نمونه های ایمیل مارکتینگ

بررسی ۱۲ نمونه ایمیل مارکتینگ شرکت‌های موفق

شرکت شما کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود با چه هدفی راه‌اندازی می‌کند؟ آیا تا حالا توانسته که به بهترین نتایج مورد نظر خود برسد و موفق شود؟

شرکت‌ها و استارتاپ‌های گوناگون با اهداف مختلفی مانند جذب مشتری، اطلاع‌رسانی به مشتری‌های قدیمی، معرفی خدمت یا محصول جدید و… از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند. بنابراین هر کدام از این ایمیل‌ها با توجه به هدف مشخصی که دارند، دارای طراحی، چارچوب، محتوا، ساختار و سبک مشخصی هستند. برای اینکه کمپین ایمیل مارکتینگ موفقی اجرا کنید، طراحی و محتوای ایمیل باید جذاب و خلاصه باشد و باعث مشارکت کاربران شود. اما لازم است که قبل از شروع هر کاری با برخی از نمونه ایمیل‌های کارآمد و پربازده آشنا شوید.

در این مقاله می‌خواهیم ۱۲ نمونه ایمیل مارکتینگ موفق را بررسی کنیم. اگر رویای شروع یک بازاریابی ایمیلی موفق را در سر دارید، توصیه می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید!

کمپین ایمیل مارکتینگ چیست؟

کمپین ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی) شامل یک ایمیل یا مجموعه‌ای از ایمیل‌هایی است که یک بازاریاب به لیست مخاطبان ارسال می کند. این کمپین برای دستیابی به اهداف ویژه کسب‌وکار طراحی شده است که می‌تواند با اهداف مختلفی مانند هدایت فروش، ترویج یک محصول یا خدمت جدید یا تعامل بالا با مشتریان پیش برود.

ارسال ایمیل انبوه نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی مزایای متعددی دارد. به‌عنوان مثال، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی را می‌توان بیشتر از کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی شخصی‌سازی کرد. به این دلیل که مخاطبان ایمیل‌ها را مستقیماً در صندوق ورودی (اینباکس) مخصوص به خود دریافت می‌کنند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا روابط قوی‌تری با مخاطب یا مشتری برقرار کنید.

انواع مختلفی از کمپین‌های بازاریابی ایمیلی وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • خبرنامه‌های ایمیلی
  • ایمیل‌های خوشامدگویی
  • ایمیل‌های تبلیغاتی
  • ایمیل‌های اطلاع‌رسانی
  • ایمیل‌های خرید رهاشده در سبد خرید کاربر
  • و …

در ادامه قرار است شما را با چند نمونه ایمیل مارکتینگ آشنا کنیم تا قبل از راه‌اندازی سرویس‌های ایمیل مارکتینگ خود بتوانید چند نمونه متن ایمیل مارکتینگ جذاب را بررسی کنید و ایده بگیرید. آماده‌اید؟

۱۲ نمونه ایمیل مارکتینگ موفق

فکر می‌کنید راز موفقیت کمپین‌های ایمیل مارکتینگ موفق چیست؟ چگونه این کمپین‌ها توانسته‌اند برای مدت طولانی مخاطبانشان را با خود همراه کنند؟ در ادامه می‌خواهیم ۱۲ نمونه از بازاریابی‌های ایمیلی را معرفی کنیم که پاسخ این پرسش‌ها را روشن می‌کند و می‌توانید به کمک آن‌ها کمپین‌های ایمیل مارکتینگ موفق‌تری را برگزار کنید. 

ایمیل خوشامدگویی

فراموش نکنید که اگر می‌خواهید کمپین موفقی داشته باشید، باید خشت اول کارتان را درست قرار دهید. به این معنی که سعی کنید یک شروع درست و حسابی داشته باشید تا بتوانید روابط خود با مخاطبان را محکم‌تر کنید؛ اما چگونه؟

یک روش این است که برای مخاطبان جدید ایمیل خوشامدگویی بفرستید. ایمیل خوشامدگویی یکی از مهم‌ترین ایمیل‌هایی است که طرز استفاده از وب‌سایت، اپلیکیشن یا سایر خدمات برند را به‌طور خلاصه توضیح می‌دهد. در واقع مخاطبان از طریق این ایمیل با شخصیت برند شما آشنا می‌شوند. استفاده از طراحی منحصر‌به‌فرد برند می‌تواند به زیبایی بصری ایمیل خوشامدگویی بیفزاید. همچنین می‌توانید در این ایمیل از دکمه‌های دعوت به اقدام یا کال‌تواکشن (CTA) جذاب استفاده کنید تا تعامل مخاطب با شما آسان‌تر شود.

در تصویر زیر یک نمونه ایمیل خوشامدگویی نجوا را می‌بینید که از مخاطبان جدید برای پیوستن به این خبرنامه تشکر می‌کند. علاوه بر این، محتوای خبرنامه‌ها و هدف نجوا از ارسال این ایمیل‌ها توضیح داده شده است.

نمونه ایمیل خوشامدگویی نجوا

راز موفقیت: نکته مهم در ایمیل خوشامدگویی نجوا، تشکر از کاربر برای ثبت‌نام است. این ایمیل حتماً باید با تشکر شروع شود و مزایای ثبت‌نام و استفاده از محصول را بیان کند. بهتر است متن ایمیل حاوی اطلاعاتی درباره برند، شرکت و وب‌سایت باشد.

خبرنامه ایمیلی

بعد از ارسال ایمیل خوشامدگویی نوبت به این می‌رسد که خبرنامه‌های ایمیلی خود را به‌طور منظم ارسال کنید. خبرنامه ایمیلی نوعی از ایمیل است که توسط شرکت‌ها یا افراد به لیستی از کاربران (مخاطبان) ارسال می‌شود تا کاربران را از محتواهایی مانند پست‌های وبلاگ، خبرها، اطلاعیه‌ها، نظرات درباره محصول و… آگاه کند. گاهی هم خبرنامه حاوی محتوای اختصاصی برای اعضای آن است که در جای دیگری به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

خبرنامه‌ها بخش ضروری از ایمیل مارکتینگ هستند؛ اما چرا؟ چون به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا جایگاهشان در صنعت به‌عنوان بازیگران کلیدی حفظ شود. همچنین علاوه بر ارسال محتواهای مرتبط، ارتباط برندها با مخاطبان را تقویت می‌کند تا در ذهن کاربران باقی بمانند. نمونه‌ای از خبرنامه نجوا را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

نمونه ایمیل مارکتینگ از خبرنامه نجوا

راز موفقیت: سعی کنید محتوای مختصر و مفیدی ارائه دهید تا بتوانید خیلی سریع توجه مخاطب را به خود جلب کنید. همچنین استفاده از تصاویر جذاب در ایمیل می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد؛ همان طور که در خبرنامه نجوا هم می‌توانید این موارد را ببینید.

کمپین ایمیل مناسبتی

از مناسبت‌های مهم غافل نشوید! این مناسبت‌ها بهترین فرصت برای ارسال کمپین‌ ایمیل مارکتینگ شما هستند. برای مثال، در رویدادهای بزرگ خرید مثل بلک فرایدی یا مناسبت‌هایی مانند نوروز، کریسمس، شب یلدا و… می‌توانید ایمیل‌ ارسال کنید. همچنین می‌توانید در تعطیلات کمتر شناخته‌شده هم کمپین بازاریابی ایمیلی خود را اجرا کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوید. 

در ادامه یک نمونه‌ ایمیل مارکتینگ شب یلدا را مشاهده می‌کنید که مثال خوبی از کمپین ایمیل مناسبتی محسوب می‌شود. در این ایمیل تلاش شده تا با ارائه پیشنهادهای منحصربه‌فرد، محتواهای مرتبط و طراحی قالبی با هویت بصری جذاب، مخاطبان را با خود همراه کند.

نمونه ایمیل کمپین یلدا

راز موفقیت: در نمونه ایمیل شب یلدا می‌بینید که از شعر مخصوص این مناسبت و طراحی با پس‌زمینه میوه انار (به‌عنوان یکی از المان‌های یادآور شب یلدا) استفاده شده است. سپس در این قالب، پیشنهادهایی برای خرید ارائه شده تا مخاطب را تشویق به خرید کند.

 

نمونه ایمیل مارکتینگ برای معرفی محصول جدید

از کمپین‌های بازاریابی ایمیلی برای راه‌اندازی یک محصول یا خدمت جدید هم می‌توانید استفاده کنید. ایمیل معرفی محصول باید در چند خط کوتاه، ویژگی‌های نسخه جدید یا نسخه پیشرفته را بیان کرده و مخاطب را به دانلود یا نصب نسخه پیشرفته دعوت کند. همچنین برای جذب مخاطبان می‌توانید یک هدیه رایگان یا امتیاز ویژه در صورت استفاده از محصول درنظر بگیرید. 

برای مثال، در تصویر زیر می‌توانید یک نمونه ایمیل مارکتینگ برای معرفی خدمت جدید از طرف برند Litmus را مشاهده کنید. این مثال می‌تواند به‌خوبی موفقیت کمپین ایمیل مارکتینگ این برند را نشان دهد.

نمونه ایمیل مارکتینگ برای معرفی خدمت جدید

راز موفقیت: در ایمیل Litmus، با استفاده از تصاویر و متن‌های مختصر به مخاطب نشان داده شده که قرار است در نسخه جدید Litmus، مشکل ارسال ایمیل‌های ناقص یا فراموش کردن ارسال ایمیل‌ها در زمان مشخص حل شود.

ایمیل فروش و پروموشن

یکی از کاربردهای خدمات ایمیل مارکتینگ، علاوه بر حفظ رابطه میان مشتری و کسب‌وکار، افزایش فروش محصولات یا خدمات است. خیلی از کسب‌وکارها از طریق ارسال خبرنامه‌ها و بازاریابی ایمیلی تلاش می‌کنند تا محصولات فیزیکی خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانند. بنابراین از میزان نتیجه‌بخش بودن کمپین‌های ایمیلی در افزایش فروش غافل نشوید!

در ادامه یک نمونه ایمیل تبلیغاتی از برند مدیسه را می‌بینید که مخاطب را از آخرین حراج تابستانی فروشگاه آنلاین خود باخبر می‌کند.

نمونه ایمیل مارکتینگ از برند مدیسه

راز موفقیت: در ایمیل مدیسه تلاش شده تا تصاویر مناسبی از محصولات نمایش داده شود. همچنین با ارائه تخفیفات ویژه، قرعه‌کشی برای آیفون و استفاده از کلیدواژه‌های حساس (مانند پرفروش‌ترین یا آخرین حراج) بیشتر از پیش مخاطب را به خرید تشویق می‌کند. 

نمونه ایمیل راهنمای قدم‌به‌قدم

بهتر است به مخاطبان نشان دهید چگونه می‌توانند از محصول یا خدمات شما بیشترین بهره را ببرند. خیلی از کمپین‌های بازاریابی ایمیلی که عملکردی مؤثر دارند، در ایمیل‌های ارسالی‌شان درباره نکات و آموزش‌های مربوط به خدمات خود توضیح می‌دهند.

از این رو، یک نمونه ایمیل مارکتینگ دیگر می‌تواند ایمیل مربوط به راهنمای قدم‌به‌قدم مخاطب باشد. به این صورت که بعد از ثبت‌نام کاربر در خبرنامه یا خرید محصول، ایمیل دیگری بفرستید و آن‌ها را برای ادامه فرایند راهنمایی کنید.

یک نمونه از این نوع ایمیل را می‌توانید در کمپین ایمیل Brevo مشاهده کنید. Brevo یک سرویس ایمیل مارکتینگ همه‌کاره و موفق است که می‌تواند تمام نیازهای بازاریابی ایمیلی افراد را برطرف کند. بنابراین این برند در ایمیل خود تلاش کرده تا به‌صورت گام به گام مخاطب را در ساختن کمپین راهنمایی کند.

نمونه ایمیل مارکتینگ

راز موفقیت: Brevo در ساده‌ترین و کوتاه‌ترین حالت ممکن (۳ مرحله) تلاش کرده تا فرایند استفاده از سرویس را به مخاطب نشان دهد. سپس یک کال‌تواکشن (CTA) مناسب (اولین کمپین من را بفرست) برای ترغیب مخاطب به استفاده از این سرویس تعریف کرده است.

نمونه ایمیل مارکتینگ برای دریافت بازخورد

برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود از مخاطبان بخواهید به شما بازخورد دهند. می‌توانید یک نظرسنجی کوتاه برای آن‌ها بفرستید تا انتظاراتشان از شما را برایتان ارسال کنند. بازخورد گرفتن از مخاطب کمک می‌کند از نقاط قوت و ضعف کمپین خود آگاه شوید و همچنین تعاملتان با مخاطب حفظ شود. ایمیل، بستر مناسبی است که به‌راحتی فضای بازخورد گرفتن را فراهم می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از طریق ایمیل اتومیشن هم می‌توانید این کار را انجام دهید. به‌طور مثال تعیین کنید که ۵ روز بعد از خرید (یا هر مدت زمان دیگری که موردنظرتان است)، به‌صورت اتوماتیک یک ایمیل برای دریافت بازخورد به مخاطب ارسال شود. از این طریق می‌توانید نظر مخاطب درباره محصول یا خدمت خود را بدانید. یک نمونه ایمیل مارکتینگ در زمینه دریافت بازخورد را می‌توانید در ایمیل نوین ببینید. 

نمونه ایمیل مارکتینگ برای دریافت بازخورد

راز موفقیت: در ایمیل نوین تلاش شده تا با یک متن صمیمانه و در عین حال کوتاه، مخاطب را با خود همدل کند و از بازخورد او نهایت بهره را ببرد. علاوه بر این در ازای شرکت کردن مخاطب در نظرسنجی یک پیشنهاد تشویقی (ارائه کد تخفیف) هم درنظر گرفته شده است.

ارسال ایمیل شخصی‌سازی‌شده

شخصی‌سازی در ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند نرخ تبدیل را بالا برده و میزان صمیمیت مخاطب را با شما بیشتر کند. همچنین وقتی مخاطب متوجه شود که ایمیلی خطاب به شخص او می‌فرستید که محتوای آن منحصر‌به‌فرد است، بیشتر به ارتباط با برند ترغیب می‌شود.

یکی از بهترین مثال‌ها در این زمینه می‌تواند نمونه ایمیل مارکتینگ Airbnb باشد که بر اساس علاقه‌مندی مخاطبان، پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده ارسال می‌کند.

نمونه ایمیل مارکتینگ Airbnb

راز موفقیت: این ایمیل‌ Airbnb دارای طراحی و رنگ‌های جذاب و گیرا و محتواهای پویا و جالب است. این ایمیل با استفاده از تصویر مکان‌هایی که متناسب با علایق و سفرهای قبلی مخاطب هستند، سعی می‌کند او را به اجاره مجدد یک مکان ترغیب کند. همچنین از کال‌تواکشن‌های واضح و شفافی استفاده شده است.

نمونه ایمیل مارکتینگ برای اطلاع‌رسانی

شما با استفاده از ایمیل‌های اطلاع‌رسانی می‌توانید کاربران را از به‌روزرسانی بعضی از ویژگی‌ها و خدمات برند خود، انتقال اطلاعات، دادن دسترسی به کاربران یا حتی اخبار روز آگاه کنید. از آنجایی که این ایمیل‌ها کاری هستند، بهتر است از اطلاعات اضافی و تصویر استفاده نکنید. یک نمونه ایمیل اطلاع‌رسانی از HubSpot را می‌بینید که کاربر را از احتمال حذف شدن اکانت رایگانش باخبر می‌کند.

نمونه ایمیل مارکتینگ برای اطلاع‌رسانی 

راز موفقیت: در ایمیل هاب‌اسپات، به‌صورت خیلی ساده، خلاصه و بدون آوردن هیچ گونه اطلاعات اضافی، مخاطب در جریان حذف شدن اکانت خود قرار می‌گیرد. در واقع هدف این ایمیل کاملاً مشخص است. بنابراین به هیچ اطلاعات اضافه‌ای نیاز نیست!

بازگرداندن کاربران به کمک ایمیل

ارسال کمپین‌های بازاریابی ایمیلی یکی از تکنیک‌های حفظ و بازگشت مشتری است. در واقع شما با ایمیل مارکتینگ می‌توانید به‌طور مستمر با مخاطبان یا مشتریان خود در ارتباط باشید و رابطه‌ای طولانی‌مدت و پایدار با آن‌ها بسازید. در نتیجه توصیه می‌کنیم تأثیر ایمیل مارکتینگ در حفظ و بازگرداندن مشتریان را نادیده نگیرید!

گاهی اوقات کاربران در مدت زمانی طولانی از خدمات شرکت استفاده نمی‌کنند. در چنین مواقعی، بازاریابان می‌توانند از ایمیل مارکتینگ برای بازگرداندن کاربران استفاده کنند. در تصویر زیر ایمیل دراپ‌باکس را ببینید که به‌دنبال بازگرداندن کاربران است.

جذب مجدد کاربران با ایمیل مارکتینگ

راز موفقیت: دراپ باکس، پیام خود واضح و جذاب بیان کرده است. در واقع می‌بینیم که با یک ایمیل کوتاه و جذاب، برند وجود خودش را به کاربران معرفی کرده است. استفاده از لحن صمیمانه، تصویری خلاقانه و مفهومی با توضیح کوتاه کارکردهای دراپ‌باکس برای مخاطب جهت یادآوری، ویژگی‌های اصلی این ایمیل است.

در پایان هم یک پیشنهاد مطرح شده تا افرادی که با سرویس فعلی راحت نیستند، آن را امتحان کنند.

نمونه ایمیل مارکتینگ برای ارائه تخفیف

هیچ چیزی مانند یک پیشنهاد رایگان یا تخفیف ویژه، مخاطبان یا مشتریان شما را به استفاده از محصول یا خدمت شما تشویق نمی‌کند! بنابراین توصیه می‌کنیم که در کمپین بازاریابی ایمیلی بعدی خود حتماً از ارائه پیشنهادهای رایگان یا تخفیف به مخاطب استفاده کنید.

استارباکس مثال خوبی است تا با یک نمونه ایمیل مارکتینگ موفق در این زمینه آشنا شوید. استارباکس از این موضوع اطلاع دارد که مشتریانش از تخفیف‌هایی که روی محبوب‌ترین آیتم‌هایش می‌گذارد، لذت خواهند برد. در نتیجه به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد که در ازای خرید یک آیتم می‌توانند یک آیتم رایگان دیگر دریافت کنند. استارباکس با این کار می‌خواهد مشتریانش به دوستان یا آشنایان خود درباره این برند اطلاع دهند و آیتم‌های بیشتری از منوی استارباکس بخرند.

نمونه ایمیل مارکتینگ موفق استارباکس

راز موفقیت: اکثر ایمیل‌های استارباکس با تصاویر وسوسه‌کننده‌ از آیتم‌های منوی و پیشنهادهای شگفت‌انگیز ارسال می‌شود. همچنین متن ایمیل‌ها واضح و شفاف است و کلمات مهم آن به‌صورت برجسته مشخص شده‌اند. مطمئناً این نکات می‌توانند مشتریان را به‌خوبی جذب کنند!

ارسال به‌روزرسانی‌های محصول

خیلی از شرکت‌ها برای اینکه به کاربران اطلاع‌رسانی کنند و درباره وضعیت پنل و به‌روزرسانی خدمات خود به آن‌ها گزارش بدهند، از ایمیل استفاده می‌کنند. گاهی اوقات اپلیکیشن یا پنل کاربری برای ارائه خدمات کامل باید به‌روزرسانی شود. در چنین مواقعی، فرستادن یک ایمیل مختصر و مفید، پیام لازم را به کاربر منتقل می‌کند.

در ادامه نمونه ایمیل مارکتینگ یکتانت را می‌بینید که تغییرات ایجادشده در پنل را به اطلاع کاربر می‌رساند.

نمونه ایمیل مارکتینگ

راز موفقیت: در ایمیل یکتانت، تغییرات جدید کمپین‌ها در قالب یک متن ایمیل کوتاه فرستاده شده و سپس به‌طور دقیق، فرایند ۵گانه ساخت کمپین توضیح داده شده است. کوتاه و مختصر بودن ایمیل برای این است که پیام به‌خوبی به مخاطب برسد.

حتما بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ 

چگونه از ایمیل مارکتینگ بهترین نتیجه را بگیریم؟

حالا که ۱۲ نمونه ایمیل مارکتینگ موفق را بررسی کردیم، ممکن است این سؤال پیش بیاید که «چگونه ایمیل مارکتینگ خود را به موفقیت برسانیم؟»

 این سؤال را می‌توان به‌سادگی با تشریح مثال‌های کمپین‌های بازاریابی که در مقاله مورد بحث قرار گرفت، پاسخ داد. در ادامه هم به چند نکته به‌صورت خلاصه اشاره می‌کنیم که باید در هنر بازاریابی ایمیلی خود به کار بگیرید:

  • برای زمان مخاطبان خود ارزش قائل شوید: ایمیل‌ سرراست و متناسب با نیاز مخاطب ارسال کنید. در غیر این صورت مخاطب وقتی برای خواندن ایمیل‌های شما نمی‌گذارد.
  • مهارت‌های ارائه خود را تقویت کنید: محتواهای انیمیشنی، تعاملی و ساده تولید کنید تا ایمیل‌هایی جذاب و چشم‌نواز بسازید. در این صورت ارزش محتوای شما بالاتر می‌رود.
  • مخاطب خود را بشناسید: تا حد امکان ویژگی‌های اصلی مخاطبان خود مانند شغل، قومیت، سن، ترجیحات، حساسیت‌ها و… را بفهمید و سپس ایمیل‌هایی دقیقاً متناسب با این ویژگی‌ها برایشان بفرستید.
  • روی هویت برند خود تمرکز کنید: لحن برند، طرح‌های رنگی، نوع ارائه محتوا و عوامل دیگری را که مرتبط با هویت برندتان هستند، بشناسید. سپس مطمئن شوید که در ایمیل شما این هویت برند نمایان می‌شود.
  • ایمیل‌های خوب طراحی کنید: در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ از ارسال ایمیل‌های صرفاً متنی خودداری کنید. همچنین بهتر است که قالب‌های طراحی جذاب، ساده و سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کنید. 
  • کیفیت را فدای کمیت نکنید: یادتان باشد که هر چه محتوای ایمیل‌هایتان کوتاه‌تر، مختصرتر و با بیان شفاف و دقیق‌تر باشد، در کمپین خود موفق‌تر عمل خواهید کرد. به‌عبارت دیگر، هر چقدر کمتر بنویسید؛ اما ایمیل‌هایی جذاب‌تر و باکیفیت‌تر ارائه دهید، موفق‌تر خواهید شد.

ایمیل مارکتینگ خود را به کمک نجوا پیش ببرید!

ایمیل مارکتینگ، یکی از بهترین راه‌های اثبات‌شده برای برقراری و حفظ ارتباط با مخاطبان و مشتریان شماست. در واقع صرف نظر از اینکه این مخاطبان در کجای جهان هستند، شما می‌توانید از طریق بازاریابی ایمیلی و با حداقل سرمایه‌گذاری با آن‌ها در ارتباط باشید. اما این همه ماجرا نیست!

شما باید اصول و المان‌های ارائه یک کمپین ایمیل مارکتینگ را به‌خوبی بدانید تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. در این مقاله، ۱۲ نمونه ایمیل مارکتینگ موفق را به شما معرفی کردیم تا از آن‌ها ایده بگیرید و با کمک‌گرفتن از نکته‌هایی که مطرح کردیم، کمپین‌های موفق‌تری برگزار کنید.

حالا اگر شما هم قصد دارید که به‌طور جدی وارد این حوزه شده و از ایمیل مارکتینگ نتیجه بگیرید، بهتر است بعد از خواندن این مقاله دست‌به‌کار شوید و بازاریابی ایمیلی خود را با کمک سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا شروع کنید.

 

منابع:

EnginemailerOptinmonsterBrevo

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *