هر چند وقت یک بار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بفرستیم

هر چند وقت یک‌بار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بفرستیم؟

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، یک روش نوین برقراری ارتباط بین سایت‌ها و کاربران می‌باشد. صاحبان سایت، هر زمان که بخواهند می‌توانند از طریق ارسال پوش نوتیفیکیشن، کاربران خود را از آخرین سرویس‌های خود مطلع کنند. دلایل زیادی برای لزوم استفاده از این سرویس ارائه شده است که مهم‌ترینِ آن‌ها را می‌توانید در مطلب ارسال پوش نوتیفیکیشن مطالعه بفرمایید.

سرویس ارسال پوش نوتیفیکشن رایگان نجوا این امکان را به شما می‌دهد تا ضمن تحکیم ارتباط بین شما و کاربران، آن‌ها را به مشتریان بالفعل خود تبدیل کنید.

«هر چند وقت یک‌بار تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بفرستیم؟»

این سؤالی است که کاربران بارها و بارها از ما پرسیده‌‌اند. باید بگوییم که جواب این سؤال، مستقیما به سطح انتظارات مشتریان شما بستگی دارد.

پیش از آنکه به مشتریان خود پوش نوتیفیکیشن بفرستید، بهتر است که این ۳ سؤال را از خود بپرسید:

آیا تبلیغات پوش نوتیفیکیشن شما چیزی است که مشتری آن را درخواست کرده باشد؟

مشتریان شما در صفحه‌ای که اولویت‌هایشان برای دریافت تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را مشخص می‌کنند، می‌توانند به شما بگویند که می‌خواهند چه پیامی را چه موقع و هر چند وقت یک‌بار دریافت کنند.

بنابراین اگر تمایل داشتند که در مورد فروش محصولات جدید، اخبار داغ روز یا پیشرفت در یک بازی تبلیغات، پوش نوتیفیکیشن دریافت کنند، سریعا پیام خود را به آن‌ها ارسال کنید.

آیا دریافت تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برای مشتری قابل پیش‌بینی است؟

مشتریان از پوش نوتیفیکیشن‌های اطلاع‌رسانی، موفقیت در رزرو یا ارسال یک کالا استقبال می‌کنند و انتظار دارند که آن‌ها را طبق یک برنامهٔ منظم (مثلا هفتگی) به آن‌ها بفرستید. سعی کنید پیام‌ها را با ضرباهنگی منظم و قابل پیش‌بینی بفرستید تا در نظر کاربر، مزاحم ظاهر نشوید.

آیا این پیام برای مشتری شما فایده‌ای دارد؟

اپلیکیشن شما چگونه می‌تواند برای مشتری کاربردی باشد یا به اون منفعت برساند؟ به پاسخ این سوال فکر کنید و همین نکات را برای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن‌‌ها هم رعایت کنید.

اگر تبلیغات پوش نوتیفیکیشن‌ شما به مشتری خدمتی ارائه کند، شما چراغ سبز را گرفته‌اید. اما برعکس، اگر پوش نوتیفیکیشن در خدمت خودش باشد، مثلا یک پیام تبلیغاتی که مشتری تمایلی به دیدنش ندارد، چنین پیام‌هایی را باید دیر به دیر و به آهستگی بفرستید.

مطالب مرتبط: رایج‌ترین سوالات درباره پوش نوتیفیکیشن وب و پاسخ آنها، مهم‌ترین ویژگی‌ها در ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *