روش های تبلیغ فروشگاه لوازم خانگی

بهترین روش و نمونه متن تبلیغات لوازم خانگی

رقابت شدیدی میان برندهای فعال در حوزهٔ لوازم خانگی وجود دارد؛ بنابراین طبیعی است که به‌دنبالِ راهی باشید که برندتان را از دیگران متمایز کنید. استفاده از روش‌های مختلف تبلیغ لوازم خانگی، یکی از راه‌هایی است که با آن می‌توانید ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد فروشگاه‌تان را به مشتری‌ها نشان دهید.

در این مقاله، می‌خواهیم به شما کمک کنیم! نه‌تنها روش‌های مختلف تبلیغات و راه‌های انتخاب بهترین روش را بررسی می‌کنیم، بلکه چند نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لوازم خانگی را هم با شما در میان می‌گذاریم. پس تا انتها با ما همراه شوید. (چنانچه قصد استفاده از پنل اس ام اس را دارید، می‌توانید از شرایط و تعرفه‌های نجوا اطلاعات کسب کنید)

بهترین راه‌های تبلیغات لوازم خانگی

فروشگاه‌های وسایل خانه از روش‌های مختلفی برای تبلیغ لوازم خانگی استفاده می‌کنند. تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی پیامکی، تبلیغات در گوگل و… از جمله این روش‌ها هستند. در این بخش، همهٔ روش‌های مناسب را توضیح می‌دهیم و مثال‌های مناسبی از آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم.

روش های تبلیغ لوازم خانگی

۱- تبلیغات پیامکی

بیشتر آدم‌ها لوازم خانگی را با سر زدن به فروشگاه‌های بازار می‌خرند؛ بنابراین هدف اصلی از تبلیغ لوازم خانگی، معرفی فروشگاه، انتشار اخبار محصولات مختلف، تخفیف‌ها و جشنواره‌های مختلف است. با ارسال پیامک تبلیغاتی و صرف هزینه‌ای مناسب به تمام این اهداف می‌رسید. 

فرض کنید مناسبت خاصی نزدیک است و می‌خواهید روی همهٔ محصولات خود ۳۰٪ تخفیف بگذارید. با ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتری‌های فروشگاه، خبر تخفیف را به آن‌ها می‌دهید. 

به ۴ نمونه پیامک تبلیغات لوازم خانگی برای تخفیف روی کالاهای مختلف توجه کنید:

نمونه متن پیامک تبلیغات لوازم خانگی

برای اینکه بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید، در بخش‌های پایین‌تر، چند نمونهٔ دیگر از متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لوازم خانگی را بررسی می‌کنیم.

حتما بخوانید: بهترین روش های تبلیغ طلا فروشی

۲- تبلیغات از طریق وب‌سایت

اگر وب‌سایت داشته باشید، نه تنها فروشتان محدود به محله و شهر خودتان نیست بلکه می‌توانید از سراسر ایران مشتری داشته باشید. راه‌های تبلیغات لوازم خانگی از طریق وب‌سایت بسیار گسترده است. زمانی که فروشگاه اینترنتی داشته باشید، کافیست متن تبلیغات لوازم خانگی یا متن تبلیغات لوازم آشپزخانه را آماده کنید و با روش‌های مختلفی نظیر تبلیغات بنری، همسان، ریتارگتینگ و… اجرا کنید. 

در تصویر زیر، نمونه‌ای از تبلیغات لوازم خانگی به صورت بنری را مشاهده می‌کنید:

تبلیغ بنری لوازم خانگی

این نوع بنرها در سایت‌های پرمخاطب پذیرنده تبلیغ قرار می‌گیرند و به عنوان یک تبلیغ به مخاطبان هدفی که شما تعیین کرده‌اید، نمایش داده می‌شوند.

۳- تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می‌توانید برای اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها، موجودی‌های جدید، جشنواره‌های فروش و… استفاده کنید. از آن‌جایی که خبری از ربات‌ها در این نوع تبلیغات نیست، می‌توانید روی ترافیک حاصل از کمپین خود حساب کنید. برای آشنایی بیشتر با پوش نوتیفیکیشن، مقالهٔ «نوتیفیکیشن چیست؛ کاربردها و مزایای ارسال پوش نوتیفیکیشن» را مطالعه کنید. 

در ادامه یک مثال از تبلیغ پوش نوتیفیکیشن را مشاهده می‌کنید:

تبلیغ لوازم خانگی با پوش نوتیفیکیشن

۴- تبلیغات در گوگل

در روش تبلیغات از طریق گوگل که به آن «گوگل ادز» گفته می‌شود، شما با پرداخت مبلغ مشخصی، سایت فروش لوازم خانگی خودتان را در صفحهٔ اول نتایج جست‌وجوی گوگل نشان می‌دهید.

تبلیغات در گوگل

به این ترتیب، وقتی مشتری برای خرید یخچال و تلویزیون یا ظروف چینی در گوگل جست‌وجو می‌کند، سایت شما را می‌بیند و وارد سایت می‌شود. یکی از مزیت‌های این روش، پرداخت به‌ازای کلیک است؛ یعنی شما تنها زمانی بابت تبلیغات هزینه می‌کنید که مشتری روی تبلیغ کلیک کند.

۵- تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از مشتری‌های لوازم خانگی برای خرید وسایل آشپزخانه از دوستان و آشنایان خود سؤال می‌کنند. بلاگرها و اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی هم در گروه آشنایان مشتری‌ها قرار می‌گیرند که تاثیر زیادی روی تصمیم‌گیری آن‌ها می‌گذارند. این روش، هم برای شرکت‌های بزرگ مناسب است و هم فروشگاه‌های لوازم خانگی کوچک می‌توانند از آن استفاده کنند. 

برندهای لوازم خانگی می‌توانند با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات بازدیدی، جشنواره‌های فروش لوازم خانگی را تبلیغ کنند یا آگاهی از برند خود را در میان مخاطبانشان بالاتر ببرند. بلاگرهای سبک زندگی و آشپزی، فروشگاه لوازم خانگی شما را تبلیغ کرده و مشتری‌ها را به سایت یا صفحهٔ شبکه‌های اجتماعی شما هدایت می‌کنند.

در ادامه نمونه تبلیغ لوازم خانگی را در یک پیج تبلیغاتی اینستاگرام با فالوور بالا مشاهده می‌کنید:

تبلیغ لوازم خانگی در شبکه های اجتماعی

۶- تبلیغات در پلتفرم‌های واسطه

در فضای آنلاین، برخی پلتفرم‌های واسطه هستند که به مخاطب کمک می‌کنند تا محصول مورد نیازش را راحت‌تر و سریع‌تر پیدا کند. شما به عنوان یک کسب‌وکار با ثبت نام در این پلتفرم‌ها به دیده شدن فروشگاه اینترنتی خود کمک می‌کنید و می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. دوست دارید بدانید چگونه؟

با عضویت و عرضه محصولاتتان در وب‌سایت‌هایی مانند ترب، ایمالز و باسلام، محصولات شما در کنار محصولات دیگر فروشگاه‌ها به مصرف‌کنندگان نمایش داده می‌شود. برای اینکه بتوانید فروش بیشتری داشته باشید، باید یک مزیت رقابتی نسبت به دیگر رقبای خود داشته باشید. 

برای مثال شما می‌خواهید یک جاروبرقی بفروشید. بررسی کنید و ببینید با ارائه چه پیشنهادی می‌توانید نسبت به رقبا مزیت رقابتی داشته باشید که به فروش بیشتر مجموعه منجر شود؟ با در نظر گرفتن قیمت کمتر از بازار؟ ارائه ضمانت‌نامه معتبرتر؟ فروش جنس اصل؟ در توضیحات فروش محصول آن را لحاظ کنید تا مصرف‌کننده نظرش به سمت خرید از فروشگاه شما جلب شود. 

در تصویر زیر تبلیغات لوازم خانگی متعددی را در سایت ترب مشاهده می‌کنید:

تبلیغ لوازم خانگی در پلتفرم های واسطه

 

حالا کمی دقیق‌تر باهم بررسی می‌کنیم. برای مثال محصول جاروبرقی در سایت ترب حدود ۱۳۶ فروشنده دارد که رنج قیمتی ارائه شده توسط آن‌ها، ضمانت اصالت کالا و… باهم متفاوت است. خریدار با مقایسهٔ این موارد خیلی آسان‌تر می‌تواند یک محصول را در چند فروشگاه مقایسه کرده و سپس خرید خود را ثبت کند:

تبلیغ لوازم خانگی در پلتفرم های واسطه

 

۷- تبلیغات تلویزیونی

احتمالاً شما هم ویدیوهای تبلیغاتی برندهای بزرگی مثل سامسونگ، سونی، اسنوا و امرسان را در تلویزیون دیده‌اید. معمولاً برندهای بزرگ و شناخته شدهٔ لوازم خانه، از تبلیغات تلویزیونی برای تبلیغ فروشگاه لوازم خانگی استفاده می‌کنند. دلیل این امر هم مشخص است! هزینهٔ تبلیغات در تلویزیون بسیار بالا است و هر کسب‌وکاری نمی‌تواند در تلویزیون تبلیغ کنند. همین مسئله باعث می‌شود که اعتماد آدم‌ها به برندهایی که در تلویزیون تبلیغ می‌کنند، بیشتر باشد. 

برندهای معروف لوازم الکترونیکی و تولید ظروف خانگی می‌توانند با این روش، مشتریان زیادی جذب کنند و حتی محصول خود را مستقیم بفروشند. برای نمونه، تبلیغ «لوازم خانگی میدیا» را ببینید:

 

۸- تبلیغات بیلبوردی

تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر، روی پل عابر پیاده یا کنار اتوبان معمولا توجه عموم مردم را به خود جلب می‌کند و اگر جمله‌ای کوتاه و گیرا نوشته شده باشد در ذهن همه باقی می‌ماند. مانند تبلیغ شهر فرش و شهر لوازم خانگی که با خلاقیت طراحی و اجرا شده است:

تبلیغات بیلبوردی برای لوازم خانگی

۹- تبلیغات آفلاین

شرکت‌های لوازم خانگی می‌توانند از دیگر روش‌های تبلیغات آفلاین هم برای تبلیغ لوازم خانگی استفاده کنند. چاپ تراکت، نصب پوستر، پخش بروشور تبلیغاتی در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های لوازم خانگی، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجله‌های تبلیغاتی نمونه‌‌هایی از تبلیغات آفلاین هستند. 

در تصویر زیر، نمونه‌ای از بروشورهای تبلیغات لوازم خانگی فروشگاه لوازم خانگی کاشانه را مشاهده می‌کنید:

تبلیغ لوازم خانگی با تراکت چاپی

نمونه متن تبلیغات لوازم خانگی

هنگام نوشتن متن تبلیغ لوازم خانگی، سعی کنید به ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولاتتان اشاره کنید. آیا لوازم خانگی اصل می‌فروشید؟ یا قیمت محصولات شما کمتر از بازار است؟ آیا امکان خرید قسطی وجود دارد؟ سعی کنید با ارائهٔ پیشنهادهای هیجان‌انگیز در پیام تبلیغاتی، مشتری را به بازدید از فروشگاه ترغیب کنید. بیایید به چند نمونه متن تبلیغاتی برای لوازم خانگی نگاهی بیندازیم:

با لذت و بدون ترس از سلامتی سرخ‌کردنی بخور! سرخ کن بدون روغن شیائومی مدل MAF01 با قابلیت شستشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی. خرید حضوری و اینترنتی با تضمین ۷روز بازگشت کالا.

فروشگاه شادی.

آدرس: اصفهان. خ هاتف 

link.com 

وقت آشپزی نداری؟ تو کمترین زمان مواد غذایی و میوه‌های مورد علاقت رو گریل و خشک کن. آون توستر برقی تولیپس مدل OT-A3807 جنس استیل، قابلیت تنظیم درجه حرارت و قطع خودکار. با گارانتی ۱۸ ماهه نگین تک پرشیا. خرید:

link.com

بدون مبلغ پیش پرداخت لوازم برقی سفارش بده! با اقساط ۳۶ ماهه. بدون ضامن و چک. خرید فوری با ارسال عدد ۲ 
تخفیف ۱۵ درصدی چینی زرین ایران به مناسبت روز مادر. همین حالا ثبت سفارش کن. Link.com 
دوست داری لوازم خانگی اصل بخری؟ کیفیت اجناس برات اولویت داره؟ یه سر به لوازم خانگی متین بزن. آدرس: اصفهان. خ رباط سوم.
بهترین ست چاقوهاي رنگی نانو

تیغه های استیل و ضد زنگ و تیز

عمر بسیار طولانی

تحویل درب منزل

▪️ برای سفارش روی لینک روبرو کلیک کنید: link.com  فروشگاه لوازم خانگی سبز گستر

به مناسبت سال جدید کالاهای مورد نظرتان را با مبلغی کمتر از بازار تهیه کنید. لینک خرید: link.com فروشگاه لوازم خانگی هستی کالا. فروش حضوری: تهران. خ پونک شمالی
خبر خوش برای اهالی اصفهان! خرید فرش با کف قیمت از شهر فرش اصفهان.  آدرس: اصفهان. خ امام خمینی. نبش خ مینو. تلفن مشاوره و سفارش: 

۰۲۱-۴۸۰۶۲ همه روزه، ۲۴ ساعته، در کنارتان هستیم. 

دنبال لوازم آشپزخونه مینیمال و شیک می‌گردی؟ روی لینک زیر بزن. link.com

فروشگاه لوازم خانگی گوشه 

فروشگاه اقساطی لوازم خانگی بهرامی. امسال بخر، سال دیگه پرداخت کن! سپاهان‌شهر. ابتدای بلوار غدیر روبروی تقاطع اول. شماره تماس: ۰۳۱۶۵۱

نمونه متن آگهی تبلیغاتی برای فروشگاه لوازم خانگی:

تجربه یک خرید اینترنتی لذت‌بخش تمام آن چیزی است که در فروشگاه اینترنتی مشایخ تجربه خواهید کرد. ما در فروشگاه مشایخ سعی کرده‌ایم تمام مزیت‌های ممکن در یک فروشگاه را گرد هم آوریم تا شما به راحتی و با آرامش خیال خریدهای خود را انجام دهید. 

امکان خرید با تضمین بهترین قیمت ممکن، دریافت کالا در کمترین زمان ممکن، دسترسی به تنوعی کامل از محصولات، دریافت بالاترین خدمات پس از فروش ، همه و همه برای پاسخ به اعتماد شماست. فروشگاه لوازم خانگی مشایخ

آدرس: شیراز-فلکه هنگ-نبش کوچه ۲۱  بلوار استقلال-روبروی بانک ملی. شماره تماس: ۰۷۱۳-۲۲۳۳

تماس ۹ صبح الی ۸ شب.

⛔️خبر فوری: سلطان فروش بی‌واسطه شناسایی شد 

تولید و پخش سلطان

‼️خرید دست اول و بدون واسطه‼️

⭕️ ۱۰۰ محصول از ۰ تا ۱۰۰ تولید

⭕️ گارانتی و تضمین کیفیت محصولات

☎️ تماس با ما

۹۰۰۰۳۰۱۳ تماس رایگان بدون کد

مشاهده جدیدترین محصولات

کانال تلگرام: @soltanomde

اینستاگرام: Http://instagram.com/soltanomde

وب‌سایت: Http://soltanomde.ir

آدرس:

تهران،بازار شوش، پاساژ رضایی طبقه منفی ۱، پلاک 34

 

نمونه تیتر تبلیغاتی برای بنرهای سایت و پوش نوتیفیکیشن:

زیبایی نیمی از خوشمزگیست! انواع ظروف سرو و پذیرایی. خرید (لوازم خانگی مدیسه)
یک تخت شیک برای رویاهای زیبا . انواع سرویس خواب برند monica home  (لوازم خانگی مدیسه)
فروش اقساطی کالا و خدمات ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون چک و ضامن. کلیک کنید. 
هر خانه‌ای به ایوان نیاز دارد. خرید آنلاین مبلمان با شرایط فوق‌العاده 

معمولاً افراد برای خرید لوازم خانگی، بودجهٔ مشخصی را کنار گذاشته‌اند. می‌توانید در پیامک تبلیغاتی به این مسئله اشاره کنید که با توجه به بودجهٔ مشتری، بهترین محصول را به آن‌ها ارائه می‌کنید.

برای خرید لوازم خانگی نیاز به مشاوره رایگان داری؟ محصول و بودجه مد نظرت رو ارسال کن تا بهترین برندها را به شما معرفی کنیم. فروشگاه شیکادو link.com
اولویت ما لبخند رضایت شماست. کنار شما هستیم تا با بودجه‌ای که در اختیار دارید، خریدی ماندگار را تجربه کنید. فروشگاه لوازم خانگی سارا شماره تماس جهت مشاوره: ۰۲۱۳۳۰

تا اینجای مقاله، شما با روش‌های تبلیغات فروشگاه لوازم خانگی آشنا شدید؛ اما شاید بپرسید چه روشی برای فروشگاه من مناسب است؟ در بخش بعدی، نحوهٔ انتخاب روش تبلیغات را با شما در میان می‌گذاریم.

اصول انتخاب بهترین روش تبلیغات لوازم خانگی

برای انتخاب بهترین روش تبلیغات لوازم خانگی باید بودجه، مخاطب هدف، نوع محصولات، زمان تبلیغ و ابزارهای لازم برای تبلیغات را در نظر بگیرید:

بودجه تبلیغات شما چقدر است؟

اگر بودجهٔ کمی دارید و به‌تازگی، فروشگاه لوازم خانگی خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید، تبلیغات پیامکی بهترین گزینه برای شما است. با استفاده از این روش، مشتری‌های قدیمی را نگه می‌دارید و وفاداری آن‌ها را بیشتر می‌کنید. شرکت‌ها و برندهای بزرگ لوازم خانه هم می‌توانند از تبلیغات تلویزیونی و کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنند.

به چه کسی می‌خواهید بفروشید؟

گرچه لوازم خانگی یک محصول عمومی است و اقشار مختلف جامعه به آن نیاز دارند؛ ولی برای اجرای تبلیغات باید مخاطب هدف را تعیین کنید. درآمد مشتری‌های شما چقدر است؟ آیا به لوازم خانگی لوکس علاقه دارند یا ترجیح می‌دهند با قیمت مناسب خرید کنند؟

چه زمانی تبلیغ می‌کنید؟

آیا ارسال پیامک تبلیغاتی برای فروش کولر گازی در فصل زمستان فایده دارد؟ خیر! اگر در زمان مناسب، پیامک تبلیغاتی را بفرستید یا کمپین تبلیغاتی فروشگاهتان را اجرا کنید، به بهترین نتیجه می‌رسید. قبل از مناسبت‌های مختلف، زمان خوبی برای جشنواره‌های فروش است.

حتما بخوانید: بازاریابی موبایلی چیست و چه مزایایی دارد؟

در تبلیغ لوازم خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حالی که فروش لوازم خانگی عمدتاً به صورت سنتی در جریان است، تجارت آنلاین همچنان در حال رشد است. همان‌طور که فرهنگ خرید اینترنتی هر روز بیشتر از قبل جا می‌افتد، می‌توان انتظار داشت که در سال‌های آینده شاهد کاهش شکاف بین فروش آنلاین و آفلاین باشیم.

 برای دو برابر کردن فرصتی که این بخش رو به رشد ارائه می دهد، وقت آن است که خرده‌فروشان و فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی به‌طور یکسان توجه خود را بر بهینه‌سازی رویکرد خود در تجارت الکترونیک متمرکز کنند و در تبلیغات لوازم خانگی نکاتی را برای پیشرفت در نظر داشته باشند که در ادامه آن‌ها را به صورت خلاصه بیان می‌کنیم:

  • مخاطبان هدف خود را برای بهینه کردن تبلیغات در نظر بگیرید.
  • پشتیبانی و مشاوره رایگان داشته باشید.
  • کسب‌وکارتان را به یک پلتفرم محدود نکنید.
  • ارتباط مداوم با مشتریان را از طریق کانال پیامکی حفظ کنید.
  • خدمات پس از فروش و گارانتی ضمانت کالا ارائه دهید.
  • نقد و بررسی محصول را دقیق بنویسید و مخاطب را از مزایا و معایب آن آگاه کنید. 
  •  امکان مرجوع کردن کالا را برای مشتری در نظر بگیرید.
  • جست‌وجوی محصولات در سایت را بهینه کنید تا مشتری زودتر محصول مورد نظر را پیدا کند.
  • از داده‌ها و اطلاعات کمپین‌های قبلی برای اجرای کمپین‌های بهینه‌تر در آینده استفاده کنید. 

برای فروشگاه لوازم خانگی‌، هوشمندانه تبلیغ کنید

در حوزهٔ فروش لوازم خانگی، با رقیب‌های زیادی سروکار دارید. شما با استفاده از روش‌های متنوع تبلیغاتی و تحلیل نتایج این روش‌ها، می‌توانید فروش خودتان را بیشتر کنید. در این مقاله، سعی کردیم روش‌های مناسب تبلیغ برای لوازم خانگی را معرفی کرده و چند نمونه از متن تبلیغات لوازم خانگی را در اختیارتان بگذاریم. اگر در این خصوص سؤالی دارید، حتماً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. 

0 نظرات

ارسال نظر

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *