ارسال پیامک کد تخفیف

راه های ارسال پیامک کد تخفیف و کد هدیه برای مشتریان

اولین کدتخفیف‌هایی که از کودکی به یاد دارم کاغذی بودند. سازمان‌ها این کدتخفیف‌ها را برای کسب‌وکارهای مختلفی مانند: فروش لباس، خرید کتاب، شهربازی، ثبت‌نام دوره‌های زبان، استخر و… در اختیار کارمندان یا دانشجویان قرار می‌دادند. به مرور زمان شکل تخفیف‌ها مدرن‌تر شد و سایت‌هایی مثل نت‌برگ و تخفیفان در ایران فعال شد.

نت‌برگ و تخفیفان منبعی از تخفیف‌های گسترده در همهٔ زمینه‌ها هستند و با رزرو می‌توانیم از تخفیف استفاده کنیم. حالا در کنار آن‌ها، تقریباً هرکسب‌وکار مستقلی با داشتن وب‎سایت، شبکه‌های اجتماعی و مسنجر‌ها به دنبال‌ایده‌های متنوع برای ارائه تخفیف به مشتریان خود است.

در این مقالهٔ از بلاگ نجوا می‌خواهیم دربارهٔ راه‌های ارسال پیامک کد تخفیف برای شما صحبت کنیم و ببینیم اصلاً این کار چه مزیتی برای کسب‌وکارتان دارد؟ چه کار‌هایی باعث می‌شود نتیجهٔ بهتری از کمپین‌های ارسال پیامک بگیرید؟ چگونه متن اثرگذار برای پیامک بنویسید؟ اگر این سؤال‌ها ذهن شما را مشغول کرده‌ است، خواندن این مقاله را از دست ندهید تا به جواب برسید. (چنانچه تمایل به استفاده از پنل اس ام اس دارید، می‌توانید درباره شرایط و تعرفه‌های نجوا اطلاعات کسب کنید)

حتما بخوانید: پنل پیامکی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

روش‌های ارسال پیامک کد تخفیف

قبل از شروع، بهتر است با مزایای sms مارکتینگ بیشتر آشنا شوید! پیامک، سریع‌ترین کانال ارتباطی در حال رشد برای همه برندها در سراسر جهان است. پیامک معمولا سرعت بالایی دارد، شخصی‌تر است و برای همه مشتریان در روی هر نوع دستگاه تلفن همراهی در دسترس است. 

در ادامه روش‌های خلاقانه و موضوعات مختلف برای تخفیف دادن را بررسی کرده‌ایم و برای آن‌ها در جدول مثال زده‌ایم. شما با توجه به کسب‌وکار خود می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی و استفاده کنید. برای نوشتن بهترین متن شاید برگزار کردن جلسه و همفکری با تیم تولید‎محتوا بیشتر به شما کمک کند. 

روش‌های ارسال پیامک کد تخفیف

۱. هدیه رایگان با خرید

یکی بخر دوتا ببر! خرده‌فروشی‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی زیاد از این‌گونه تخفیفات استفاده می‌کنند. مثلا با خرید ۱۰ محصول، یک رژ لب رایگان یا یک لاک ناخن رایگان همراه محصولات شما ارسال می‌گردد. این اشانتیون روی خرید یکی از انگیزه‌های مشتری برای خرید مجدد است و برای آن نیز صرفهٔ اقتصادی دارد. (اگر تمایل به ایده گرفتن برای نوشتن متن زیبا برای تبلیغ کاشت ناخن دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید)

متن اول: سلام به مناسبت روز دختر با خرید 300 هزارتومان به همراه سفارهای شما یک رژ لب با انتخاب خودتان ارسال می‌شود.
متن دوم: فقط تا پایان هفته با خرید 10 عدد پودر ماشین لباس‌شویی یک عدد مایع لباس‌شویی یک و نیم‌لیتری هدیه بگیرید. 

۲. تخفیف حمل و نقل رایگان

بسیاری از کسب‌وکارها از تخفیف حمل‌ونقل رایگان برای تشویق مشتریان به خرید آنلاین استفاده می‌کنند. این تخفیفات به شما کمک می‌کند تا خرید آنلاین را آسان‌تر و کم‌ هزینه‌تر کنید.

برخی برندها برای کاهش هزینهٔ ارسال، برای آن حداقل هزینه سفارش تعیین می‌کنند. به عنوان مثال می‌گویند به خریدهای بالای 500 هزار تومان تخفیف تعلق می‌گیرد.

این تخفیف‌ها کسب‌وکارها را در رقابت نگه می‌دارد. برای مثال: اگر مشتری محصولی با قیمت یکسان در دو فروشگاه پیدا کند، گزینه‌ای که ارسال رایگان ارائه می‌دهد را انتخاب می‌کند. زیرا برای او صرفه‌مالی دارد. 

متن اول: سلام. امروز سفارش‌های 500 هزارتومان به بالا با پیک رایگان ارسال می‌گردد. 
متن دوم: سلام مرجان عزیز. اگر تا آخر آذرماه مجدد ثبت سفارش انجام دهید، کالاها با پیک رایگان برای شما ارسال می‌گردد.

۳. تخفیف‌های فصلی

از تعطیلات و مناسبت‌های مختلف برای اجرای تخفیف‌های خود استفاده کنید و در کانون توجه مشتریان خود قرار بگیرید. قبل از تعطیلات و مناسب‌های مختلف به مشتریان خود اطلاع دهید فروش ویژه‌ای در راه است و آن‌ها را برای جشن و خرید آماده کنید. 

متن اول: سلام! فروش ویژه هارد اکسترنال 48 ساعته ما از الان شروع می‌شود. از کد تخفیف (***) استفاده کنید و لذت ببرید.
متن دوم: سلام فریبرز عزیز. به فروش بزرگ بهارانه ما دسترسی انحصاری داشته باشید و از تخفیف vip با زمان محدود تا 70 درصد لذت ببرید!
حتما بخوانید: استراتژی‌های و نمونه متن پیامک تبلیغاتی نوروز

۴. تخفیف‌های ارجاعی

تخفیف‌های ارجاعی راهی عالی برای تحقق دو هدف در یک مسیر است. برای این کار می‌توانید به مشتریان فعلی خود تخفیف دهید و از آن‌ها بخواهید از خانواده، دوست و همکاران خود دعوت کنند تا از شما خرید کنند. 

متن اول: سلام، خرید یک لباس خنک برای تابستان گرم پیش‌رو ایده جذابی است. دوستی را معرفی کنید، او را خوشحال کنید و در خریدهای بعدی خود از ما تخفیف بگیرید.
متن دوم: این کد تخفیف به مناسبت روز دانشجو برای دو نفر قابل استفاده است. دوست صمیمی‌ات را معرفی کن که باهم از آن لذت ببرید. 

۵. تخفیف برای وفاداری مشتری

بهره‌ گرفتن از سرویس ریتنشن مارکتینگ میتواند در وفادارسازی مشتری به شما بسیار کمک کند. شما احتمالا همیشه در ذهنتان به وفادارترین مشتریان خود فکر می‌کنید. وفاداری یک جاده دو طرفه است. ارسال پیامک کد تخفیف باعث ایجاد یک رابطه خوب با مشتری می‌شود که می‌تواند در خرید بعدی از آن استفاده کند و رضایتش جلب شود.

 همچنین پیشنهاد شرکت در یک مسابقه انحصاری برای مشتریان vip می‌تواند ایده هیجان‌انگیزی باشد. گزینه‌های بی‌شماری روی میز هستند. باهم دو نمونه را بررسی می‌کنیم:

متن اول: سلام، عضو طلایی بودن مزایای خود را دارد: اولین نفری باشید که از آخرین فروش تعطیلات ما بازدید می‌کند و روی همه محصولات تخفیف دریافت می‌کند.
متن دوم: مریم عزیز، 30 درصد تخفیف شب یلدا به همراه ارسال رایگان فقط برای تو که مشتری همیشگی ما هستی! 
حتما بخوانید: بهترین روش‌های تبلیغ گل فروشی

۶. تخفیف روز تولد

روز تولد مشتری چه زمانی است؟ یا روز تولد فروشگاه شما؟ این یک موقعیت خاص دیگر است. صرف نظر از موقعیت، با یک معاملهٔ خوب و رفتار صحیح با مشتری، او به این نتیجه می‌رسد که برند شما انتخاب مطمئنی است. 

