افزایش اعضای خبرنامه پیامکی

10 راهکار برای افزایش اعضای خبرنامه پیامکی

رشد تعداد اعضای لیست مخاطبان اس ام اس مارکتینگ کلید موفقیت بازاریابی پیامکی است. بدون داشتن مخاطب و افرادی که برنامه‌های شما را دنبال کنند، تلاش‌های بازاریابی شما به هدر خواهد رفت. براساس تحقیقات بررسی شده بیشتر از 90 درصد پیام‌هایی که ارسال می‌کنید توسط کاربران خوانده می‎‌‌شود، بنابراین بهتر است با متن‌هایی جذاب تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید. همچنین ارتباط مستقیمی میان تعداد اعضای لیست SMS newsletter یا خبرنامه پیامکی شما و تعداد مشتریان وجود دارد. به‌خاطر داشته باشید درصد خوانده شدن متن اس ام اس چند برابر بیشتر از پست‌های شبکه‌های اجتماعی است در نتیجه خبرنامه پیامکی و افزایش تعداد اعضای لیست مخاطبان خود را جدی بگیرید. در این مقاله از نجوا همراه ما باشید و با فوت‌وفن افزایش تعداد اعضای لیست اس ام اس مارکتینگ آشنا شوید. (چنانچه می‌خواهید بدانید که بازاریابی پیامکی چیست مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

روش‌های افزایش تعداد اعضای لیست اس ام اس مارکتینگ

داشتن خبرنامه پیامکی و لیستی از اعضای اس ام اس مارکتینگ یکی از مهم‌ترین کاربردهای پنل ارسال پیامک است. با این روش می‌توانید انواع پیامک‌ها را در حیطه کسب‌وکار خود به مشتریان ارسال کنید. اندازه لیست شما تاثیر مستقیمی بر کاری که می‌توانید برای رشد و تبلیغ کسب‌وکار خود انجام دهید دارد. اگر دغدغه شما این است که چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم، در این قسمت 10 روش سودمند برای افزایش تعداد مشترکین SMS newsletter گردآوری شده است که می‌توانید با اجرای این کارها به تعداد اعضای لیست اس ام اس مارکتینگ بیزینس خود را افزایش دهید.

روش های افزایش اعضای خبرنامه پیامکی

بیایید به هر یک از این روش‌ها بپردازیم.

 

۱.  درخواست از مشتریان فعلی

یکی از مجراهای ورودی افراد به SMS newsletter، ایمیلِ کاربران فعلی و دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی است. شما باید برای جذب مخاطبان فعلی، ایمیل یا پیامک ارسال کنید و آن‌ها را تشویق کنید در ازای عضویت، مزایای ویژه‌ای شامل حالشان خواهد شد. بهتر است کلیه مزایا و موارد جالب توجه خبرنامه کسب‌وکارتان را به اطلاع مخاطب برسانید. همچنین بهتر است در انتهای متن ارزش متفاوتی را به آن‌ها منتقل کنید تا برای عضویت در خبرنامه پیامکی‌تان تشویق شوند. پیشنهاد می‌کنیم از شبکه‌های اجتماعی خود برای تبلیغ کلمات کلیدی و کمپین‌ها استفاده کنید. بدون شک از طریق پست‌ها و به‌وسیله تصاویر و ویدیوهای جذاب برای جذب فهرست جدیدی از مخاطبان نتیجه قابل قبولی خواهید گرفت.

حتما بخوانید: بخش بندی مخاطبان در اس ام اس مارکتینگ چگونه انجام می‌شود؟

۲. استفاده از CTA مناسب

حتما بعد از ورود به بیشترِ وبسایت‌ها با دکمه‌های دعوت به اقدام یا CTA مواجه شده‌اید. این عبارات در قالب متن یا تصویر در سراسر وبسایت‌ها قرار می‌گیرند و می‌توانند جزو ابزارهای قدرتمند افزایش تعداد اعضای لیست پیامکی شما باشند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه و در چه قسمتی از وبسایت عبارات مورد نظر را ارائه دهید و از طریق آن برای خبرنامه کاربر جذب کنید. پاسخ این سوال ساده است؛ CTA ها معمولا در ابتدای صفحات، نوارهای کناری، پاورقی، تصاویر جالب توجه و حتی در مقاله‌های وبلاگ قابل مشاهده هستند. با ارائه مطالب جذاب و موردنیاز کاربر، توجه را به سمت خود جلب می‌کنید و از این طریق خواهید توانست لیستی از شماره همراه کاربران را جمع‌آوری و با مخاطبان در کانال ارتباطی موردنظر ارتباط برقرار کنید.

 

3. تبلیغ در انواع ایونت‌ها و رویدادها

از فرصت‌های طلایی مانند دورهمی‌های حضوری و آنلاین برای ایجاد لیست خبرنامه استفاده کنید. البته امروزه بیشتر رویدادها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند و فرصت برگزاری گردهمایی‌ حضوری محدود است. در جریان ایونت با شرکت‌کنندگان خود قبل، در حین و بعد از مراسم صحبت کنید و کلیه اطلاعات و ارزش افزوده را برای کسانی که به لیست خبرنامه پیامکی شما اضافه می‌شوند را توضیح دهید. در رویدادهای حضوری بهتر است از طریق ویدئو، بنر و ارتباط چهره به چهره افراد را تشویق کنید و در ایونت‌های دیجیتال، کلمات کلیدی موردنظر خود را به‌صورت برجسته و بولد شده روی صفحه قرار دهید.

تبلیغات در ایونت ها و رویدادها

4. ارائه پیشنهاد غیرقابل رد کردن برای بازگشت مجدد مشتریان

یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش تعداد اعضای لیست اس ام اس مارکتینگ ارائه یک پیشنهادِ غیرقابل رد کردن است! درصد ناچیزی از مشتریان در جست‌وجوی متن‌هایی هستند که شاید سود آنچنانی برای آن‌ها نداشته باشد!ً بنابراین مطمئن باشید که در ازای کاری که آن‌ها می‌خواهید پیشنهاد جذابی ارائه خواهید داد. کدهای تخفیف، تبلیغات مفید، شانس برنده شدن جایزه در ازای شرکت کردن در اقدام مورد نظر و دادن هدیه به احتمال خیلی زیاد کاربران را برای ثبت نام کردن ترغیب خواهد کرد. البته فراموش نکنید حفظ مشتری فعلی بسیار اهمیت دارد و مشتریانی که به‌طور منظم مزایای دریافت کنند، همچنان در همه برنامه‌های شما شرکت خواهند کرد.

 

5. تبلیغ در کانال‌های فیزیکی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

یک استراتژی سودمند برای افزایش تعداد اعضای لیست بازاریابی پیامکی این است که همه محتوای رسانه‌های اجتماعی و ایمیل خود را یکپارچه و مخاطبان را تشویق کنید. با تبلیغ متن یا کلمه کلیدی خود در قالب‌های متفاوت، کلیه مجراهای بازاریابی بیزینس خود را یکپارچه کنید. تبلیغات دیجیتال مارکتینگی، تبلیغات ویدیویی و پادکست، کمپین‌های بازاریابی مستقیم، آگهی‌ها و بیلبوردها امکانات بی‌نظیری هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر در جایی تبلیغ یا محتوا منتشر می‌کنید، مقصود خود را در کلمات کلیدی بگنجانید.

 

6. ارائه دستورالعمل‌های انصراف از دریافت خبرنامه پیامکی

بسیاری از افراد بعد از زمان مشخصی علاقه‌ای به دریافت پیامک‌های برخی از کسب‌وکارها ندارند! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به مشتریان خود اطلاع دهید که می‌توانند در هر زمانی از دریافت پیامک‌های شما انصراف دهند. یعنی به آن‌ها آرامش خاطر دهید که دکمه لغو عضویت در هر زمانی که بخواهند آماده لغو کردن است. 

حتما بخوانید: با بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا شوید!

7. تولید و انتشار محتوای مورد پسند مشتریان

با طرح سوال و تحلیل رفتار مشتری از سلیقه و خواسته‌های مشتریان خود مطلع شوید. بهتر است به‌صورت مداوم در مورد محصول خود از مشترکین بازخورد بگیرید و از نظرات و تجربیات آن‌ها جویا شوید. این روش راه‌خلی عالی برای به‌دست آوردن بینش دست اول برای اطلاع رسانی به طرح کسب‌وکار شما و همچنین جذب مشتری و تبدیل آن‌ها به طرفداران وفادار برند در طول زمان است.

انتشار محتوای مورد پسند مشتریان

8. درخواست از مشترکین برای ارجاع

یکی از راه‌های آزمایش شده و عالی برای افزایش فهرست مشتریان SMS newsletter شما این است که به کاربران انگیزه‌ای برای ترغیب سایر افراد به ثبت نام ارائه دهید. به‌عنوان مثال به ازای دعوت از دوستان و هر معرفی 20 درصد تخفیف دهید.

 

9. دادن پیشنهاد جذاب برای پیوستن به اعضای خبرنامه پیامکی

چگونه افراد را متقاعد کنیم که «جزو لیست اعضای خبرنامه پیامکی ما شوند؟» باید به آن‌ها پیشنهادهای جذابی بدهید که نتوانند رد کنند. در یک مطالعه بررسی شده شرکت‌هایی که مشوق‌های چشم‌گیری به مشتریان خود ارائه کردند لیست بازاریابی پیامکی خود را 520 درصد سریع‌تر افزایش دادند. یک محصول رایگان یا با تخفیف زیاد در یک محصول را امتحان کنید. به‌عنوان مثال اگر یک آرایشگر هستید با پیشنهاد یک مدل کوتاهی رایگان، برای خدمات بعدی 25 درصد تخفیف بدهید. 

 

10. استفاده از ویجت ثبت نام در وب سایت

اگر به‌دنبال روشی ساده و کارآمد برای این سوال هستید که «چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم؟» پیشنهاد می‌کنیم در باکس ثبت‌نام وب‌سایت دکمه دریافت خبرنامه را فعال کنید. این روش می‌تواند اعضای شما را در زمان کوتاهی حسابی گسترش دهد. این روش برای کسب‌وکارهایی مناسب است که وب‌سایت دارند و بیشترین درآمد آن‌ها از طریق وب‌سایت است.

حتما بخوانید: نوتیفیکیشن چیست و چه مزایایی دارد؟

نکاتی برای دریافت شماره تماس مخاطبان

یکی از مواردی که باعث می‌شود مخاطب بعد از دریافت خبرنامه پیامکی احساس امنیت کند، قابلیت لغو عضویت از خبرنامه است. پیشنهاد می‌کنیم در انتهای متن اس ام اس به اعضای خبرنامه پیامکی خود اطلاع دهید در صورتی که مایل باشند پیامک دریافت نکنند. در واقع با ارسال کلمه «لغو» می‌توانند از لیست خارج شوند.

بهتر است شرح برنامه‌های خود را به مخاطبان اعلام کنید تا بدانند چه کاری انجام می‌دهید.

نکته بعدی ارائه منبعی برای کمک به افراد است و باعث می‌شود آن‌ها بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد بازاریابی پیامکی شما به دست آوردند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم به مخاطبان خود بگویید چند بار در ماه تعداد پیام‌های متنی برایشان ارسال خواهید کرد. این امر باعث می‌شود که بررسی کنند آیا با تعداد متنی که از کسب‌وکار شما دریافت می‌کنند مشکلی ندارند؟ با رعایت موارد گفته شده می‌توانید شماره‌های بیشتری به لیست خبرنامه پیامکی خود اضافه کنید.

حتما بخوانید: مارکتینگ اتومیشن چیست چه مزایایی برای بیزنس دارد؟

افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی با سرویس ریتنشن مارکتینگ نجوا

اگر با چالش «چگونه اعضای خبرنامه پیامکی خود را افزایش دهیم» مواجه هستید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله از مجله نجوا را از دست ندهید. همچنین با 10 روش سودمند که باعث افزایش اعضای SMS newsletter کسب‌وکارتان می‌شوند آشنا شوید. هر سرویس پیام کوتاه نه تنها شما را راهنمایی می‌کند که کجا و چگونه اعضای لیست خود را افزایش دهید، بلکه ابزارهایی برای انجام این کار در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید یک پنل اس ام اس با امکانات متنوع و استفاده از انواع سرویس‌های بازاریابی بازگشتی مانند نجوا چرخه بازاریابی کسب‌وکار شما را رونق می‌دهد. زیرا نجوا توانسته با ارائه انواع پکیج‌های متنوع بازار کسب‌وکارها را بهبود دهد. همچنین در شرایط امروزی که تعداد بیزینس‌ها بیشتر از مشتری‌ها است پیشنهاد می‌کنیم برای رقابت و برنده بودن در این چرخه حتما از روش‌های موثر بازاریابی مخصوصا بازاریابی پیامکی استفاده کنید. برای استفاده از پیشنهادهای متنوع بهتر توصیه می‌کنیم با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *