داستان موفقیت بروزکالا به کمک سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

داستان موفقیت بروزکالا به کمک سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

قبل از نجوا تصور دیگری از ایمیل مارکتینگ داشتیم و بعد از نجوا تصور ما به کلی تغییر کرد. قبل از آشنایی با نجوا ایمیل جزو ۲۰ کانال اصلی فروش هم نبود اما امروز ایمیل مارکتینگ جزو ۵ کانال اصلی فروشگاه بروزکالاست.

آرمان جهان‌بخش، مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی بروزکالا

فروشگاه‌های اینترنتی از چه راه‌هایی می‌توانند فروش خود را افزایش دهند؟

در پاسخ این سوال شیوه‌های مختلف جذب کاربران مقابل ما صف می‌کشند؛ از تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات کلیکی، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات گوگل و … گرفته تا تبلیغات پرهزینه‌ای مانند بیلبوردهای شهری و هر روشی که بتواند اسم و شهرت فروشگاه ما را به گوش مخاطبین احتمالی‌مان برساند.

اما جالب است بدانید که بیش از ۶۵ درصد فروش کسب‌وکارها از سوی مشتریان فعلی آن‌ها اتفاق می‌افتد و حدود ۸۰ درصد فروش تنها از ۲۰ درصد مشتریان وفادار کسب‌وکارها می‌آید.

در این مقاله می‌خواهیم از یک فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم که با به‌کارگیری درست ابزارهای ریتنشن مارکتینگ موفق شده بیشترین تعامل را با مشتریان فعلی خود رقم بزند و این ابزارها را به کانال‌های اساسی فروش خود تبدیل کند.

درباره فروشگاه اینترنتی بروزکالا

بروزکالا یک فروشگاه آنلاین کالاهای دیجیتال است. در بروزکالا علاوه‌بر کالاهایی نظیر لپ‌تاپ، موبایل و تجهیزاتی نظیر هدفون، اسپیکر و … می‌توانید قطعات کامپیوتر نیز خریداری کنید و این فروشگاه از این جهت خود را از سایر تامین‌کنندگان لوازم الکترونیکی متمایز کرده است.

بروزکالا و چالش‌های ایمیل مارکتینگ

بروزکالا از ابتدای تاسیس به ایمیل مارکتینگ به عنوان یک کانال مهم فروش توجه کرده بود اما نتوانسته بود نتیجه مثبتی از این ابزار بگیرد. از جمله علل این مسئله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محدودیت در ارسال و پایین بودن نرخ دلیوری
  • ماندن ایمیل‌های ترنزکشنال در صف ارسال و باخبر نشدن کاربر از روند خرید
  • زمان‌بر بودن فرآیند و مشکلات کار با پنل‌ها
  • پایین بودن کانورژن فروش
حتما بخوانید: ایمیل مارکتینگ چیست و چه مزایایی برای بیزنس دارد؟

راهکار نجوا برای ایمیل مارکتینگ چگونه به بروزکالا کمک کرد؟

با آغاز به کار سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا، فروشگاه بروزکالا که پیشتر از پوش نوتیفیکیشن نجوا استفاده می‌کرد،‌ایمیل مارکتینگ را مجددا به برنامه بازاریابی خود اضافه کرد.

از آن‌جا که اغلب فروشگاه‌های اینترنتی هنگام ثبت‌نام و نهایی کردن خرید از کاربران آدرس ایمیل دریافت می‌کنند، بروزکالا بانک مناسبی از ایمیل مشتریان قبلی خود جمع‌آوری کرده بود و به این ترتیب تمرکز برنامه بازاریابی ایمیل خود را روی بازگرداندن مشتریان فعلی خود قرار داد.

نرخ بالای دلیوری ایمیل‌ها در کنار ارسال به‌موقع ایمیل‌های ترنزکشنال که به اعتماد هر چه بیشتر کاربران منجر شد، برنامه ریتنشن مارکتینگ بروزکالا را تقویت کرد و توصیه‌های کارشناسان نجوا باعث شد کمپین‌های بروزکالا بهینه‌تر شود و به نتایج بهتری منتهی شود.

ایمیل مارکتینگ بروزکالا با نجوا

ایمیل مارکتینگ نجوا و کمپین بلک‌فرایدی بروزکالا

ما توانستیم در کمپین ایمیلی بلک‌فرایدی به کانورژن ۱۷ درصدی دست پیدا کنیم که یک رکورد محسوب می‌شود.
از خوبی‌های ایمیل مارکتینگ نجوا می‌توانم به راحتیِ کار با پنل، سادگی ساخت قالب، ارسال به‌موقع ایمیل‌های ترنزکشنال، ورک‌فلوهای اتومیشن و پشتیبانی همیشگی اشاره کنم. نجوا هم‌چنین به ما قالب‌های آماده داد که برای کسب‌وکارهایی که کمپین‌ها باید به سرعت آماده و ارسال شود، مزیت بزرگی است.»

آرمان جهان‌بخش، مدیر مارکتینگ فروشگاه اینترنتی بروزکالا

کمپین ایمیلی بلک‌فرایدی بروزکالا توانست کانورژن فروش ۱۷ درصدی رقم بزند. این کمپین با استفاده از قالب های مناسبتی بلک‌فرایدی نجوا و با استفاده از تست A/B توانست نتیجه‌ای فوق‌العاده به دست آورد و به یک رکورد فروش دست پیدا کند. در این کمپین CPO یا هزینه به ازای هر خرید نهایی ۱۰ هزار تومان برآورد شده که برای فروش آنلاین کالاهای دیجیتال نرخ بسیار خوبی به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: بهترین تکنیک‌های کمپین بلک فرایدی + نمونه‌های ایرانی

به طور کلی ویژگی‌هایی را که باعث شد ایمیل مارکتینگ نجوا به راهکاری قوی برای افزایش بروزکالا تبدیل شود، می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • پشتیبانی فنی و ارائه پیشنهادهای مارکتینگی
  • نرخ دلیوری بالاتر نسبت به سایر سرویس‌ها
  • قالب‌های آماده و رایگان نجوا که سرعت اجرای کمپین‌ها را افزایش داد.
  • تست A/B و به‌کارگیری بهترین عنوان و محتوا و افزایش چشمگیر نرخ باز شدن و کلیک ایمیل‌ها
  • ارسال به‌موقع ایمیل‌های ترنزکشنال و قرار گرفتن کاربران در جریان روند خرید و ارسال کالا

گزارش کمپین ایمیل بروزکالا

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *