مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن موبایل

مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن موبایل

ارسال پیام‌های تبلیغاتی و پوش موبایل یکی از ساده‌ترین راه‌های تعامل با مخاطبان و معرفی محصولات است. اما چگونه می‌توان درگیری کاربر با موضوع پیام را بیشتر کرد و او را برای ورود به مراحل بعدی تشویق نمود؟

یکی از راه‌های مؤثر برای رسیدن به هدف فوق، ارسال پوش موبایل است که با اضافه کردن عکس، عنوان، صدا و نور رنگی به محتوا، توانایی معرفی محصول و توضیح آن توسط واحد بازاریابی را تقویت کرده و کنجکاوی کاربر را برمی‌انگیزاند. ترکیب پوش موبایل با دکمه‌های تعاملی نیز توجه کاربر را بیش‌ از پیش جلب کرده و با ارائهٔ راهی ساده برای پاسخگویی به پوش نوتیفیکیشن‌ها، تجربهٔ کاربری بهتری را رقم خواهد زد.

افزایش بیش از ۵۰ درصدی ورود مستقیم کاربران به صفحه محصول با پوش موبایل

بررسی‌ها نشان می‌دهند که استفاده از پوش موبایل، مانند هر پلتفرم دیگری، شانس واحد بازاریابی برای دریافت بازخورد و درگیر کردن مشتری با رسانه‌ها را بیشتر کرده و از سوی دیگر، تجربهٔ کاربری مناسبی را با محتوای تعاملی و به صورت مداوم در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

آمارها نیز این ادعا را تأیید کرده و نشان می‌دهند که در ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی از بین ۵ میلیون نوتیفیکیشن ارسال شده برای مخاطبان در طول ۲ هفته، پیام‌هایی که حاوی تصویر بوده‌اند، توانسته‌اند تا ۵۶ درصد بیشتر از سایر پیام‌ها کاربران را به مراحل بعدی هدایت کنند.

حتما بخوانید: استفاده از پوش نوتیفیکیشن، کلید موفقیت اپلیکیشن‌های تلفن همراه

از قدرت تصاویر برای روایت داستان‌تان استفاده کنید

ما در دورهٔ جدیدی از ارتباط با مشتری زندگی می‌کنیم که در آن بازاریاب می‌تواند با استفاده از ماهیت همیشه فعال دستگاه‌های موبایل، در هر زمان که بخواهد به مشتریان خود دسترسی داشته باشد. در این زمینه نباید از نقش اساسی پوش موبایل خود غافل شد، چرا که ابزار مهمی در دست واحد بازاریابی محسوب می‌شود.

حالا با کمک سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا، پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن به مرحلهٔ جدیدی رسیده و با پشتیبانی از پیام‌های تعاملی، سطح جدیدی از ارتباط با مشتری را در اختیار واحد بازاریابی قرار می‌دهد. در سرویس جدید می‌توان با اضافه کردن تصویر، صدا و نور، توجه و کنجکاوی مشتریان را جلب کرد و با یک ارتباط مؤثر، جایگاه برند را نزد آن‌ها ارتقا داد.

با مشتریان خود در موبایل‌شان ملاقات کنید

گوشی‌های هوشمند، سطح انتظارات ما را تحت تأثیر قرار داده و محدودهٔ چیزهای که دوست داریم در موبایل داشته باشیم و مدیریت کنیم را گسترش داده‌اند. در حال حاضر می‌توانیم عکس‌ها، ویدیوها و اسناد مختلف را در تلفن خود ذخیره کرده یا به روش‌های مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

اما چه طور می‌توان از ارتباط قوی انسان‌ها با گوشی‌هایشان در بازاریابی استفاده کرد و با بهره‌گیری از قدرت تصاویر و پیام‌های غنی، توجه مشتریان را در یک لحظه جلب نمود؟

پاسخ این سؤال در دانستن رابطهٔ مشتری با برند شما و آگاهی از علایق اوست. در واقع باید بدانید که موضوع ارتباط شما با مشتری چیست و چه طور تصاویر، ویدیوها و سایر رسانه‌ها می‌توانند به ارتباط شما کمک کنند. در هر مرحله از ارتباط با مشتری می‌توان به کمک سرویس ارسال پوش نوتیفیکیش رایگان نجوا همانند سرویس ایمیل مارکتینگ، مطابق ایده‌های زیر به ارتباط مؤثر با مشتری رسید:

  • زمانی که یک مشتری در حال جست‌وجوی محصول خاصی در اپلیکیشن شماست، برایش یک پوش موبایل که حاوی ویدیویی از کارکرد همان محصول است، ارسال کنید.
  • وقتی مشتری محصول خود را سفارش داد، با ارسال یک نوتیفیکیشن، مسیر حمل کالا تا محل مورد نظر او را در یک نقشه نشان دهید.
  • برای مشتریانی که طرفداری خود از یک تیم ورزشی را اعلام کرده یا به موضوع خاصی علاقه‌مندند، پوش نوتیفیکیشنی ارسال کنید که بتوانند اخبار مربوطه را مستقیماً در آن ببینند.
حتما بخوانید: هر آن‌چه باید در مورد پوش نوتیفیکیشن‌ اندروید بدانیم

بینش خود را در تعامل با مشتریان ارتقا دهید

هر عملی از سوی کاربر، مانند لمس دکمه‌های تعاملی یا نمایش محتوای چندرسانه‌ای، می‌تواند در پروفایل مخصوصی ذخیره شده و به عنوان مرجعی برای تحلیل‌های آتی و ارسال محتوای مرتبط، مورد استفاده قرار گیرد.

مثلاً یک مدیر هتل می‌تواند با استفاده از فنون ساخت پوش موبایل غنی، با ارسال تصویری از محوطه و قرار دادن دکمه‌هایی با مفهوم نظر مثبت و منفی در پوش نوتیفیکیشن، از مهمانان خود نظرسنجی کرده و کیفیت خدماتش را ارزیابی کند. سپس از مهمانانی که نظر مثبت داشتند، درخواست کند تجربه خوب خود را با دوستانشان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. افرادی هم که نظر منفی داشتند، به یک پرسش و پاسخ درون اپلیکیشنی هدایت شوند تا بتوانند علت‌های نارضایتی خود از خدمات دریافتی را بیان کنند.

روند مورد بحث می‌تواند با شخصی‌سازی دکمه‌ها غنی‌تر شود؛ به عنوان مثال در یک اپلیکیشن خرید آنلاین، فروشنده می‌تواند برای کالاهایی که بیشتر مورد بازدید قرار می‌گیرند از دکمه‌های «جزئیات بیشتر» و «افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها» استفاده کند. همچنین برای مشتریانی که بیشتر از سایرین در اپلیکیشن با محصولات تعامل دارند نیز می‌توان یک تصویر جهت معرفی و دکمهٔ افزودن به سبد خرید در نظر گرفت.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *