تبلیغ برای ارایشگاه زنانه

بهترین روش تبلیغ برای آرایشگاه زنانه (و نمونه متن تبلیغ)

از قدیم گفته‌اند کار خوب، خودش را تبلیغ می‌کند. اما این جمله در دنیای پررقابت امروز چقدر می‌تواند صحیح باشد؟ 

بزرگترین کسب‌وکارهای دنیا مثل کوکاکولا هم هنوز تبلیغات می‌کنند. چراکه مشتریان شما ممکن است رفته رفته شما را فراموش کنند. بنابراین نیاز است که همچنان جلوی چشم آن‌ها باشید و صدای خود را به گوششان برسانید. 

در این راه نیاز است خلاقیت هم به خرج دهید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم نه‌تنها بهترین روش‌های تبلیغ برای ارایشگاه زنانه را به شما معرفی کنیم، بلکه مشتی از ایده‌های خلاقانه مارکتینگ را هم بهتان پیشنهاد می‌دهیم تا بیزنس شما در میان باقی بیزنس‌ها بدرخشد! 

بیایید از معرفی روش‌ها شروع کنیم. 

۱۰ روش تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به همراه مثال

قبل از هر چیز، توصیه می‌کنیم ابتدا به این فکر کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و در کجاها بیشتر حضور دارند؟ با پاسخ به این سوال است که متوجه می‌شوید باید کجاها خودتان را نشان بدهید و تبلیغ کنید. 

در حالت کلی، مخاطبان یک آرایشگاه زنانه، «خانم‌ها» هستند. اما آیا همه خانم‌ها می‌توانند مشتری شما باشند؟ طبیعتاً خیر! شما باید تعیین کنید که مشتریان شما در چه بازه سنی هستند، چه سطح اقتصادی دارند و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها چیست. در این صورت است که می‌توانید مناسبت‌ترین روش‌ها را برای تبلیغ آرایشگاه زنانه خود انتخاب کنید. 

در ادامه، ما بهترین روش‌های تبلیغ برای ارایشگاه زنانه را ارائه می‌دهیم و از هر کدام مثال‌هایی می‌زنیم تا کاملاً برایتان جا بیفتد.

بهترین روش های تبلیغ برای ارایشگاه زنانه

بعد از خواندن این روش‌ها می‌توانید با توجه به شرایط و خدماتتان، بهترین تبلیغ برای ارایشگاه زنانه خود را انتخاب کنید. 

۱. تبلیغ در اینستاگرام

می‌دانستید تعداد کاربرهای خانم در اینستاگرام بیشتر از تعداد کاربرهای آقاست؟ این مسئله خصوصاً برای شما که مشتریانتان فقط خانم‌ها هستند، فرصت بسیار بزرگی است. 

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است، کار را برای شما راحت کرده است. اما چه نوع تصاویری قرار دهیم تا مشتریان بیشتری برای ارایشگاه زنانه جذب کنیم؟ 

  • قبل و بعد از تغییراتی مثل رنگ مو، آرایش، صاف کردن مو و…
  • ویدیوی نحوه انجام کار 
  • ویدیو‌های آموزشی کوتاه 
  • معرفی استایل‌های مختلف
  • نشان دادن ترندهای حوزه آرایشی

وقتی محتوای مناسبی در پیج خود قرار دادید، حالا وقت تبلیغات است! 

نکته: به منظور تبلیغ برای ارایشگاه زنانه در اینستاگرام، هم می‌توانید با اینفلوئنسرها همکاری کنید و هم با پیج‌های پرمخاطب. مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب پیج باید درنظر بگیرید این است که مخاطبان آن پیج، از نظر جنسیت، سن و ویژگی‌های شخصیتی، مشابه مخاطبان شما باشند.

۲. تبلیغات پیامکی

برای تبلیغات پیامکی می‌توانید دو روش را به‌کار بگیرید: یکی اینکه به بانک شماره‌های مرتبط با مخاطبانتان پیامک بزنید (مثل خانم‌ها)، یا اینکه بسته به محل جغرافیایی سالن خود، به صورت منطقه‌ای پیامک ارسال کنید.

آنچه بیش از هر چیزی در پیامک تبلیغ برای ارایشگاه زنانه مهم است، متن آن است. متن تبلیغات خلاقانه آرایشگاه باید:

  • در همان چند کلمه اول، توجه مخاطب را جلب کند. 
  • مزیت رقابتی شما را نشان دهد. 
  • کاربر را به انجام عملی دعوت کند (تماس گرفتن، کلیک روی لینک و…)

به دو نمونه متن تبلیغ آرایشگاه زنانه توجه کنید:

تبلیغ پیامکی برای ارایشگاه زنانه

نمونه متن‌های بیشتری از تبلیغات پیامکی برای ارایشگاه زنانه را در انتهای مقاله مشاهده خواهید کرد. 

حتما بخوانید: ۲۴ نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار

۳. تبلیغات گوگل ادز

آمارهای جهانی نشان می‌دهند که میزان بازگشت سرمایه یا ROI از طریق گوگل ادز، ۸ برابر هزینه‌ای است که می‌کنید! ۸ برابر!

دلیلش واضح است. شما دقیقاً در جایی قرار می‌گیرید که مخاطب دارد به دنبالتان می‌گردد. تبلیغ برای ارایشگاه زنانه در این حالت می‌تواند بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد. البته فراموش نکنید که برای این کار لازم است یک سایت داشته باشید.

مثلاً اگر من در گوگل عبارت «سالن آرایشی غرب تهران» را جست‌وجو کنم و سایت شما را در اولین لینک ببینم، به احتمال بالایی وارد سایتتان می‌شود. اگر امکان رزرو وقت یا مشاوره در هم سایتتان وجود داشته باشد، ممکن است شماره تماسم را وارد کنم. حالا شما یک مشتری بالقوه دارید که می‌تواند تبدیل به مشتری همیشگی شما شود!

برای نمونه، سایت زیر روی کلمه کلیدی «کراتین مو» از گوگل ادز استفاده کرده است. این نوع تبلیغ‌ها، عبارت «Sponsored» را در کنار لینک خود به همراه دارند:

۴. ثبت موقعیت مکانی آرایشگاه در گوگل

با قرارگیری مکان سالنتان در بخش Maps، نه تنها آدرستان را می‌توانید آنجا قرار دهید، بلکه ساعت کاری، اطلاعات تماس و تصاویر مرتبط با آرایشگاه خود را هم در معرض دید مخاطبانتان قرار می‌دهید. این کار، روش مستقیم تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به حساب نمی‌آید اما در واقع همین کار را به‌رایگان برایتان انجام می‌دهد. 

ثبت موقعیت مکانی آرایشگاه در گوگل 

علاوه‌براین، می‌توانید مشتریانتان را ترغیب کنید تا در این قسمت نظراتشان را ثبت کنند. به عنوان نمونه، نظرات مثبتی که برای این سالن زیبایی نوشته شده است را ببینید:

ثبت موقعیت مکانی آرایشگاه در گوگل 

حتما بخوانید: ۲۰ نمونه اس ام اس افتتاحیه برای سالن زیبایی و مشاغل دیگر

۵. همکاری با دیگر بیزنس‌ها

یکی از روش‌های پربازده بازاریابی، همکاری با بیزنس‌های مکمل است. به عنوان مثال، شما یک ارایشگاه زنانه دارید که خدمات میکاپ حرفه‌ای انجام می‌دهید. بیزنس دیگری خدمات کاشت ناخن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید مثلاً به مناسبت عید نوروز، خدمات میکاپ و کاشت ناخن را باهم به همراه یک تخفیف کوچک به مشتریانتان پیشنهاد دهید. 

این کار چه فایده‌ای دارد؟ مهم‌ترین مزیت آن این است که مشتریان هر یک از بیزنس‌ها، با خدمات یا محصولات بیزنس دیگر آشنا می‌شوند و اگر تمایل داشته باشند، دوباره از آن‌ها خرید می‌کنند. در واقع شما با این کار، آگاهی از برندتان را افزایش می‌دهید و مشتریان جدیدی به دست می‌آورید. 

۶. برگزاری ایونت در سالن

تا حالا به ایونت‌های بازدید عروس که در سالن‌ها آرایشی برگزار می‌شود رفته‌اید؟ 

در این نوع ایونت‌ها، آدم‌ها می‌توانند بیایند و از نزدیک با روش کار شما آشنا شوند. سپس تصمیم بگیرند که از خدمات شما استفاده کنند یا خیر. در این روش از تبلیغ برای ارایشگاه زنانه، هدف این است که آگاهی از برندتان را بالاتر ببرید. 

شما می‌توانید در سالن آرایشی خودتان این نوع ایونت را برگزار کنید و از این طریق مشتریان زیادی جذب کنید. البته لازم نیست فقط میکاپ عروس انجام دهید. می‌توانید میکاپ روزانه، مدل‌های کوتاهی مو، مدل‌های شینیون یا هر نوع خدمات دیگری را که انجام می‌دهید هم به بازدیدکنندگان نشان دهید. 

همچنین می‌توانید از افرادی که کارهای مرتبط انجام می‌دهند مثل ساخت دسته گل عروس، طراح ناخن و… هم دعوت کنید. 

نکته: در این نوع ایونت‌ها، معمولاً تخفیف مناسبی برای افرادی که همان لحظه قرارداد برای روز عروسی یا مراسم دلخواهشان را ببندند، داده می‌شود. با این کار، احتمال تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را بالاتر می‌برید.

۷. افیلیت مارکتینگ

اگر انگیزه‌ای برای معرفی به دیگران به دست آدم‌ها بدهید، خیلی‌ها این کار را انجام می‌دهند. مثلاً بخشی از خدماتتان را به رایگان به افرادی بدهید که مشتریان جدیدی برایتان می‌آورند. یا تخفیف خوبی روی پکیج کامل میکاپ و مو برایش درنظر بگیرید.

۸. پخش تراکت

شاید فکر کنید پخش تراکت در تبلیغ برای ارایشگاه زنانه جواب نمی‌دهد. ولی ما می‌خواهیم چند نکته مهم به شما بگوییم تا تراکت‌های جذاب‌تری آماده کنید و مشتریان زیادی را از این طریق جذب کنید. چراکه این کار برای جذب مشتریانی که در نزدیکی محل سالن شما قرار دارند، خصوصاً اگر در شروع کارتان هستید، بسیار تاثیرگذار است. و اما نکات:

  • دیزاین تراکت، اولین چیزی است که به چشم مخاطب می‌آید و بر اساس آن، تصمیم می‌گیرد که متن تراکت را بخواند یا نه. سعی کنید از دیزاین‌های آماده و کلیشه‌ای دوری کنید و کار را به یک طراح چیره‌دست بسپارید. 
  • تیتر اصلی تراکت را به صورت خلاقانه و متفاوت بنویسید. آدم‌ها از خواندن تیترهای تکراری خسته‌اند! 
  • در متن تراکت، ابتدا به مزیت رقابتی خودتان اشاره کنید. به این سوال پاسخ دهید که چرا کسی که این تراکت در دستش است باید از خدمات شما استفاده کند؟ شما چه کار متفاوت‌تر و بهتری نسبت به دیگران انجام می‌دهید؟
  • در انتها حتماً اطلاعات تماس کامل خود را به همراه آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی که در آن فعالیت دارید، بنویسید تا آدم‌ها به‌راحتی بتوانند شما را پیدا کنند. 

۹. تبلیغات در سایت‌ها

اگر سایت داشته باشید، می‌توانید تبلیغ آرایشگاه زنانه خود را در سایت‌های مرتبط قرار دهید و به مخاطبان آنلاین هم دسترسی پیدا کنید. مثلاً می‌توانید از طریق تبلیغ موضوعی، بنر تبلیغاتی خود را فقط در سایت‌هایی که موضوع کلی آن مرتبط با کسب‌وکارتان است قرار دهید. اگر امکان رزرو وقت آنلاین هم در سایتتان فراهم باشد، مشتریان جدیدتان را خواهید دید که فرم رزرو را پر می‌کنند. 

نکته: طراحی بنر در تبلیغ برای ارایشگاه زنانه اهمیت بالایی دارد. لطفاً از المان‌ها و تصاویر کلیشه‌ای دوری کنید!

۱۰. تبلیغات بیلبوردی

اگر بودجه مناسبی دارید و سالن بزرگی در اختیارتان است، این گزینه برایتان مناسب خواهد بود. در تبلیغات بیلبوردی، حواستان باشد که متن طولانی روی بیلبورد ننویسید چون خوانده نمی‌شود. بهترین کار این است که تصویر جذابی انتخاب کنید و در یک جمله، پیام خود را برسانید. 

حتما بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغ کاشت ناخن برای جذب مشتری

ایده‌های خلاقانه بازاریابی و تبلیغ برای آرایشگاه زنانه

برای اینکه سری توی سرها دربیاورید و از دنیای رقابت جا نمانید، باید خلاقیت به خرج دهید. نگران شدید؟ همین حالا ابرهای نگرانی را فوت کنید بروند چون ما بارانی از ایده‌های خلاقانه و کاربردی برایتان آورده‌ایم! 

اگر شما هم ایده خوبی برای تبلیغات سالن زیبایی به ذهنتان می‌رسد، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

  • حضور آنلاین خود را تقویت کنید
    شما باید هر جایی که مشتریانتان هستند، حضور داشته باشید. با این کار، میزان دسترسی‌تان به آن‌ها و در نتیجه احتمال جذب مشتریان جدید، بیشتر خواهد شد. 
  • فضای دنج و آرامش‌بخشی ایجاد کنید
    تاثیر ایجاد فضای خوب در یک آرایشگاه، بیش از چیزی است که فکرش را کنید. با این کار، به مشتری خود نشان می‌دهید که به او احترام می‌گذارید و به حس خوبش اهمیت می‌دهید.
    مثلاً یک موسیقی خوب و آرامش‌بخش پخش کنید، از خوشبوکننده محیط استفاده کنید، مجله‌های سرگرم‌کننده روی میز قرار دهید،‌ حتی می‌توانید برای پذیرایی از مشتریانتان، چای و قهوه در اختیارشان قرار دهید. 
  • از دکوراسیون داخلی شیک و زیبا استفاده کنید
    در ادامه نکته قبل، لازم است خاطرنشان کنیم که به دکوراسیون فضای آرایشگاه خود هم توجه کنید. نمونه‌های آن را در گوگل یا پینترست سرچ کنید و ایده بگیرید تا فضای زیبایی برای مشتریانتان بسازید. 
  • گاهی به جای تخفیف، هدیه دهید
    در تبلیغ برای ارایشگاه زنانه، برای اینکه تخفیف‌دادن تبدیل به کاری تکراری نشود، می‌توانید به جای تخفیف هدیه دهید. مثلاً یکی از خدمات سالن خود را به افرادی که برای اولین بار به شما مراجعه می‌کنند، در کنار خدماتی که خودشان انتخاب کرده‌اند، به آن‌ها هدیه دهید. 
  • پیشنهادات ویژه برای مناسبت‌ها داشته باشید
    مناسبت‌های مختلف، بهانه‌ایست تا آدم‌ها دستی به سر و رویشان بکشند. پس فرصت مناسبی برای شماست تا پیشنهادات ویژه خود را به آن‌ها ارائه دهید. همچنین می‌توانید در روز تولد مشتریانتان به آن‌ها تخفیف کوچکی بدهید. مطمئن باشید از این کار بسیار خوشحال می‌شوند و به شما سر می‌زنند!
  • از مشتریان خود نظرسنجی کنید
    نظرات مشتریانتان به شما کمک بزرگی برای پیشرفت می‌کند. می‌توانید یک فرم نظرسنجی آنلاین روی سایتتان قرار دهید و بعد از انجام خدمات، از طریق پیامک از مشتری بخواهید فرم نظرسنجی را پر کند.
  • روی سئوی سایتتان کار کنید
    اگر می‌خواهید سایتتان به صورت ارگانیک رشد کند و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، لازم است با سئو و تولید محتوا آشنا باشید و فردی را برای این کار درنظر بگیرید. 
  • امکان رزرو آنلاین را روی سایتتان ایجاد کنید
    با قرار دادن یک فرم ساده، دسترسی راحت‌تری را برای مشتریانتان ایجاد می‌کنید. 
  • در سوشال مدیا فعالیت بیشتری داشته باشید
    فعالیت در سوشال مدیا می‌تواند برگ برندهٔ شما در میان بیزنس‌های دیگر باشد. سعی کنید محتوای خلاقانه ارائه دهید، مسابقه برگزار کنید، نظرات مثبت مشتریانتان را در سوشال مدیا به نمایش بگذارید، آموزش بدهید و نظرات تخصصی خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. 
  • هایلایت‌های اینستاگرام خود را پر کنید
    چند هایلایت به‌دردبخور که می‌تواند روی پروفایل شما قرار بگیرد: انواع خدمات، تماس با ما، درباره ما، تور سالن، قبل و بعد، آموزش. همچنین می‌توانید برای هر نوع از خدماتتان یک هایلایت جداگانه درنظر بگیرید. 
  • از هشتگ لوکیشن استفاده کنید
    به‌طورکلی هشتگ‌ها باعث می‌شوند مخاطبانتان راحت‌تر پیدایتان کنند و دسترسی بیشتری به شما داشته باشند. پس از این امکان رایگان حتماً استفاده کنید.
  • ریلز اینستاگرام را دست کم نگیرید
    نمی‌دانم از آمارهای عجیب و جذاب ریلز اینستاگرام خبر دارید یا نه. اگر نمی دانید، بگذارید به شما بگویم که من به چشم خودم دیده‌ام تعداد بازدید بعضی ریلزها تا بیش از ۵۰ برابر تعداد فالوور یک پیچ بوده است! این یعنی حتی اگر پیج کوچکی دارید، می‌توانید از طریق ریلز به بازدیدهای میلیونی دست پیدا کنید و به تبع آن، فالوورهای جدید زیادی وارد پیجتان کنید. 
  • مکانی جذاب برای سلفی گرفتن در گوشه‌ای از سالن خود ایجاد کنید
    لازم نیست زیاد خرج کنید. کافیست در گوشه‌ای از سالنتان یک دکور زیبا بسازید تا آدم‌ها آنجا بایستند و سلفی بگیرند. با انتشار این سلفی‌ها، افراد دیگر هم ترغیب می‌شوند به سالن شما بیایند و این یعنی ورود مشتریان جدید!
  • تجربه خوبی برای مشتری ایجاد کنید
    در انجام کارهای خدماتی، بحث «تجربه» مشتری اهمیت بالایی پیدا می‌کند. هر چقدر بتوانید حس بهتری در مشتریان خود ایجاد کنید، احتمال بازگشت او بیشتر خواهد بود. همچنین یک مشتری راضی می‌تواند چندین مشتری جدید با خود بیاورد که خودش نوعی تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به حساب می‌آيد.
  • هر آنچه مشتری در کنار خدماتتان نیاز دارد، برایش فراهم کنید
    مشتریان شما در کنار خدماتتان به چه وسایلی نیاز دارند؟ مثلاً لنز چشم، تاج، اکسسوری، لاک و… را در سالن خود موجود داشته باشید تا همانجا به نیاز این مشتریان پاسخ داده باشید. 
  • باشگاه مشتریان بسازید
    مهم‌ترین هدف از ایجاد باشگاه مشتریان این است که ارتباط مستمری با مشتریان خود داشته باشید و آن‌ها را به خرید مجدد برگردانید. همچنین می‌توانید خدمات ویژه‌ای برای افرادی که در باشگاه مشتریانتان هستند در نظر بگیرید تا آن‌ها حس کنند متفاوت از دیگران هستند. 
  • مسابقه میکاپ برگزار کنید
    برگزاری مسابقه یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل بیشتر با مخاطبان و مشتریانتان است. می‌توانید مسابقه‌ای برگزار کنید و از مخاطبانتان که دانش چندانی در میکاپ ندارند،‌ بخواهید که نوع خاصی از آن را اجرا کنند. در انتها به بهترین میکاپ هدیه بدهید.
  • اخلاق خوب، بخشی از فروش است
    احتمالاً برای شما هم پیش آمده که اخلاق خوب یک فروشنده تا مدت‌ها در ذهنتان مانده است. این کار تاثیر فوق‌العاده‌ای در بازگشت دوباره مشتریان به کسب‌وکارتان خواهد شد. سعی کنید از مشتریانتان به‌خوبی استقبال کنید و با روی گشاده به سوالاتشان پاسخ دهید.
  • بعد از مراجعه، نکات مهم را از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال کنید!
    مشتری موهایش را رنگ کرده‌ است؟ نکات مراقبت از مو را برایش ارسال کنید. مشتری مژه کاشت؟ نکات مهمی که باید درنظر بگیرد را از طریق پیامک به او اطلاع دهید. این کار شاید کمی زحمت داشته باشد و لازم باشد از فرد دیگری برای این کار کمک بگیرید، اما حس خوبی که در مشتریانتان ایجاد می‌کنید بیش از آن چیزی است که فکرش را کنید.
    نمونه‌ای از این نوع پیامک را در تصویر زیر ببینید:

متن پیامک تبلیغ برای ارایشگاه زنانه

  • و در نهایت: از خلاق بودن نترسید!
    اگر ایده‌ای در تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به ذهنتان می‌رسد که هنوز کسی آن را اجرا نکرده است، نترسید و پا پس نکشید. خلاق بودن می‌تواند شما را متفاوت از دیگران نشان دهد و به مزیت رقابتی‌تان تبدیل شود. 
حتما بخوانید: ۸ روش ارسال پیامک کد تخفیف به مشتریان

۲۰ نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری ارایشگاه

روش مناسب تبلیغ برای ارایشگاه زنانه خود را انتخاب کرده‌اید؟ حالا وقت آن است که متن تبلیغاتی بنویسید. در ادامه ۲۰ نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری ارایشگاه را برایتان قرار داده‌ایم. 

متن تبلیغات آرایشگاه در اینستاگرام

با وجود اینکه به باور عموم در اینستاگرام، تصویر مهم‌تر از متن است، اما یک متن خاص و متفاوت هم می‌تواند توجه زیادی به خود جلب کند. به چند نمونه متن تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام توجه کنید:

  • با موهای بدحالت برای همیشه خداحافظی کنید! خدمات لخت کردن و صافی مو را در سالن زیبایی ماهور تجربه کنید. 
  • فیشال صورت در کمترین زمان و بیشترین اثرگذاری با تخفیف ویژه فقط تا آخر همین هفته. 
  • پوستی شاداب و سالم داشته باشید. خدمات تخصصی پاکسازی پوست در سالن زیبایی ماهور.
  • طراحی اختصاصی ناخن‌هایتان را به ما بسپارید! سالن زیبایی ماهور با ۱۲ لاین تخصصی زیبایی.
  • میکاپ روزانه ماهور با تخفیف ویژه برای شما! همین حالا با ما تماس بگیرید. 

متن تبلیغ پیامکی برای آرایشگاه زنانه

در متن پیامک تبلیغاتی برای سالن زیبایی سعی کنید مختصر و کوتاه بنویسید و توجه مخاطب را در همان چند کلمه ابتدایی جلب کنید. 

  • زیباترین شینیون‌ها برای خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی شما! سالن زیبایی ماهور.
  • چقدر به سلامت پوستت اهمیت میدی؟ مشاوره رایگان پوست و مو با شماره تماس زیر:
  • مهسای عزیز، با رزرو ۲ جلسه خدمات مراقبت از پوست، یک پکیج مینی مانیکور هدیه بگیر! 
  • برای داشتن موهایی سالم‌تر به دیدنم بیا! خدمات ویژه مراقب از مو، سالن زیبایی ماهور.
  • میکاپ مراسم‌های خاص خود را ما بسپارید! تلفن رزرو فوری: 

تیتر برای متن تراکت تبلیغ سالن زیبایی

در متن تراکت سالن زیبایی، فرصت بیشتری دارید تا با مخاطب حرف بزنید. البته ممکن است آدم‌ها مایل به خواندن کل متن تراکت نباشند؛ اما می‌توانید با نوشتن تیترهای جذاب، آن‌ها را به خواندن متن‌های طولانی هم ترغیب کنید.

  • استایل جدیدتو همین امروز بساز! سالن زیبایی ماهور با ۲۰ متخصص در ۱۲ لاین تخصصی.
  • میکاپ ویژه عروس: تخصصی‌ترین لاین آرایش عروس با بیش از ۱۰ سال سابقه. 
  • زیباکده ماهور؛ برای شما که به زیبایی اهمیت می‌دهید. 
  • حس خوب زیبایی در سالن ماهور.
  • سالن زیبایی ماهور با ۲۰٪ تخفیف به مناسبت افتتاحیه.

تیتر تبلیغ آرایشگاه در گوگل ادز

در نوشتن این تیتر حتماً به این مسئله توجه کنید که در کوتاه‌ترین حد ممکن باشد چون محدودیت زیادی روی تعداد کاراکتر دارد. 

  • زیبایی در موهای شماست – خدمات اختصاصی مو 
  • طراحی ناخن با دیزاین دوست‌داشتنی تو! 
  • پوستی سالم‌تر از همیشه داشته باشید 
  • به کمتر از «بهترین» راضی نشوید! – سالن زیبایی ماهور
  • میکاپ حرفه‌ای عروس با بهترین متریال‌ها و جدیدترین متدهای روز

با انتخاب بهترین روش تبلیغ آرایشگاه زنانه به بهترین نتایج برسید

در این مقاله شما را با روش‌های مختلف تبلیغ برای ارایشگاه زنانه آشنا کردیم، ایده‌های مختلف مارکتینگ به شما معرفی کردیم و متن‌های تبلیغاتی مناسب را برایتان قرار دادیم. سعی کردیم هر آنچه را باید در این باره بدانید، در این مقاله بگنجانیم. اما اگر موضوعی هست که می‌خواهید بیشتر درباره‌اش بدانید یا سوالی درگیرتان کرده است، حتما در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. 

 

منابع:

Styleseat Millenniumsi 

 

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *