مشتری برای خرید بسیار بالا می‌رود. خوشبختانه نجوا برای شخصی‌سازی این نوتیفیکیشن‌ها دست‌ شما را به میزان زیادی باز می‌گذارد تا پوش نوتیفیکیشن نهایی کاملا باب میل‌تان باشد.

استفاده از سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نیازی به دانش فنی ندارد و همه می‌توانند یکی از آن‌ها را بسازند

بله، در صورتی که بخواهید سیستم ارسال پوش نوتیفیکیشن خودتان را از صفر بسازید طبیعتا باید یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باشید. اما با استفاده از سرویس شخص ثالثی مثل سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا برای این کار نیازی به نوشتن یک خط کد هم نیست.

کافیست وارد پنل کاربری‌تان شده و پوش نوتیفیکیشن را به سادگی نوشتن یک توییت بسازید، مخاطبین را مشخص کنید و دکمه ارسال را بزنید. کار تمام است، حالا مطمئن هستید که میلیون‌ها نفر در لحظه پیام ارسالی شما را خوانده‌اند.

پوش نوتیفیکیشن ها به سختی قابل چشم‌پوشی هستند

پوش نوتیفیکیشن به طور ناگهانی، با یک انیمیشن و گاهی همراه با صدا از گوشه تصویر ظاهر می‌شود. بنابراین نادیده گرفتن آن برای یک بیننده ابدا کار آسانی نیست.

اگر پوش نوتیفیکیشن شما از نظر ظاهری به قدر کافی جذاب باشد، مطمئنا مخاطب شما کنجکاو می‌شود که روی آن کلیک کند. در این صورت، شما با موفقیت به هدفتان رسیده‌اید.

با کمترین تلاش، بیشترین تأثیر را می‌گذارید

ساخت و ارسال یک پوش نوتیفیکیشن دو دقیقه هم وقت‌تان را نمی‌گیرد. اما چون در یک کانال متفاوت (مرورگرها) به نمایش در‌می‌آید، یقینا توجه مخاطب شما را بیشتر جلب خواهد کرد. بنابراین به راحتی می‌توانید تأثیرگذارترین پیام ممکن را به مخاطب خود بفرستید.

جالب است بدانید که به گزارش وبسایت Localytics، در سال ۲۰۱۶ پوش نوتیفیکیشن‌ها به تنهایی در افزایش ۸۸ درصدی نرخ تعامل اپلیکیشن‌ها مؤثر بوده‌اند.

برای ارسال آن‌ها نیازی به اپلیکیشن موبایل ندارید

اگر تا حالا در برنامه‌های تبلیغاتی‌تان از پوش نوتیفیکیشن استفاده نکرده‌اید، به این خاطر که اپ موبایل ندارید، مسئله‌ای نیست. سرویس پوش ایرانی نجوا امکانی برایتان فراهم کرده که حتی بدون داشتن اپ موبایل هم بتوانید به موبایل مخاطبین خود پوش نوتیفیکیشن بفرستید.

این یعنی هرگز مخاطبین خود در پلتفرم‌های مختلف را از دست نخواهید داد و جامعه‌ کاربری بزرگتری در اختیار خواهید داشت.