علاوه بر این، ارائه تخفیف تولد کمک زیادی به حفظ مشتریان شما در طولانی مدت می‌کند، زیرا در حافظه مشتری ثبت می‌شود که روز تولدش را به خاطر داشته‌اید. مثال: 

متن اول: سلام شادی عزیز! به مناسبت سالگرد افتتاح فروشگاه به شما که مشتری وفادار ما هستی 50 درصد تخفیف کالا تعلق می‌گیرد. فقط تا پایان امروز فرصت داری خریدت رو ثبت کنی. 
متن دوم: بیایید روز خاص زندگی شما را کنار هم جشن بگیریم! تخفیف برای تمام تجهیزات و لوازم جانبی مهمانی برای شب تولدی که هرگز فراموش نخواهید کرد. 

۷. فروش محصولات جدید

فکر کنید وعده چند محصول جدید را به مشتریان خود داده‌اید. حالا محصولات رسیده و امکان آن وجود دارد با کمی تخفیف در اول فصل با خرید لباس فصل یا شروع دانشگاه با خرید وسایل مورد نیاز خوشحال کنید.

متن اول: سلام ستاره عزیز؛ امروز پیشنهاد شگفت‌انگیزی برات داریم. تخفیف 20 درصدی برای همه محصولات سایت! 
متن دوم: آرمین عزیز، امروز کلاه‌های جدید برای شما ۱۵ درصد تخفیف خورده. این تخفیف تا پایان موجودی کالا ادامه دارد.

۸. کد تخفیف برای بازگرداندن مشتری و حفظ مشتری‌های جدید

عدم فعالیت مشتری‌های فعلی احتمالا یکی از رایج‌ترین موانعی است که مشاغل با آن روبرو هستند. آیا مشتریانی دارید که محصولی از شما خریده باشند، اما پس از آن خبری از آن‌ها نباشد؟

یک راه آزمایش شده و واقعی برای برگرداندن مشتریان غیرفعال، ارسال پیام پس از مدت 30 الی 60 روز خرید آن‌هاست. با در نظر گرفتن تخفیفی برای آن‌ها، انگیزهٔ بازگشت و خرید مجدد را به آن‌ها بدهید. 

از سوی دیگر می‌توانید مشتریانی را که به تازگی از شما خریده کرده‌اند هم جذب کنید. به عنوان مثال براساس آخرین خریدی که انجام داده‌اند، کد تخفیفی برای خرید محصولات مشابه ارسال کنید. این کار باعث افزایش رضایت مشتری و بالا رفتن میانگین فروش محصولات شما می‌شود. (اگر می‌خواهید بدانید چگونه مشتری جذب کنیم مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

با هم دو مثال در این رابطه بخوانیم و ایده بگیریم:

متن اول: مهتاب عزیز، دلمان برای شما تنگ شده است! از کد تخفیف 10 درصدی استفاده کنید و هر کدام از دوره‌های آموزشی مناسب با خودتان را خریداری کنید.
متن دوم: سلام! قوری جدید مبارک. آیا می‌خواهید یک ست فنجان برای آن بخرید؟ به مدت ده روز با کد تخفیف (off) خرید خود را انجام دهید. 

دلایل ارسال کد هدیه در پیامک

مشتریان به دلایل واضح عاشق تخفیف هستند. آن‌ها در پول خود صرفه‌جویی می‌کنند و احساس می‌کنند یک خریدار باهوش هستند. اما روش‌هایی که برندها از این ارائه تخفیف سود می‌برند کمی متفاوت است. آیا تا الان به این فکر کرده‌اید تخفیف دادن برای تجارت شما چه منفعتی دارد و به محقق شدن چه اهدافی کمک می‌کند؟ ما  5 مزیت ارائه تخفیف برای کسب‌وکارها را در ادامه توضیح می‌دهیم. 

دلایل ارسال کد هدیه در پیامک

افزایش ترافیک سایت

وقتی پیشنهادهای ویژه‌ای را در رسانه‌های اجتماعی مختلف و پیامک ارائه می‌دهید، تقریباً مطمئن هستید که ترافیک بیشتری به سمت وب‌سایت خود روانه می‌کنید. افزایش ترافیک وب‌سایت به معنای تعداد دفعاتی است که دیگران از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند.

هرچه بازدیدهای سایت بالاتر رود، سرنخ‌های بیشتری برای شناخت مشتری پیدا خواهید کرد. این سرنخ‌ها در پیاده‌سازی یک استراتژی صحیح برای فروش و پیشرفت کسب‌وکارتان مؤثر خواهد بود. 

حتما بخوانید: کاربردی‌ترین روش‌های افزایش بازدید سایت

جذب مشتریان جدید

فرایند جذب مشتری جدید با ایجاد علاقه و آگاهی شروع می‌شود و تخفیف‌ها یک روش اثبات‌شده در این زمینه هستند. مشتریان با تخفیف‌ها جذب برند شما می‌شوند و با تبلیغات دهان به دهان به اطرافیان خود نیز برند شما را معرفی می‌کنند. (چنانچه تمایل به ارسال پیامک منطقه ای دارید، مطالعه این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی کند)

محقق شدن اهداف فروش

شما برای کالاهایی تخفیف در نظر می‌گیرید که بیشترین فروش را دارد، مشتری با بازدید از سایت شما نسبت به دیگر محصولات شما نیز آگاهی پیدا می‌کند و منجر به خریدهای دیگر در همان لحظه یا در خریدهای بعدی او می‌شود. 

حفظ مشتری‌های قدیمی

تخفیف فقط برای اولین خرید نیست. مشتری‌های فعلی شما با قیمت‌های ویژه و محصولات با کیفیت به برند و خدمات شما وفادار می‌مانند. ارائه قیمت‌های ویژه یک راه اثربخش برای وفادار کردن مشتری است. زیرا آن‌ها احساس خوبی دریافت می‌کنند و خوشحال می‌شوند.

بنابراین تمایل پیدا می‌کنند مجددا از شما خرید کنند و مدت زمان طولانی همراه شما باشند. 

منابع سازگار با محیط زیست

یکی دیگر از مزیت‌های ارسال پیامک کد تخفیف ، تغییر تخفیف‌های کاغذی و پلاستیکی به دیجیتال است که انرژی کمتری برای تولید آن مورد نیاز است. در نتیجه منابع کمتری مصرف می‌شود و بر محیط‌زیست همهٔ ما اثر مثبت می‌گذارد. موضوعی که این روزها در نظر مشتری‌ها به چشم می‌آید و قدردان شما هستند.

حتما بخوانید: نحوه ارسال لینک اینستاگرام در پیامک

هنر نوشتن پیامک کد تخفیف مؤثر

اگرچه فرمت اس‌ام ‌اس ساده به نظر می‌رسد، اما نباید اهمیت نوشتن یک متن را دست کم در نظر بگیرید. در حالت‌ایده‌آل، شما قصد دارید فوراً نظر مشتری را به خود جلب کنید و او را تشویق کنید که هم‌اکنون از کد تخفیفتان استفاده کند.

پس برای دستیابی به این هدف، هنگام تنظیم متن پیامک کد تخفیف یک چک لیست تهیه کنید و نکاتی را که در ادامه می‌گوییم، یادداشت کنید. داشتن یک چک لیست کمک می‌کند تا هنگام نوشتن متن، نکته‌ای از قلم نیفتد و پس از کمپین با دیدن نتیجهٔ مؤثر، لبخند رضایت بر لب‌های شما نقش ببندد. 

شخصی‌سازی پیامک

شخصی‌ سازی متن پیامک را اولویت قرار دهید و مشتریان را با نام آن‌ها خطاب کنید. این کار باعث ایجاد احساس صمیمیت و تعامل بهتر با آن‌ها می‌شود.

پیشنهاد تخفیف منحصر به فرد برای مشتریان

پیشنهاد شما چه مزایایی برای مشتری دارد؟ آن مزایا را با کلمات و جملات در ذهن مشتری برجسته کنید. ارسال پیامک کد تخفیف ممکن است کارساز باشد، اما می‌توانید با ایجاد احساسات خاص در مشتری، شانس فروش خود را بالا ببرید. مثلا با انتخاب عبارات و کلمه‌های مناسب مانند: «ما فقط برای شما تخفیف داریم»، «تعدادی تخفیف محدود برای مشتریان وفادار در نظر گرفته‌ایم». 

تخفیف ویژه با زمان محدود

اگر می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، باید پیشنهاد‌های جذاب مطرح کنید. پیامک‌های تخفیف با زمان محدود قطعاً می‌تواند مخاطب را ترغیب کند سری به محصولات شما بزند.

کال تو اکشن قوی

کال تو اکشن یکی از بخش‌های کلیدی پیام شماست که از مشتری‌های خود می‌خواهید کاری انجام دهند. این بخش باید واضح و شفاف باشد. بدون بیان واضح درخواست بعید است کسی وقت خود را صرف کند و در جستجوی جواب معمایی بگردد تا از تخفیف شما بهره ببرد. کال تو اکشن یعنی تشویق افراد به انجام دادن یک اقدام است که از قبل آن را طراحی کرده‌اید. 

در ادامه دو مثال برای کال تو اکشن (دعوت به اقدام) بیان می‌کنیم که بتوانید از آن در کمپین‌های خود استفاده کنید:

الف) دعوت به خرید حضوری

ممکن است از پیامک برای افزایش حضوری ورود به فروشگاه استفاده کنید. بنابراین  دعوت به اقدام صحیح در اینجا این است که از آن‌ها بخواید از فروشگاه شما بازدید کنند. توصیه می‌کنیم آدرس فروشگاه خود را در متن پیام درج کنید یا لینکی به نقشه گوگل یا وب‌سایت خود درج کنید تا بتوانند مکان فروشگاه شما را در آن پیدا کنند. مانند:

  1. سلام علی عزیز یلدا مبارک! به مناسبت شب یلدا در فروشگاه جشنی برگزار کرده‌ایم لطفا امروز حضوری به ما سر بزن و با حضورت ما را خوشحال کن و تخفیف بگیر. 

ب) دعوت به باز کردن لینک وب‌سایت

شاید متداول‌ترین فراخوان برای اقدام در پیام متنی، قرار دادن لینک وب‌سایت باشد. با این‌کار از مشتریان خود بخواهید که برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنند. مثلا کالایی که تخفیف زده‌اید را خریداری کنند، فرم نظرسنجی را جواب بدهند یا در سایت ثبت نام کنند. مانند: 

2. سلام هانیه جان ما برای آسایش شما تصمیم گرفتیم کالاهای جدید به سایت اضافه کنیم. لطفا از طریق لینک زیر فرم نظرسنجی را پر کن و نظرت را با ما به اشتراک بگذار تا بتوانیم خدمات بهتری در اختیار شما و دیگر مشتریان قرار دهیم.  

سفارش آسان با ارسال لینک

با ارسال لینک مرتبط، مشتری را به صفحه‌ای که می‌تواند کدتخفیف‌های خود را دریافت و از آن استفاده کند هدایت کنید. وقتی دسترسی را برای آن‌ها ساده کنید، امکان سفارش بیشتر می‌شود. 

برای مثال:

فرض کنید شما یک کسب‌وکار ارائه دهنده خدمات آموزشی هستید و به مناسبت سالگرد تأسیس شرکت می‌خواهید روی ۱۰ دوره آموزشی ٪۴۰ تخفیف بگذارید.

صفحه‌ای طراحی می‌کنید، آن 10 دوره را همراه با کد تخفیف برای مشترک‌های خود ارسال می‌کنید و آن‌ها تنها با چند کلیک امکان خرید برایشان فراهم است.

حتما بخوانید: نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

۴ نکته کلیدی برای ارسال کد تخفیف در اس ام اس

جای تعجب نیست که تخفیف‌ها باعث خرید می‌شوند و می‌توانند راهی مؤثر برای جذب مشتریان جدید و بازگشت مشتریان فعلی باشند. اما آنچه چالش برانگیز است این است که یک پیشنهاد قانع‌کننده ایجاد کنید و آن را به طور مؤثر توزیع کنید تا نتایج مورد نظر شما را به ارمغان بیاورد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از نوشتن پیامک ارسال کد تخفیف نکاتی را که در این قسمت بیان می‌کنیم مدنظر قرار دهید. 

نکات کلیدی برای ارسال کد تخفیف در اس ام اس

رضایت مشتری برای دریافت پیام

 بهتر است برای افرادی فرایند  را ارسال کنید که از قبل با رضایت خود، شماره تماسشان را در اختیار شما قرار داده‌اند. بنابراین به احتمال زیاد به پیشنهادات شما عمل خواهند کرد. به روش‌های مختلفی می‌توانید جویا شوید که چه کسانی دوست دارند پیام از شما دریافت کنند. برای نمونه:

  1. از مشتریان درخواست کنید که یک فرم در وب‌سایت شما تکمیل کنند. 
  2. یک کلمه کلیدی برای کسب‌وکار در نظر بگیرید و آن‌ها را تشویق کنید در صورت تمایل به دریافت کد تخفیف آن را برای شما ارسال کنید. 
  3. در یک فضای فیزیکی مانند نمایشگاه ثبت‌نام انجام دهید یا موقع خرید فیزیکی از آن‌ها درخواست شماره‌ تلفن کنید. 
  4. فرم نظرسنجی طراحی کنید، علایق آن‌ها را جویا شوید و کد تخفیف مرتبط با کالای مورد علاقه‌شان را ارسال کنید. 

نکته: علاوه بر این موارد در نظر داشته باشید که گزینهٔ انصراف از سامانه پیامک آسان باشد و باعث ایجاد مزاحمت برای افراد نشود.

زمان‌بندی مناسب برای ایجاد ارتباط

انتخاب زمان مناسب برای ارسال تخفیف‌های پیامکی بسیار مهم است تا امکان اقدام مشتریان بر اساس پیشنهادهای شما افزایش یابد و از آزار و اذیت آن‌ها جلوگیری شود. 

به احتمال زیاد افراد دوست نداشته باشند در نیمه شب که خواب هستند یا شب که در کنار خانواده گفت‌وگو می‌کنند با پیام‌های تبلیغاتی به رگبار بسته شوند. 

برای اینکه با زمان‌های مناسب برای ارسال پیامک آشنا شوید، خواندن مقالهٔ زیر کمکتان می‌کند:

حتما بخوانید: آشنایی با بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

بمباران اطلاعاتی ممنوع! برای مشتری ایجاد ارزش کنید

مصرف‌کنندگان روزبه‌روز آگاه‌تر می‌شوند. پس بهتر است به جای بمباران آن‌ها با اطلاعات نامربوط، ارائه اطلاعات ارزشمند و صحیح را در اولویت قرار دهید. 

مطمئن شوید که پیام‌های شما با نیازهای مشتری مطابقت دارد و  اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، مفید است. در غیر این صورت مشتریان به مرور زمان ارتباطشان را با تجارت شما قطع خواهند کرد. 

دسته‌بندی مشتری‌ها

مشتری‌های شما هر کدام سلیقه‌های متفاوتی دارند. براساس خریدهای قبلی امکان بررسی سلیقه‌ٔ آن‌ها امکان‌ پذیر است. پس از بررسی متوجه خواهید شد که هر کدام به کدام یک از خدمات و محصولات شما علاقه‌مند است؟ افراد با سلیقه‌های مشترک را در یک دسته‌بندی قرار دهید و مرتبط با سلیقهٔ آن‌ها برای ارسال پیامک کد تخفیف تصمیم‌گیری کنید.

برای کمپین‌های آینده نیز بررسی کنید در کمپین‌های قبلی چند نفر از کد تخفیف استفاده کردند؟ یک لیست از آن‌ها تهیه کنید و مجدد شمارهٔ تلفن افرادی که از برند شما خرید کردند را در اولویت قرار دهید. 

حتما بخوانید: ۱۲ استراتژی برای دسته بندی مخاطبان بازاریابی پیامکی

یک، دو، سه حرکت!

فکر می‌کنم بعد از خواندن این مقاله فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی و شروع کمپین بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکار شما باشد تا به‌سرعت از رقبا پیشی بگیرید. متن پیام‌های تخفیف خود را طراحی کنید، نکات مهم نوشتن پیام و ارسال کد تخفیف را مرور کنید و بر اساس آن گام بردارید.

 در نهایت با ارسال کد تخفیف برای مشتریان در طولانی مدت، اثرات آن را در افزایش فروش محصولات و خدمات خود مشاهده خواهید کرد. مراقب باشید در تخفیف دادن زیاده‌روی نکنید و حساب و کتاب از دستتان در نرود. اگر مایل بودید از پنل نجوا استفاده کنید با ما در تماس باشید. 

منابع:

vertexsms | indeed | smsbump

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *