تبلیغ بیمه عمر و بدنه

8 نمونه متن تبلیغ بیمه عمر و بدنه برای جذب مشتری

دنیا مدام در حال تغییر است و کسب‌وکارها هیچ راهی به‌غیر از سازگاری با این تغییرات و تحولات ندارند. شرکت‌های بیمه هم از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع شما نمی‌توانید همان روشی را که ۵۰ سال پیش مفید بوده است، امروز هم به کار بگیرید. 

از طرفی رقابت در صنعت بیمه شدید است و محصولات اغلب کاملاً مشابه هستند؛ این مسئله شرکت‌های بیمه را ملزم می‌کند تا راه‌های جدیدی برای ایجاد برند و ارتباط با مشتریان پیدا کنند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین روش‌های تبلیغ بیمه برای جذب مشتری، تبلیغات پیامکی برای بیمه و ۸ نمونه متن تبلیغ بیمه عمر و بیمه بدنه برای جذب مشتری را بررسی کنیم. اگر می‌خواهید در خصوص تبلیغ بیمه، خصوصاً تأثیر تبلیغات پیامکی بیمه بیشتر بدانید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

بهترین روش‌های تبلیغ بیمه برای جذب مشتری

در صنعت بیمه، تبلیغات بر اساس فروش بیمه‌نامه‌ها به مخاطبان هدف است. بنابراین باید در این صنعت پر رقابت، بهترین روش‌ها را برای جذب مشتری را به کار بگیرید. ما ۸ نمونه از بهترین روش‌های تبلیغات بیمه را با مثال بیان می‌کنیم تا برحسب بودجه و استراتژی‌های تبلیغات خود بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید. 

روش های تبلیغ بیمه عمر و بدنه

بیایید به بررسی دقیق و مفصل هر یک از این روش‌ها بپردازیم:

۱. تبلیغات پیامکی برای بیمه

ارسال پیامک تبلیغاتی به چند دلیل یکی از مفیدترین کانال‌های بازاریابی است که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از آن استفاده کنند. بیش از ۸۰ درصد مردم ایران به تلفن همراه دسترسی دارند و به‌همین دلیل، ارسال پیامک می‌تواند یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به مشتریان باشد. نرخ تعامل بالا هم یکی دیگر از دلایلی‌ است که باعث می‌شود مشاغل به سراغ تبلیغات پیامکی بروند.

آمارها نشان می‌‏دهد ۹۰٪ پیامک‎‌‌ها در عرض ۳ دقیقه پس از دریافت آن‌ها خوانده می‌شوند. این اتفاق باعث می‌شود که پیامک در ارائهٔ اطلاعات حیاتی با نرخ موفقیت بالا بسیار مفید باشد. صنعت بیمه یکی از صنایعی‌ است که وابستگی زیادی به اس ام اس مارکتینگ دارد. در این قسمت دو نمونه متن تبلیغ بیمه را با هم بررسی می‌کنیم و در ادامهٔ مطلب مفصل به آن می‌پردازیم.

با بیمه تکمیلی خدمات درمانی دیگر نگران هزینه‌های درمان نباشید. طرف قرارداد با اکثر مراکز خصوصی و درمانی استان تهران. جهت مشاوره عدد 1 را ارسال کنید. 
بیمه عمر دانشجویان با امکان پرداخت اقساطی. اگر دانشجو هستی و هنوز بیمه نشده‌ای با ما تماس بگیر.

پنل ارسال پیامک نجوا این امکان را به شرکت‌های بیمه می‌دهد تا پیام خود را به گوش کاربران‌شان برسانند و با آن‌ها به راحتی تعامل کنند. این پنل به شما کمک می‌کند تا با تعریف اهداف در ارسال پیامک (ریتارگتینگ، تخفیف، کمپین‌های فروش و…) در کوتاه‌ترین زمان و با صرف کمترین هزینه بتوانید با مشتریان‌تان ارتباط بگیرید.

 

۲. تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل (یا گوگل ادز) می تواند به نمایندگان بیمه کمک کند تا زمانی که افراد کلمات کلیدی خاصی را جست‌وجو می کنند، به مخاطبان بیشتری دست یابند. 

همچنین گوگل ادز اثربخشی سریعی دارد. در حالی که سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است، تبلیغات گوگل ادز به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر ترافیک مدنظرتان را برای وب‌سایت خود دریافت کنید و به مخاطبان مرتبط و گسترده‌‌ای دسترسی پیدا کنید.

برای شروع کار با Google Ads لازم نیست بودجهٔ تبلیغاتی زیادی داشته باشید. با روش تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC)، می‌توانید انتخاب کنید که چقدر هزینه پرداخت کنید. توصیه می‌کنیم از هزینه‌های کم شروع کنید و بر اساس نتایج، استراتژی خود را تغییر دهید تا ببینید چه کلمه‌های کلیدی بهترین نتایج را می‌گیرد. 

نکته: تبلیغات گوگل ادز با برچسب «ad» یا به فارسی با برچسب «آگهی» از نتایج دیگر جدا می‌شوند.

یک مثال گوگل ادز برای صنعت بیمه در ادامه می‌بینیم:

تبلیغ گوگل ادز برای بیمه

 

۳. تبلیغ در وب‌سایت

تبلیغ در سایت‌های پربازدید امکان دیده شدن برند شما را بالاتر می‌برد. همچنین شرایطی را فراهم می‌کند که اگر کسی به دنبال بیمه است، زودتر بتواند به شما دسترسی پیدا کند. 

سه نمونه تبلیغ بنری، همسان و ریتارگتینگ را در صنعت بیمه می‌توانید استفاده کنید و آن را به یکتانت بسپارید. در ادامهٔ مقاله دربارهٔ این ۳ نوع تبلیغ توضیح می‌دهیم. 

  • بنری

احتمالاً بنرهای تبلیغاتی مستطیلی شکل در بسیاری از وب‌سایت‌ها توجه شما را هم به خود جلب کرده است. تبلیغات بنری عموماً برای آگاهی از برند شما در میان مردم کاربرد دارد و معمولاً این نوع تبلیغ را در لابه‌لای پست‌ها یا جایی مانند هدر و فوتر سایت می‌توانید پیدا کنید.

  • همسان

 تبلیغات همسان معمولاً ظاهری شبیه به شکل و شمایل کلی سایت دارند و تبلیغی بودن آن کمتر به چشم بیننده می‌آید. 

اما در واقع با کمی دقت متوجه می‌شویم که همهٔ آن‌ها بنرهای تبلیغاتی هستند که هم‌سو با کل محتوای سایت نمایش داده شده‌اند و با کلیک روی هر کدام از آن‌ها به سایت سفارش دهندهٔ تبلیغ منتقل می‌شوید. 

  • ریتارگتینگ

ریتارگتینگ به معنای هدف‌گیری دوباره است و تبلیغات ریتارگتینگ یعنی هدف قرار دادن مجدد مخاطبین بالقوه برای تبدیل به مشتری بالفعل است. اما چگونه؟

همهٔ شما احتمالاً کاربرانی را دارید که از روش‌های مختلفی مانند سرچ گوگل، لینک‌های شبکه‌های اجتماعی و… از سایتتان بازدید می‌کنند و به آن علاقه‌مند می‌شوند، ولی در آن لحظه خریدی انجام نمی‌دهند. در این موقعیت، شما باید زرنگ باشید و کاری کنید تا این افراد مجدد به سایت شما برگردند و مشتری شما شوند. دوست دارید بدانید این‌کار چگونه امکان‌پذیر است؟

در تبلیغات ریتارگتینگ، شما با ارائه پیشنهادات مختلف می‌توانید کاربران را به سایت خود برگردانید. در اینجا شما کد سرویس تبلیغاتی مدنظرتان (مثلاً یکتانت) را داخل سایت خود قرار می‌دهید. این اسکریپت بر اساس سوابق سرچ هر کاربر، مرتبط‌ترین تبلیغ را به او نشان می‌دهد.

برای مثال فرض کنید شما در چند روز گذشته به دنبال خرید هارد اکسترنال بوده‌اید و اکثر دیتاهای سرچ شما در چند روز اخیر مربوط به هارد اکسترنال است. حالا سایت براساس سابقه سرچ کوکی‌های مرورگر، محصول یا خدمات مورد نیاز کاربر را به او نشان می‌دهد. درست مانند عکس زیر:

نمونه تبلیغ ریتارگتینگ

 

۴. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

یکی از خوبی‌های مهم و کارآمد در شبکه‌های اجتماعی این است که امکان استفاده از متن، ویدیو و عکس برای تولید محتوا وجود دارد و دستتان برای ارائه محتوای جذاب و خلاقانه کاملاً باز است. بهتر است برخی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی را برای صنعت بیمه انتخاب کنید و روی تولید محتوا برای موضوعات مختلف نظیر:  تبلیغ بیمه عمر، تبلیغ بیمه بدنه و… تمرکز کنید. 

در ایران، ۳ شبکه اجتماعی لینکدین، اینستاگرام و تلگرام، مؤثرترین کانال‌های ارتباطی برای صنعت بیمه است. شیوهٔ تبلیغات در هر شبکه اجتماعی را در ادامه توضیح خواهیم داد. 

 

  • لینکدین

لینکدین شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای طیف گسترده‌ای از صنایع است. در حال حاضر روش رایج تبلیغ در لینکدین، شیوهٔ اینفلوئنسر مارکتینگ است.

اینفلوئنسر ایده‌آل برای یک کسب‌وکار لزوماً کسی نیست که دنبال‌کنندگان زیادی داشته باشد، بلکه کسی است که دنبال‌کنندگان متناسب با مخاطبان هدف شما را دارد. اینفلوئنسر انتخابی شما باید کسی باشد که به طور مداوم جامعه و افراد تاثیرگذار صنعت شما را درگیر کند.

 تحقیق کنید که چه کسی بیشترین مقالات مربوط به صنعت شما را می‌نویسد، یا چه کسی از هشتگ‌های مرتبط با صنعت بیمه استفاده می‌کند و باعث ایجاد تعامل موضوعی در لینکدین می‌شود. یک راه عالی دیگر برای شروع یافتن اینفلوئنسرهای بالقوه این است که ببینید مخاطبان ایده‌آل شما چه کسانی را دنبال می کنند. آیا مخاطبان شما اغلب با محتوای فرد خاصی درگیر هستند؟ هنگامی که فرد تأثیرگذار را پیدا کردید، برای شروع تبلیغات با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. 

 

  • اینستاگرام

در اینستاگرام شما به ۲ روش برای تبلیغ می‌توانید اقدام کنید:

۱. تبلیغ اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها افراد مشهوری در اینستاگرام هستند که بر روی مخاطبان خود بیشترین نفوذ را دارند و قادر هستند به شکلی کاملاً موثر محصول و خدمات شما را تبلیغ کنند. این روش را با اینفلوئنسرهای پرفالوور با هدف افزایش آگاهی از برند می‌توانید انجام بدهید و اگر هدفتان فروش یا تعامل با مخاطب است، پیشنهاد می‌کنیم با میکرواینفلوئنسرها همکاری کنید. 

۲. تبلیغ در صفحات پربازدید

روش دوم، تبلیغ در صفحه‌های پربازدید و معتبر است که تأثیر زیادی روی فروش خدمات و محصولات شما دارد. برای مثال شما پیجی را انتخاب می‌کنید و با پرداخت هزینه درخواست می‌کنید متن تبلیغ بیمه عمر شما را در یک پست منتشر کند. در ادامه یک مثال از بیمه سامان را که در پیج‌های پربازدید منتشر شده است، می‌بینیم:

نمونه تبلیغ بیمه در شبکه ها اجتماعی

 

  • تلگرام

برای تبلیغ در تلگرام شما می‌توانید چند مسیر زیر را طی کنید:

۱. تبلیغ ساعتی

برای تبلیغات ساعتی، بنر و محتوای مورد نظر را آماده می‌کنید، برای کانال تلگرامی مورد نظرتان ارسال می‌کنید و از آن‌ها می‎خواهید که تبلیغات شما در ساعت خاصی یا مثلاً به مدت 24 ساعت نمایش داده شود. در این روش شما باید ساعت‌های پربازدید کانال را برای این کار انتخاب کنید تا بتوانید نظر مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید. 

۲. تبلیغ به ازای بازدید

روش تبلیغ به ازای بازدید، یک روش مقرون‌به‌صرفه تبلیغاتی در تلگرام است. یعنی شما به ازای هر نفری که تبلیغ شما را می‌بیند، به مدیریت کانال هزینه پرداخت می‌کنید. حتی در این شرایط اگر بودجهٔ محدودی دارید، می‌توانید از آن‌ها بخواهید مثلاً بعد از بازدید 1000 کاربر، تبلیغ شما از کانال حذف شود. 

در ادامه نمونه‌ای از تبلیغ بیمه در تلگرام را مشاهده می‌کنید:

نمونه تبلیغ بیمه در تلگرام

 

۵. تبلیغات در تلویزیون

تلویزیون یک رسانه در دسترس برای عموم افراد جامعه است و تبلیغ شما بارها توسط تعداد زیادی از افراد دیده می‌شود. مخاطب در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی صدا، تصویر، رنگ و دیالوگ را باهم دارد و تمام توجه او به سمت تیزر جلب می‌شود. نمونه‌ای از این نوع تبلیغ را در این لینک می‌توانید ببینید که متعلق به «بیمه سینا» است. 

۶. تبلیغ محیطی

بیلبوردهای سطح شهر، رسانه‌ای خلاقانه برای تبلیغ برند شما، پیدا کردن مشتریان جدید و ارتقای محصولات و خدمات برندتان است. البته متن بیلبورد و طراحی آن را نباید دست کم گرفت و همه چیز باید در قالب نوشتهٔ کوتاه و تصویر گرافیکی قابل فهم برای عموم جامعه باشد. از نظر هزینه هم به‌طور کلی هزینهٔ تبلیغات بیلبوردی در فضای باز کمتر از تلویزیون است.

در ادامه نمونه تبلیغ خلاقانه‌ای از شرکت بیمه دی را می‌بینیم:

تبلیغات بیلبوردی برای بیمه

 

۷. تبلیغات ویدیویی

ویدیو برای کاربرانی که این روزها اکثراً از تلفن همراه استفاده می‌کنند و تماشای ویدیو را به خواندن متن در صفحه نمایش تلفن همراه ترجیح می دهند، یک گزینهٔ عالی است. در ادامه چند ایده برای ساخت ویدیوی تبلیغاتی بیمه را بیان می‌کنیم:

  • ویدیوهای «ما چه کسی هستیم» یا «درباره ما»: این موضوعات شامل اشتراک‌گذاری ویدیوهای مختصر برای برندسازی است که ارزش‌های شرکت، خدمات ارائه‌شده و معرفی انواع بیمه را در بر می‌گیرد. 
  • اثبات مسئولیت اجتماعی شرکت: مصرف کنندگان انتظار دارند آژانس‌های بیمه متعهد باشند. با ایجاد ویدیوهایی در این باب، ارزش‌ها و مسئولیت اجتماعی بیمهٔ خود را به عموم جامعه نشان دهید.
  • آموزش‌های بیمه: اکثر مفاهیم بیمه بسیار پیچیده و گیج‌کننده هستند که مصرف کنندگان بدون مشاورهٔ یک فرد متخصص نمی‌توانند آن‌ها را درک کنند. ایجاد آموزش‌های ویدیویی آموزنده در مورد این موضوعات می‌تواند به مخاطبان شما کمک بزرگی کند و شرکت بیمهٔ شما را به عنوان یک رهبر و متخصص صنعت نشان دهد.
  • نمایش بیمه‌نامه بیمه‌شدگان: به جای ایجاد ویدیوهای خود محور، می‌توانید تجربهٔ مشتریان قبلی‌تان را با نمایش آن‌ها در ویدیو به اشتراک بگذارید. وقتی مشتری، داستان خود و نحوهٔ کمک آژانس بیمهٔ شما به خود را بیان می‌کند، برند شما توجه بیشتری از سوی بینندگان دریافت می‌کند. 

دو نمونهٔ خوب از این نوع تبلیغ، ویدیوی تبلیغ بیمه رازی و ویدیوی تبلیغ بیمه کوثر است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً مشاهده کنید.

۸. پخش تراکت و تبلیغات چاپی

فرض کنید در نمایشگاهی شرکت کرده‌اید یا همایشی برگزار کرده‌اید و افراد زیادی به شما مراجعه می‌کنند. در این شرایط، تبلیغات چاپی گزینهٔ خوب و در دسترسی برای تبلیغ است. همچنین می‌توانید تبلیغات خود را به صورت تقویم، سررسید و.. به کلینیک‌ها و فروشگاه‌ها هدیه دهید. 

در نمونهٔ زیر، نمونه متن تبلیغ بیمه عمر را مشاهده می‌کنید: 

نمونه تبلیغ بیمه با استفاده از آگهی چاپی

حتما بخوانید: با راهکارهای جذب مشتری آشنا شوید!

از آن‌جایی که در صنعت بیمه، استفاده از تبلیغات پیامکی نقش بسیار اثربخش و مهمی ایفا می‌کند، تصمیم گرفتیم در ادامهٔ مقاله به این موضوع بیشتر بپردازیم. همچنین نمونه متن‌های متنوع برای انواع بیمه را با شما به اشتراک می‌گذاریم. 

نگاهی عمیق‌تر به استفاده از تبلیغات پیامکی برای بیمه

اس‌ام‌اس مارکتینگ به دلیل داشتن نرخ تعامل بالا، شیوهٔ مناسبی برای تبلیغ شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود. اما چطور می‌توانیم اهداف مختلفمان را در این پیامک‌ها نشان دهیم؟

متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه می‌تواند متناسب با هدف شرکت، بهینه شود. مثلاً بعضی شرکت‌ها تبلیغات خود را با هدف ارائهٔ تخفیف‌های دوره‌ای انجام می‌دهند تا میزان فروششان بالاتر برود؛ شرکت دیگری ممکن است راه فرهنگ‌سازی را پیش بگیرد. از آنجایی که در ایران، ضریب نفوذ بیمه پایین است، شرکت‌ها می‌توانند بخش قابل توجهی از اقدامات تبلیغاتی خود را به این موضوع اختصاص بدهند.

اما شاید بپرسید چرا شرکت‌های بیمه باید از پیامک‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی بهره ببرند؟ از دلایل مهم استفاده از پیامک‌ تبلیغاتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. مشتری‌ها پیامک را به تماس ترجیح می‌دهند

به اطراف خود نگاه کنید. به نظر شما چند درصد مردم به تماس‌های خود پاسخ می‌دهند؟‌ بیشتر آن‌ها گوشی را در حالت بی‌صدا می‌گذارند و ترجیح می‌دهند با پیامک کارهایشان را انجام دهند؛ بنابراین اگر کارمند شرکت بیمه با مشتری تماس بگیرد، احتمال پاسخ‌دهی ۱ تا ۲ درصد است. 

حالا فرض کنید شما مانند گذشته، تلفن را بردارید و سعی کنید از طریق بازاریابی تلفنی، مشتری جدید جذب کنید. آیا چنین کاری شما را به هدفتان نزدیک می‌کند؟

در مقابل، پیامک طرفدار بیشتری دارد و مخاطب‌های شما ترجیح می‌دهند از طریق پیامک، با شما در ارتباط باشند. نرخ پاسخ به پیامک به‌طور میانگین حدود ۴۵ درصد است. در واقع، با ارسال ۵۰ متن تبلیغ بیمه از طریق پیام، می‌توانید حدوداً با ۲۳ نفر از مشتری‌ها در ارتباط باشید.

 

۲. معرفی انواع خدمات شرکت در متن تبلیغ بیمه

پیامک تبلیغاتی کاربردهای متنوعی برای شرکت‌های بیمه دارد. شما با یک پیام کوتاه، می‌توانید تاریخ سررسید بیمه را اطلاع دهید، شمارهٔ پیگیری برای خرید یا تمدید بیمه را به دست مشتری برسانید، کد تخفیف را در اختیار مشتری‌های قدیمی بگذارید و حتی تولد مشتری‌ها را تبریک بگویید؛ همچنین فروش بیمه‌ و اطلاع‌رسانی خدمات جدید هم با ارسال پیامک امکان‌پذیر است.

 

۳. اجرای خودکار فرایند خرید بیمه

با ارسال پیامک، بسیاری از فرایندهای وقت‌گیر خرید یا تمدید بیمه به‌طور خودکار انجام می‌شوند. کافیست در تاریخ سررسید بیمه، برای مشتری پیامک بفرستید و از او بخواهید که وارد سایت شود و مدارک لازم را برای خرید ارسال کند. با این کار، مشتری‌های شرکت بیمه با چند کلیک، خرید خود را انجام می‌دهند.

نکتهٔ مهم در اینجا این است که پیامک زمانی به شما کمک می‌کند که متن آن را طبق اصول بنویسید. از آن گذشته، شما نمی‌توانید پیامک را هر زمان که دوست دارید ارسال کنید. در بخش بعدی، دربارهٔ نوشتن متن پیامک تبلیغاتی موثر و نمونه‌های آن مفصل صحبت خواهیم کرد تا این مسئله کاملا برایتان جا بیفتد.

حتما بخوانید: بازاریابی بازگشتی چیست و چه مزایایی دارد؟

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای بیمه

بازاریابی پیامکی را می‌توان هم برای مشتریان فعلی و هم برای مشتریان بالقوه استفاده کرد، بنابراین ممکن است بخواهید مانند ایمیل، لیست‌های جداگانه‌ای از شماره‌های افراد مختلف ایجاد کنید و برای مشتریان فعلی و بالقوه، متن‌های پیامکی متفاوتی بفرستید. 

برای مشتریان فعلی، بازاریابی پیامکی می‌تواند به افزایش تعامل و بهبود حفظ مشتری کمک کند. یا می‌توان از آن برای هدایت مشتریان بالقوه در قیف فروش و حتی تولید لیدهای جدید استفاده کرد. (در مقاله دیگری از بلاگ نجوا درباره مراحل و آموزش بازاریابی پیامکی صحبت کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم آن را بخوانید)

همچنین می‌توان از اس‌ام‌اس مارکتینگ برای یادآوری زمان تمدید بیمه استفاده کرد. با نزدیک شدن به تاریخ تمدید، پیامک می‌تواند توجه آن‌ها را جلب کند و میزان فروش را بالاتر ببرد. به خصوص اگر در متن پیامک لینکی قرار دهید که کاربر همان لحظه بتواند فرایند تمدید بیمه خود را انجام دهد، خیلی زودتر نتیجهٔ آن را خواهید دید.

در ادامهٔ این مطلب، چند متن تبلیغ بیمه را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام از این پیامک‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند.

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای یادآوری:

(نام) عزیز

بیمه (نوع بیمه) شما امروز به پایان رسیده است. لطفا برای تمدید/تغییر طرح مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

(شماره تماس یا لینک سایت)

آقای اصغری عزیز

فقط تا آخر وقت امروز، برای تمدید/تغییر طرح بیمه خودتان مهلت دارید. با کلیک روی لینک زیر، بیمهٔ خود را همین حالا تمدید کنید: 

(لینک)

حتما بخوانید: راهنمای ارسال لینک در پیامک

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای یادآوری فاکتور:

(نام) عزیز

حساب فاکتور به شماره (شماره فاکتور) مورخ (تاریخ) تاکنون پرداخت نشده است. برای پرداخت روی لینک زیر کلیک کنید:

(لینک) 

اگر سرتان شلوغ است و فاکتور بیمه را پرداخت نکرده‌اید، اشکالی ندارد. کافی است تا قبل از ۱۶ تیر، روی لینک زیر کلیک کنید:

(لینک)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه بدنه خودرو:

تخفیف ویژه بیمه بدنه برای خودروهای بالای ۳۰۰ میلیون تومان تا ۳۰ درصد. برای مشاوره و خرید عدد 1 را ارسال کنید.  شرکت بیمه(نام شرکت) 
مشترک گرامی آقا/ خانم (نام)

بیمه بدنه خودروی شما به شماره بیمه ۱۲۳ در تاریخ ../.. به اتمام خواهد رسید. برای تمدید با شماره (تلفن شرکت بیمه) تماس بگیرید یا از طریق لینک link.com اقدام به تمدید آن کنید. شرکت بیمه (نام شرکت)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای آگاهی‌سازی:

اگر همین حالا خودتان را بیمه کنید، جلوی بسیاری از مشکلات غیرقابل پیش‌بینی را خواهید گرفت. به واسطه خدمات بیمه می‌توانید آرامش و آسایش به خود و خانواده‌تان هدیه کنید.

بیمه (نام شرکت)

با بیمه (نام شرکت) می‌توانید مثل سوپرمن، از خانه و خانواده‌تان محافظت کنید.

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود:

مشتری گرامی آقا/خانم (نام)

بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد.

با تشکر از انتخاب شما

(نام و نام خانوادگی مشتری) متشکریم که برای ۳۰ روز دیگر هم بیمه (نام شرکت) را انتخاب کردید.

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای ریتارگتینگ:

(نام) گرامی

هدیه (نام شرکت بیمه):

صدهزارتومان تخفیف خرید بیمه شخص ثالث+پرداخت خسارت آنلاین

کد تخفیف: Cdfsf23

تا آخرسال

(لینک خرید)

(نام) عزیز 

به پاس همراهی شما با بیمه (نام شرکت)، ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خرید بیمه شخص ثالث به شما تعلق می‌گیرد.

 کد تخفیف: Cdfsf23 

(لینک خرید)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای فروش:

تخفیف ویژه خرید بیمه خودرو از (نام شرکت) تا آخر فروردین

۱۰۰ هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: S100

و ۴% تخفیف بدون سقف بیمه بدنه با کد: BAP4

(لینک خرید)

بدون بیمه خودرو سفر نرید! تا آخر فروردین مهلت دارید از ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای خرید بیمه خودرو و بیمه بدنه استفاده کنید.

(لینک خرید)

حتما بخوانید: با راهکارهای افزایش فروش بیمه آشنا شوید!

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای اطلاع‌رسانی خدمات جدید:

امکان تمدید انواع خدمات بیمه به صورت پیامکی ایجاد شد. برای اطلاع بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

(لینک)

استعلام و مقایسه قیمت بیمه‌ها با یک کلیک 👈 (لینک)

 

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای مناسبت‌های خاص:

مشتری گرامی آقا/خانم (نام)

بیمه (نام شرکت) روز تولدتان را به شما تبریک عرض می‌کند.

مشترک گرامی آقا/خانم (نام)

نوروز، عید باستانی ایرانیان بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد. بیمه (نام شرکت)

حتما بخوانید: بهترین ایده‌های متن پیامک تبلیغاتی

 

نکات مهم متن پیامک تبلیغاتی بیمه

تبلیغات پیامکی از طریق «متن پیامک» در تصمیم‌گیری مشتری تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین در زمان شروع یک کمپین پیامکی، باید نکات مربوط به نوشتن متن تبلیغ بیمه را قبل از هر چیز دیگری بدانید، چون متن پیامک سلاحی است که با آن، مخاطب را هدف می‌گیرید. 

این شما و این تمام آن چیزی که باید بدانید:

نکات مهم ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه

بگذارید دربارهٔ هر کدام از این موارد، توضیحاتی خدمتتان ارائه دهیم:

۱. از مشتری اجازه بگیرید

قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی، از مشتری‌ها اجازه بگیرید. به آن‌‌ها بگویید که شرکت بیمه برای چه مواردی پیامک می‌فرستد. می‌توانید با ارسال پیامک، از آن‌ها بپرسید آیا به دریافت پیامک علاقه دارند یا خیر؟ 

به این نمونه دقت کنید:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

۲. کوتاه و خلاصه بنویسید

سعی کنید متن پیامک‌تان بیش از ۱۶۰ کاراکتر نشود و تا جای ممکن، یک لینک یا شمارهٔ تماس در محتوای خود قرار دهید. قراردادن لینک‌ها و شماره‌های زیاد در یک پیامک، مشتری را سردرگم می‌کند و نرخ کلیک را کاهش می‌دهد. 

نمونه متن تبلیغ بیمه خلاصه و مفید زیر را ببینید:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

۳. نیاز مشتری را هدف قرار دهید

توجه به نیاز مشتری یکی دیگر از نکاتی است که تاثیرگذاری متن پیامکی شما را بیشتر می‌کند. در جملهٔ اول، نیاز مشتری را هدف قرار دهید و برای نوشتن آن وقت بگذارید؛ این یکی از جملات کلیدی در تبلیغات بیمه عمر به حساب می‌آید. این موضوع باعث می‌شود که مشتری به خواندن ادامهٔ پیامک ترغیب شود؛ چراکه همان چیزی را هدف گرفته‌اید که او نیاز دارد. 

بیایید یک نمونه متن پیامک را با هم ببینیم:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

۴. مشتری‌ها را با نام خودشان خطاب قرار دهید

شخصی‌سازی پیامک، ارتباط شما و مشتری‌ها را بهتر می‌کند. وقتی مخاطب، نام خودش را اول پیام می‌بیند، حس بهتری پیدا می‌کند و احتمالاً به پیامک پاسخ می‌دهد یا روی لینک کلیک می‌کند. اگر پیامک را بدون نام شروع کنید، مشتری احساس می‌کند که یک ربات به او پیام داده است.

آیا ترجیح می‌دهید دیگران برای تبریک عید نوروز، پیامکی کوتاه برای خود شما بنویسند یا یک پیامک کلی که برای همه ارسال شده است، به دست شما برسد؟ همین موضوع هم در اینجا صادق است. شخصی‌سازی پیام، شانس جذب مشتری را افزایش می‌دهد. 

به مثال زیر توجه کنید:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

۵. در مناسبت‌های مختلف به یاد مشتری‌ها باشید

با پیامک تبریک تولد، به مشتری‌ها نشان دهید به آن‌ها اهمیت می‌دهید. می‌توانید یک پیام به‌یادماندنی بفرستید و با یک کد تخفیف برای خرید بیمه، آن‌ها را خوشحال کنید. این کار مشتری‌های شما را وفادارتر می‌کند. متن پیامک تبلیغاتی زیر را برای نمونه ببینید:

نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه

۶. در زمان مناسب، پیامک بفرستید

اگر بهترین متن تبلیغ بیمه را هم در زمان مناسبی ارسال نکنید، به چیزی که می‌خواهید، نمی‌رسید. بدیهی است که کسی دوست ندارد پیامک شما را ۶ صبح یا ۱۲ شب ببیند. 

آخر هفته هم زمان مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی شرکت بیمه نیست؛ چون مردم ترجیح می‌دهند استراحت کنند. کد تخفیف سینما، تئاتر، استخر یا حتی تور یک‌روزه آن‌ها را بیشتر خوشحال می‌کند.

در روزهای اول هفته، پیامک را در ساعات صبح تا ظهر بفرستید. صبح‌ها، مردم در حال آماده‌شدن و رفتن به محل کار هستند و برای خواندن پیامک‌ وقت می‌گذارند. قبل از ظهر هم زمان مناسبی برای استراحت کوتاه و بررسی پیامک‌های تبلیغاتی است.

 

با انتشار پیامک تبلیغ بیمه، پله‌های موفقیت را دوتا یکی طی کنید!

خوشبختانه بیشتر شرکت‌های بیمه به اهمیت بازاریابی پیامکی پی برده‌اند و از آن برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی بهره می‌برند. با این حال، نباید از متن پیامک غافل شد؛ چراکه موفقیت شما به آن گره خورده است. 

در این مقاله، نحوهٔ نوشتن متن موثر و ویژگی‌های آن را بررسی کردیم و در ادامه، چند نمونه متن تبلیغ بیمه را برای دستیابی به اهداف مختلف مثل اطلاع‌رسانی و ریتارگتینگ در اختیارتان گذاشتیم. حالا دیگر می‌توانید اولین متن پیامک را برای تبلیغ شرکت خود بنویسید. اگر سؤالی در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *