روش های تبلیغ طلا فروشی

روش های تبلیغ طلا فروشی (متن زیبا در مورد جواهرات)

برای تبلیغ طلا فروشی، گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست؛ از تبلیغات در گوگل گرفته تا تبلیغات پیامکی! اما مسئلهٔ اصلی این است که تشخیص دهید چه روشی بیشترین بازدهی را برای شما به دنبال دارد و چگونه می‌توانید هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهید.

تبلیغات گسترده و پول بیشتر همیشه به‌معنای موفقیت نیست. به‌خصوص زمانی که با توجه به جزئیاتی مانند کپی (متن تبلیغ) می‌توان نتیجهٔ نهایی را دگرگون کرد؛ بنابراین بهتر است در انتخاب روش تبلیغ، متن و شعار تبلیغاتی طلا و جواهر آگاهانه اقدام کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌های مختلف تبلیغات طلا و جواهرات را بررسی کنیم. پس از آن، چند نمونه متن زیبا برای طلا فروشی را هم در اختیارتان خواهیم گذاشت و در انتها، چند نکتهٔ مهم برای کسب بهترین نتیجه را به شما خواهیم گفت. (چنانچه قصد استفاده از پنل ارسال پیامک را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های نجوا اطلاعات کسب کنید)

انواع راه‌های تبلیغات طلا و جواهرات

وقتی کسی می‌خواهد طلا و جواهر بخرد، به‌ روش‌های مختلف جست‌وجو می‌کند تا گردنبند، گوشواره، دستبند یا پابند موردعلاقهٔ خودش را پیدا کند. ممکن است اینستاگرام یا پینترست را باز کند تا مدل‌های مختلف را بررسی و سپس برای خرید اقدام کند.

شاید هم از آن دسته افرادی باشد که از گوگل برای رسیدن به تمام اهداف خود استفاده می‌کنند. البته فراموش نکنید که ممکن است اهل خرید حضوری باشد و تا طلا را نبیند، آن را نخرد! برای جذب هر کدام از آن‌ها باید از راه مختلفی اقدام کنید:

تبلیغات اینستاگرامی

اینستاگرام به یک بازار بزرگ تبدیل شده‌است که بیشتر مردم برای خرید محصولاتی مثل لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، ظرف و ظروف، وسایل دکوری و حتی طلا و جواهر سراغ آن می‌روند. آن‌ها این اپلیکیشن را زیر و رو می‌کنند تا محصول موردعلاقهٔ خود را پیدا کنند، نظرات سایر افراد را می‌خواند و سپس برای خرید دست به کار می‌شوند. 

حضور فعال در اینستاگرام، نوشتن متن‌های زیبا و خلاقانه و استفاده از تصاویر زیبا و باکیفیت به دیده‌‌شدن بیشتر شما در این شبکه اجتماعی کمک می‌کند؛ اما برای افزایش فروش در اینستاگرام به تبلیغات اینفلوئنسری احتیاج دارید. 

تبلیغات اینستاگرامی طلا

اینفلوئنسرهای اینستاگرام کار دوست و آشنا را برای شما انجام می‌دهند. اگر مردم برای خرید طلا و جواهر از فامیل و دوستان آدرس طلافروشی می‌پرسیدند، الان به حرف اینفلوئنسرها گوش می‌دهند. محصولات خودتان را برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام بفرستید و از آن‌ها بخواهید فالوورهای خود را به خرید از شما ترغیب کنند. 

شعار تبلیغاتی طلا و جواهر خودتان را به آن‌ها بگویید تا اینفلوئنسرها مزیت اصلی محصولات شما را بدانند و متناسب با آن با فالوورهایشان صحبت کنند. روش دیگر هم تبلیغ گسترده در پیج‌های اینستاگرامی است. برای این کار، به تصویر یا ویدیوی باکیفیت از محصولات و متن تبلیغ جواهرات احتیاج دارید.

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی یکی دیگر از روش‌های تبلیغ طلا فروشی است. با تبلیغ پیامکی، مشتری‌ها را به دیدن سایت، شبکه اجتماعی و محصولاتتان تشویق می‌کنید. همچنین می‌توانید او را دعوت کنید که از طلافروشی شما در بازار از نزدیک دیدن کند تا از مشاورهٔ رایگان بهره‌مند شود. 

چه چیزی بهتر از اینکه مشتری‌ها، با بازکردن یک پیام کوتاه، از آخرین محصولات، کد تخفیف‌ها و فروشگاه اینترنتی شما باخبر شوند؟ برای افزایش اثربخشی پیامک تبلیغاتی باید به متن تبلیغ طلافروشی توجه کنید. در بخش بعدی، چند نمونه از متن تبلیغات جواهرات را با هم می‌‌‌بینیم.

نمونه متن تبلیغ طلا و جواهر

در متن تبلیغ طلا فروشی باید در یک یا دو جمله، پیام خودتان را به مشتری بگویید. این متن باید زیبا، کوتاه و گیرا باشد و مشتری را به بازدید از طلافروشی در بازار، سایت یا شبکه اجتماعی، استفاده از کد تخفیف و خرید از سایت تشویق کند.

  • تبلیغ در مناسبت‌ها:

نمونه متن تبلیغ طلا و جواهر برای مناسبت ها

  • القای احساس خاص‌بودن:

نمونه متن تبلیغ طلا

  • جذب مخاطبان بر اساس ویژگی‌های جمعیت‌شناختی:

نمونه متن تبلیغ فروش جواهر

حتما بخوانید: موبایل مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد؟

تبلیغات در گوگل

دومین بازار آنلاینی که مردم هر روز به آن سر می‌زنند، گوگل است. آن‌ها برای خرید هر چیزی سراغ گوگل می‌روند. محصول موردنظرشان را جست‌جو می‌کنند، در سایت‌ها می‌چرخند و خرید می‌کنند. موتور جست‌وجوی گوگل علاوه‌بر اینکه به فکر مشتری‌ها است، به فروشنده‌ها و صاحبان کسب‌وکار هم اهمیت می‌دهد و با گوگل ادز به آن‌ها کمک می‌کند. مثلاً طلا فروشی هورگلد از خدمات تبلیغات در گوگل برای افزایش فروش خود استفاده کرده است.

تبلیغات در گوگل برای طلافروشی

شما هم می‌توانید تبلیغ طلا فروشی خودتان را به گوگل بسپارید. گوگل هم با نشان‌دادن سایت شما در صفحه‌های اول، مشتریان شما را به سمتِ خرید محصول سوق می‌دهد. 

یکی از مزایای تبلیغات در گوگل این است که شما تنها زمانی به گوگل پول می‌دهید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. از طرفی، می‌توانید تصمیم بگیرید چقدر در روز برای تبلیغات خرج کنید، تبلیغ طلای فروشی شما در چه ساعتی از روز نمایش داده شود و مخاطبان خود را دسته‌بندی کنید.

تفاوت تبلیغات طلا و جواهر با تبلیغات سایر کسب و کارها

طلا و جواهرات برخلاف سایر کسب‌وکارها یک نیاز یا دغدغهٔ اصلی نیست؛ بنابراین شما باید به‌دنبالِ راهی باشید که احساس مخاطب را درگیر کنید تا او را به سمت خرید سوق دهید. روی عشق و احساس افراد به عزیزان خود مانند مادر، دختر و همسر تمرکز کنید.

بدیهی است که احساس مشتریان در تمامی کسب‌وکارها اهمیت دارد؛ اما در تبلیغات طلافروشی نقش بسیار پررنگی‌تری را ایفا می‌کند. باید به برندی تبدیل شوید که مخاطبانِ هدف در روزهای حساس و لحظه‌های ناب، شما را به یاد می‌آورند؛ از روز تولد گرفته تا ازدواج!

با این تفاصیل، در تبلیغات باید شفاف عمل کنید، به مزایای خود صادقانه اشاره کنید و احساس مخاطب را مستقیم هدف بگیرید تا به برندی قابل‌اعتماد برای مشتریان تبدیل شوید.

مهم‌ترین نکات برای اجرای موفق تبلیغات طلا و جواهر

برای موفقیت در بازار طلا و جواهر باید تبلیغ طلا فروشی خودتان را به شکلی منحصربه‌فرد و با رعایت نکات به‌روز تبلیغات انجام دهید. نکات زیر در اجرای موفق تبلیغات طلا و جواهر به شما کمک می‌کنند: 

1- احساسات مشتری را درگیر کنید

همان طور که گفته شد، یکی از عوامل موفقیت تبلیغ طلا فروشی، احساسات است. وقتی مشتری‌ها از نظر احساسی با یک برند ارتباط برقرار می‌کنند، علاقهٔ بیشتری به خریدکردن دارند و با شوق و اشتیاق، برای محصول‌های آن برند پول خرج می‌کنند؛ بنابراین متن تبلیغات جواهرات در تبلیغات پیامکی، تبلیغات اینستاگرامی و حتی گوگل ادز باید احساس مشتری را برانگیخته کند. 

2- مشتری‌ها را دسته‌بندی کنید

گروه‌بندی مشتریان به شما کمک می‌کند متوجه شوید برای هر گروهی روی چه چیزی تمرکز کنید. آیا می‌خواهید هنگام تبلیغ طلا فروشی، روی قیمت جواهرات خود مانور دهید یا می‌خواهید ظرافت و طراحی خاص آن را به رخ بکشید؟ 

دسته بندی کردن مشتریان

بنابراین باید مخاطب تبلیغ خود را به‌خوبی بشناسید. شما می‌توانید مشتریان را بر اساس موارد زیر دسته‌بندی کنید:

  • جنسیت
  • قدرت خرید
  • علایق و سبک زندگی

شما همچنین می‌توانید آن‌ها را بر اساس رفتار خرید هم دسته‌بندی کنید. آیا آن‌ها در روز مادر یا روز زن، طلا و جواهرات برای مادر یا همسر خود می‌خرند؟ این دسته‌بندی کمی سخت است و مدتی طول می‌کشد؛ چراکه شما باید از طریق نظرسنجی، از عادت‌های خرید مشتریان مطلع شوید.

3- داستان جواهرات را به مشتری‌ها بگویید

مشتری‌ها جذب پیام‌های تبلیغاتی تکراری و کسل‌کننده نمی‌شوند. به‌جای متن‌های ساده و خسته‌کننده، داستان زیورآلاتتان را برای مشتری‌ها تعریف کنید. اگر طراح طلا و جواهر هستید، ایدهٔ اصلی پشت هر اثر را به مخاطبان خود بگویید. 

برای آثار خودتان اسم بگذارید و اجازه دهید مشتری‌ها با نام محصولات، قصهٔ خلق آن‌ها و شخصیت خالق زیورآلات آشنا شوند. اگر طراح طلا و جواهر نیستید، می‌توانید طراح‌ها را معرفی کرده و دربارهٔ شیوهٔ طراحی زیورآلات صحبت کنید.

4- آدرس فروشگاه طلا و جواهرات خودتان را ثبت کنید

اگر آدرس شما در گوگل ثبت شده باشد، مشتری‌ها با جست‌وجوی طلا و جواهر یا نام فروشگاه، شما را زودتر از بقیه پیدا می‌کنند. این کار باعث افزایش ترافیک سایت و مشتری‌های شما می‌شود.

ثبت آدرس فروشگاه طلا در گوگل

5- مناسبت‌ها را از دست ندهید

به‌عنوان یک طراح طلا و جواهر یا جواهر فروش باید مناسبت‌های مهم و خاص را بدانید. مناسبت‌ها و تعطیلات‌ مختلف فرصت خوبی برای هدیه دادن هستند؛ بنابراین می‌توانید کمپین تبلیغاتی فروشگاه خودتان را براساس تاریخ مشخصی پیش ببرید. 

ولنتاین، شب یلدا، روز مادر، روز دختر و سال نو از از جمله مناسبت‌های مهم برای صنف طلا و جواهر هستند. سعی کنید در متن تبلیغ جواهرات، مشتری‌ها را متقاعد کنید که بهترین و خاص‌ترین هدیه، طلا و جواهر است.

6- از محصولات عکس‌های ۳۶۰ درجه بگیرید

طبق آمارهای موجود، ویدیوهای آنلاین ۸۰٪ از ترافیک اینترنت مصرف‌کننده را به خود اختصاص می‌دهند. این عدد نشان می‌دهد که فروش و ترافیک سایت هم با ویدیو تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. ویدیوهای ۳۶۰ درجه محصولات شما را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد. با توجه به آمارها و تحقیقات بازاریابی، این ویدیوها میزان خرید مشتری را تا ۷٪ افزایش می‌دهند. 

مشتری‌ها در ویدیوهای ۳۶۰ درجه می‌توانند محصول را بهتر ببینند و تعامل بهتری با آن داشته باشند. به‌علاوه، وقتی مشتری این ویدیوها را در سایت شما می‌بیند، می‌تواند بدون لمس‌کردن زیورآلات، شکل آن‌ها را در دست خودش تصور کند.

برنامهٔ تبلیغات فروشگاه طلا و جواهرتان را امروز بچینید

اگر تا به امروز فقط در بازار فعالیت می‌کردید و به فکر تبلیغات دیجیتال محصولات خودتان نبوده‌اید، با استفاده از اطلاعات این مقاله می‌توانید کمپین تبلیغاتی فروشگاه طلا و جواهرتان را شروع کنید. ما در این مقاله سعی کردیم، نکات مهم و روش‌های تبلیغ طلا فروشی را توضیح دهیم. 

شما می‌توانید با کمک سرویس ارسال پیامک نجوا، تبلیغات پیامکی خود را از همین حالا شروع کنید و با ارسال ۲۰۰ پیامک رایگان، این روش تبلیغاتی را امتحان کنید. در صورتی‌ که دربارهٔ هر کدام از این روش‌ها یا کار با پنل نجوا سؤالی دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *